Ta action

Hei kjære lesere. ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
I dag så har jeg tatt meg litt fri på formiddagen, nydelig. Planlagt cafe besøk sammen med en nydelig tremenningen av meg.

Bare det å se verden å andre mennesker er nydelig.

Dagen i går var magisk takknemlighet for å kunne få hjelp til å få gjort mye ute. Yngst sønnen min var sammen med meg i mange timer. Vi fikk gjort mye sammen.

Hvordan har vi mulighet til å lykkes med våre mål?
Også endre fokuse om vi føler at vi sitter fast?

Ved å lage lister for hva du ønsker å oppnå.
Å jobb målrettet mot måle ditt.

Jeg starta opp Gruben Massasje i 2017, hadde ikke økonomi til å starte opp men jeg hadde heller ikke råd til å ikke gjør da.

Jeg hadde trua på at jeg kom til å lykkes.

Det er her vi må starte ta action å gå for drømmen din.

Jeg ser at jeg har utviklet meg enormt i denne perioden på snart 5 år.
I dag lever jeg kun på min egen jobb. Kult jeg startet opp bedriften min fordi jeg ønsket å eie tiden min selv.

Nå i dag har jeg tre jobber i bedriften min, butikken, massasje og veileder jobben.

Jeg holder på å utvikle nytt brand som jeg skal bygg opp i nettbutikken som jeg skal lansere i løpet av året.

Ved at vi tar action så lykkes vi med alle våre mål om vi ønsker å nå de så lykkes vi.

Mange tenker at vi klarer det ikke så det er ikke verd å teste ut. Hvorfor ta en avgjørelse før du har testa det ut?

Mange frykter at det kommer til å gå dårlig andre er mye dyktigere enn dæ.

Vi kommer alltid til å lykkes men vi må tru på oss selv at vi kommer til å lykkes.
Det er ikke alle som kommer til å like oss for hva vi gjør.
Det kommer alltid til å være de som mener at vi ikke kan det vi gjør.

Disse karakterer gjør som oftest ikke det vi gjør, de har garantert drømmer men bruker den meste tiden sin på å prate andre mennesker ned.

Det blir ikke suksess av det det blir bare nederlag av det.

Jeg må bare være i gode omgivelser der jeg trives å har gode vibber.

Min oppfordring til deg er å realisere dine drømmer å gjøre det mens du enda har mulighet.

Håper du føler at bloggen her ga deg et puff i riktig retning.

Ønske deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg