Ta mer sjanser i år for å lykkes ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

 

Jeg har det utrolig fint her jeg må jeg bare si , nyter dagen godt selv om det er bikkje kaldt ute . Det nærmer seg 30 enkelte plasser her i Rana i dag så ja det er ikke vær for å være på tur for å være ærlige . Det er ikke noe trivelig ute vær men du verden for mye hyggeligere vi kan få det her inne å nyte dagen bare en gjør ting for oss selv som vi liker veldig godt.

 

 

 

Det merkes godt at vi går lysere tider i møte nå , det er liksom mer klart å mer lys nå en i desember . Dette er akkurat det jeg liker så godt med januar vi er i en ny tid for å være i det vi gleder oss til alle som en . At vi kan få varmere dager å se solen . Det kommer om ikke så lenge til å jeg må si jeg gleder meg veldig til å si solfest selv om jeg ikke har den her på tomten min før i mars så skal jeg nyte den i fjellet å der jeg er når det er godt vært så en kan nyte tiden godt .

Januar kommer med endring også ny tid

Alt nå fremover er en ny start for meg , jeg gleder meg så til å kunne kjenne mer på livsglede å bare dette å kan få holde på mer med mine planer. Det å starte tidligere i år med å plante mer så fikk jeg bestilt opp mer frø til planter nå så blir lavendel , ringblomst også kamille planter ute her i sommer .I år skal jeg gjøre litt mer av alt å lage litt mer slik at jeg kan være selvberget mer enn jeg har vært før . Dette med å lage noe ut av alt her hjemme slik at jeg kan kos meg samtidig som jeg gjør noe for å kan produsere mine egne kremer også salver . Det er noe jeg gleder meg veldig til å kan si dette har jeg selv skapt med mine egne hender.

For meg nå så skal jeg bare jobbe videre på som vanlig her bare at jeg ikke skal utsette meg mer for det jeg ikke vil være i dette gir meg veldig mye tilbake for å være ærlige for å si det mildt . Dette med å skape ting mer og mer har blitt for meg en god energi å en større livsglede så jeg må si – Vi er i stadig utvikling her å jeg må si jeg gleder meg så til å kunne nyte tiden min hele tiden for så å klare meg mer . Dette med å ha trua på alt så blir det mer av det vi skal ha for å være ærlige . Det er en tid for det meste å en kan ikke være kravstor om en ikke selv er med å gir.

 

 

Januar har jeg endret mer enn jeg gjorde i fjor , jeg jobber mer med mål også setter meg nye hårete måls om jeg skal nå. Det er viktig for fremdrift at jeg tørr også ikke minst bare våger mer enn ellers så er vi mer der. Jeg har ikke det slik som de aller fleste de må være i alt de trenger ikke det jeg kan være i det jeg ikke trenger for en kort periode men jeg må ikke for å ha det fint . –  Før måtte jeg shoppe alt jeg rant på , penger brant å jeg bare måtte . Det har endret seg til at jeg har gått i fra overforbruk til null kjøp det er mange år siden jeg sluttet å shoppe mer en jeg trenger . Nå er det kun det jeg trenger til huset mitt eller meg selv. Så får jeg heller vente med andre ting før jeg virkelig er nødvending . Det å gi meg selv litt mer har jeg gjort i det siste. Dette for å gi meg en god følelse for å være verdifull så jeg kan være i det gode energien . – Vi må kan gi oss selv litt før vi kan være for andre , fylle opp oss selv mer enn jeg gjør pr nå .

Jeg har vært veldig sparsom for å være over raus mot meg selv så jeg har nå i det siste gitt meg selv litt belønninger for alt jeg har klart å få til med å begrense meg så det er nydelig . Dette jeg også min venninne gjorde i går var så hyggelig . Tok meg flere timer fri i fra jobben å dro på cafe å bare nøt å være til . Spise litt god mat også dra på en butikk for å kjøpe likens klær som før i tiden . Det gjorde seg å kunne nyte tiden å bare være til . Det er nettopp dette som er kvalitetstid med å være til  å få være i det gode øyeblikket . Det gir meg mer enn jeg har trudd en lives glede som vi alle trenger å kunne nyte i blant . Jeg er jo stort sett kun hjemme å jobber 24/7 så jeg trenger å se litt andre omgivelser enn bare hjemme jeg . Så bare det å se andre gir meg en større livsglede å noe annet å tenke på en bare de ting som opptar meg mest , jobb utvikling også bedriften sin fremgang . En trenger å se andre for å se mer inn i sitt eget . Vi kan ikke forlange at en får utvikling ved å bare være i det samme uten selv å gå en annen vei. Det er nettopp dette som er greia våge å lytte mer også ta mer sjanser  i år enn jeg noen gang har gjort før . Dette med å bestemme seg for å leve å nyte så er det en livsnyter en er men vi alle trenger å ha alvoret i oss også med en god dose humor her har du meg jeg er en karakter som aldri for lenge klarer å være i det alvorlige da blir livet mitt for monotont også platt så jeg tenker en balanse mellom her så er vi der.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg