Takk for sist å æ gleder meg til ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Nå er det uendelig lenge siden jeg har skrevet ett blogg innlegg her .. jeg må si jeg var mellom kanten på å stoppe helt opp med å blogge for tiden min også energien min er veldig varierende . Det er vel egentlig ikke så underlig siden jeg enda ikke har bevilget meg en fri dag på mange år . Så ble jeg mellom barken å veden her skal jeg helt avslutte eller skal jeg være en blogger som ikke alle synes er dyktig på å fortelle eller formidle . Det er ulike kommentarer som hele tiden tikker inn i meldings boksen min å ja jeg vet jeg stikker meg frem . Det å fortelle meg at jeg ikke er en bra person eller at jeg kan sikkert ikke jobben min så ja det er ikke alltid like morsomt men vel jeg tenkte egentlig i dag da jeg sto opp at hvorfor ikke bare fortsette for bloggen skulle være min motivasjon for alt jeg holder på med. Da tenker jeg at du som ikke liker det jeg skriver Gir heretter blanke fan å fortelle meg om hva du mener på godt også vondt om du ikke liker det du leser . Det er så lite interessant for meg å høre i fra deg at jeg er udugelig . Det er noe jeg hele livet mitt har fått vite at jeg er av mine så takk jeg vet at så inderlig vell hva negative kommentarer gjør meg eller deg . Dette forteller i grove trekk at jeg har de evner jeg skal hjelpe andre med så får du heller disponere din  tid mer rett for deg selv heretter . Jeg kommer aldri mer til å svare deg som kritiserer meg som person eller sender meg negative meldinger så da er du advart .

 

Takk og lov for at jeg tok å intuisjonen min å bare gjør det jeg føler for akkurat nå da livet er mer spennende enn eller …

 

Jeg har det uendelig godt i mitt liv kan ikke si så mye annet enn akkurat det, det er en del endringer . Klærne jeg holde på med er gått konkurs så ja det er endelig å i dag skal jeg få sendt klærne tilbake. Det ser mer lovende ut i bedriften min også. Det er veldig ryddig alt , dette med å endre en negativ status på bedriften som ble etter pandemien , så er dette med å klare seg nå i dag for meg veldig sterkt å det forteller meg også du som leser at jeg har ikke lagt på latsiden . Det som har skjedd mellom alt her så har jeg startet opp med å lage kremer som jeg har nevnt i flere blogger at jeg skal få gjennomført . Det er nå 2 gang jeg lager kremer å jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resulter så langt kremen er veldig bra å yes dette skal jeg utvikle mer å lære mer av i løpet av året. Dette med å få laget meg ett rom nede i kjelleren er høyt på listen min for å kunne fortsette med dette verket. Jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne lære mer også få dette gjennomført betraktelig . Det å se hva en selv gjør feil også lære underveis er min motivasjon for å bygge meg selv opp . Nå på våren mot sommeren skal jeg sanke masse urter , vekster som jeg skal ta å bruke til å lage salver av. Jeg mekrer at dette er noe jeg bare må gjennomføre er ett kall merker jeg . Jeg må si jeg elsker å lage å produsere å siden jobben min er å utvikle bedriften min så er det helt klart at jeg er på riktig vei. Så er det drivhuset mitt , jeg har vært på vindus jakt ikke manne jakt. Det er helt utrolig jeg har nå en ca 15 vinduer så tenker jeg det blir nok sikkert bra håper det. Det med meg er at det er aldri litt , det er alt eller ingen ting med meg . Det skjer ikke at jeg gjør ting litt . I år skal jeg gjennomføre det som er halvveis ferdig det er bestemt. Det å ha startet med ulike prosjekter så er det nå uendelig nydelig da jeg ser hva jeg skal oppnå fremover .

Spenning i kroppen

Jeg må si jeg er veldig takknemlig for absolutt alt jeg har fått gjennomført så langt i år , vi er nå i den 5 mnd , jeg er mer eller mindre på rett plass også er det veldig mye bedre rundt meg . Dette med å kunne utvikle meg sammen med bedriften er noe jeg oppriktig ser frem i mot. Det er så mye jeg ønsker å få gjennomført så er så spennende å se hva jeg klarer å få gjort . Det er litt slik med meg at i hodet mitt ser jeg for meg ideen så må jeg bare starte opp . Det å få ting til er noe som er mestring for meg . Det å se at jeg i år er mye bedre rute med bedriften , tallene er rett vei å jeg har bare ett  mål det er å klare mer å ha det godt i livet mitt. Det å ikke være så kravstor er viktig som grunder tenker jeg . Det å må ha alt er det som suger energien i fra oss. Det jeg har lært er å være mer ydmyk også takknemlig . Det å vite hva som jeg skal jobbe for å hva jeg skal gi fan i så er det så mye lettere for meg . Det er en spennende epoke i livet mitt merker jeg . Våren er veldig fin selv om den er meget kjølig her i Rana , det er minus grader på natten så ja vi har enda en del snø ute som enda ikke har fått tina men det kommer seg. Jeg er så klar for å få ting gjennomført , skal få laget meg ett røykeri også ett drivhus i år. Det gleder meg veldig . Det er flere andre prosjekter jeg skal få gjort men det orker jeg ikke å fortelle om alt i dag. Det må vente litt til . Det å mekre at Våren gir meg velig god energi å jeg merker at arbeids lysten er mer her enn før . Det å merke at den kreative delen i meg er våkent opp det liker jeg veldig godt . Det å være i en god retning er noe jeg oppriktig er veldig takknemlig å stolt over hva jeg faktisk har klart å prestert. Den yngste sønnen min har vært med meg på alle vindu sanking , det har blitt en del hyggelige turer der vi har ledd av hverandre. Det som skjedde her om dagen , jeg er ingen rygger med tilhenger å ikke da jeg er fette sliten . Hjelp sier jeg bare , jeg ser hengerne går fan med alle veier så er det en som kjører inn i min gård, jeg stopper bilen å hopper over tilhengeren å spør dama som sitter i bilen hvorfor hun har parkert i min åker ? før jeg merker at jeg har klart å si det så sier hun du må kjøre ? hæ sier jeg vær så snill å kom deg i fra min gårdsplass eller tror ikke det var like hyggelig sagt for da hadde jeg blitt fette forbannet …. å se et menneske ikke klare å få til å kjøre men må glo på meg som plagdes .. gjorde meg enda mer forbannet , men jeg klarte å få tilhengeren i gården ikke like bra som jeg hadde planlagt men det gikk…. da du har mange som glor på deg , vet jo at alle naboer sitter i vindus karmen å ser de er jeg vant med men da du ser at noen glor å du ikke kjenner de så ja ble det en smule hett .. sønnen syntes selvfølgelig jeg overreagerte mulig det men jeg liker å overreagere da jeg er forbannet gjør ikke du det ? Jeg blir jo ikke akkurat så elskverdig akkurat men jeg lærer hele tiden å det er nydelig . Jeg har ikke lært meg å skjule hva jeg tenker eller føler , det ligger tykt uten på meg , er jeg glad, forbannet eller fette sur så ser du da du trenger ikke å spør meg . Det er sjelden jeg er sur men det hender da er det best du løper av sted.  Nå er det litt kvalitets tid her nå å jeg ønsker deg en nydelig dag , måtte dagen din bli magisk .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg