Takk for at du bryr dæ om lille mæ 🙌🙌🙌❤️tusen hjertelig takk love You all

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Siden jeg jobber nå 24/7 så sover jeg tydeligvis aldri i følge andre mennesker. Jeg får nå daglig melding på nå må du legge dæ. Takknemlig for at folk bryr seg.  Det dere ikke vet er jo faktisk at jeg sover når jeg har mulighet til det.  Jeg har nok et godt gen her, sovne av på kommando men det jeg merker nå er at jeg våkner jo like lett på kommando å der var jeg ikke helt før.  Som Gründer har jeg et liv som er utfordrende men du verden så givende.

 

Jeg koser meg veldig i mine roller her å jeg vet at til neste år blir det mest sannsynlig mer roller. Tar det litt rolig nå fremover til nyttårs aften.

 

Må jobbe ut alt jeg har nå å neste år blir mitt utviklings år. Da er økonomien min på rett nivå. Der jeg ønsker å være. Som gründer gjør jeg absolutt alt selv. Inkludert regnskapet. Jeg har alltid likt å regne ut hvor mye jeg tjener på den jobben. Slik var jeg i min barndom. Forhandlet om lønn da jeg fikk min første ansvar jobb ifra min far… Jeg var ikke heilt enig med lønnen i fra han.. Jeg erindrer jeg ga meg ikke i den forhandling men tror ikke han ga meg mer..  Å jobben ga meg litt ekstra men når du ikke får litt igjen så stopper motivasjon. Akkurat i dette tilfelle ble alt annet mer interessert.

 

Som jeg driver nå må jeg ha motivasjon til å klare å løse mine utfordringer.

Jeg motiver meg hele tiden må gjøre det for å klare i sin helhet å ha mitt tempo. Kroppen min er sykt sliten å ja jeg hadde sårt trengt fri men blir ikke først til neste år. Jeg har bestemt meg. Må få 500 tusen i tap til å bli mer i 0. Hvordan klarer du å ikke ha fri får jeg mange spørsmål på. Jeg gjør hyggelig ting for meg selv og andre. Jeg var i går i mange timer sammen med en tremenningen av meg. Meget hyggelig. I tillegg så prioritere jeg kun de som prioriterer meg. Næmlig ❤️

Før stilte jeg alltid opp for alle det gjør jeg ikke lenger. Jeg tar meg mer tid til meg selv. Gjør jeg ikke dette faller jeg.

 

Livskvalitet å ivareta meg på en positiv måte . Gjør jeg kjære deg så ikke være redd for meg. Jeg har det bra å er takknemlig for at jeg har så mye å gjøre. Å gleder meg veldig til fremover. Det som er jeg driver jo mitt eget å har jeg mulighet til å ta meg noen fri timer for å sove så gjør jeg alltid det. Som jeg har skrevet i flere blogg innlegg så er sovn viktig. Jeg har blitt så strukturert ved å sove på kommando å våknet til telefonsamtale når jeg har veileder telefon på om natta. Jeg gjøre dette ikke for å prøve å vær tøff. Dette er primært for å gi meg mer inntekter. Jeg hadde tap på 500 tusen. Ingen som hjalp meg i denne perioden. Å igjen de ferreste som orker å skjønn alvoret.

 

Rett fokus på det som er viktig så når du ditt mål æ veit da 🙌

Jeg ser nå tydelig at jobben og jeg er gode venner. Vi snakke akkurat det samme språket å jeg løfter meg og jobbene mine opp. Å igjen  ha trua på deg selv så lykkes du selvsagt. Æ ønsker alle som går med en drøm do IT 💪🙌❤️realisere den.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg