Sykt imponert over mine presentasjoner Woow

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I ny året?

Jeg har det utrolig bra jobba I hele natt med regnskap å var veldig nysgjerrig på om jeg kom til å klare målrettet mitt på en mill…  brutto.  Det var spesielt å se hvordan dette året har gått.  Siden hele året mitt har gått i jobben hele tiden.  Jeg tok å regnet ferdig må jo inn med moms tallene.  Spesielt å gjøre det meste ferdig på nyttårsaften.  Siden jeg allikevel ble alene hjemme så hvorfor ikke?  Jeg fikkb en booking I dag men den kunden ble syk.. går mye så ble en rolig start her .

 

 

Har i dag kun slappet av

Jeg trenger hvile så absolutt kroppen min er super takknemlig nå siden jeg lytter til kroppen.  Må bare bli flinkere til å gjøre det.  Jeg får meg noen lærer penger.

Jeg er sykt imponert over mine presentasjoner 💯

 

Jeg jobbet i 1 år og 3 uke på rad i går . Jeg kjenner ingen som står på slik som jeg Holder på.  I går fikk jeg en melding ifra en kompis av min sønn.  At jeg var et stort forbilde for mange mennesker.  Som så opp til meg.  Å at jeg i tillegg var en meget god mamma ❤️ selv om jeg jobber mye glemmer jeg aldri barna mine.  Jeg har selv blitt det mye så ønsker ikke å være slik.  Nå er du spent mulig? Jeg holder på deg for at du skal fange interessen ikke sant.  Jeg regnet ut alle tallene på mine jobber i løpet av dette året. Jente er så Takknemlige å stolt,  jeg er så stolt over alt jeg nå har klart.  Jeg sto bare 300 tusen unna 1 millioner.  Dette klarer jeg lettere i året.  Jeg har satt meg sykt høyere mål i år som jeg vet jeg kommer til å lykkes med.  Jeg har tre salgs jobbene,  de er ikke så stort enda men vippes er det mer. Jeg har alltid likt å jobbe med mennesker.  Å det gjør jeg i disse jobbene.  Velge ut produkter ifra mitt perspektiv å anbefale rette valg. Kun det beste selvsagt.

Hvordan har du det med kroppen din etter å ha pushe deg så mye?

 

Alt som var fett på kroppen min er så å si helt borte jeg har bygget opp muskler.  Siden jeg er massør. I tillegg til alt annet jeg gjør.  Så er jeg i fysikk trim vær dag . Akkurat det samme som å være på et treningssenter. Du har bare ulike mål . Jeg har mål med min Jobb ved å få ut muskl knuter. Dette for at du skal få drenert ut avfall stoffer i fra blodet.  De som er også hos Gruben Massasje,  de er også så å si aldri syk.  Noe å tenke på.

 

Gleder meg virkelig til å feire jubileum

 

Vi skal nå fremover komme oss mervi mål.  Å blir feiring på flere ting.  Så nå er det bare å starte dagen tidlig.  Med å gi bånn gass videre.  Fjoråret underskudd ble jobbet inn på 500 tusen jippi.  Det ordner seg alltid for snille jenter, 💯❤️

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg