Super stolt må jeg si ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg må si jeg har det veldig bra, holdt på ute i mange timer med ande huset mitt det blir bra til slutt til å være første gangen jeg skal gjøre dette så er jeg veldig takknemlig for å se hva jeg selv har fått til . Jeg har aldri før snekret noe som skal være ett hus før å nå holder jeg på med dette ande huset som har tatt litt tid fordi jeg jobber så sykt mye men det kommer seg . Det er i grunn bare å bruke tiden rett å jeg ser jo nå at ting blir bedre og bedre å jeg er veldig stolt over meg selv må bare si der nok en gang . Jeg vil se at det er så mange andre damer som holder på så mye som jeg gjør det tror jeg i grunn ikke . Vi er nok i få tall om det er like mange som har så mange jobber som jeg å aldri tar seg fri til å være i det de trives mest med. Det er i grunn sikkert bare en besettelse jeg må ha en grunn for å ta meg fri . Det er enten om barna kommer på besøk da tar jeg alltid fri . Eller om jeg får besøk da tar jeg fri uten om det så jobber jeg 24/7 det er blitt en tradisjon med meg .

 

 

Ett lite ande hus trodde jeg aller frøst at det skulle ta fort å få det gjort ferdig men det er artig å se hva jeg selv nå mestrer alene . Selv om ikke alt er 100 % perfekt så er det ikke poenget mitt det er at jeg får til å fikse det selv å trenger ikke så mye hjelp av andre det liker jeg aller best . For som sagt late folk også trege folk hater jeg egentlig å klarer ikke å jobbe med de . Dem provoserer meg mer en de er til hjelp . Det er dessverre ikke så lett å jobbe med meg da , for jeg klarer ikke treghet å da jobber jeg aller best med de som har tempo eller de som kan gjøre det de skal . Da blir det så mye lettere å jeg slipper å være utslitt etter på at jeg har brukt energien min på noe annet. Derfor  nå er det så kjekt å få gjøre dette helt alene så jeg klarer å få ting gjennomført. Det er en tid for alt å jeg klarer meg mer alene enn om jeg skal være sammen med masse folk . Det er for meg en ære å se hva jeg alene klarer å håper dette kan være til en inspirasjon for deg som ikke vet om du mestrer det du har lyst til å gjøre det. Jeg sier bare do it du kommer til å få det til . Da jeg i dag klarte å feste ett vindu for aller første gang så klarer du å gjennomføre ting mer du også .

 

 

Jeg er stolt i dag av lille meg som har klart mer å får ting mer til å dette med å bygge opp en amputert selvtillit er viktig for oss alle. Jeg har alltid hatt en lav selvtillit alltid sagt unnskyld for alt jeg ikke har gjort bare fordi det har alltid vært slik at jeg har gjort det for å få fred . Det er ikke slik det skal være . Nå i dag så legger jeg kluter på en helt annen måte. Selv om kan virke har og tøff så er det bare den ytre siden  . I går hentet jeg mat til mine høner og ender hos meyegården så skulle jeg gå inn for å hente der. Jeg har jobbet på huset der så alle de andre ganger så har jeg bare gått inn som før å hentet så i går så sa en som jobbet som ekstra servitør da jeg jobbet der . Du får ikke gå inn det er bare for ansatte da sa jeg rolig til henne jeg har gått inn alle dager , men du kjenner vel meg ikke igjen eller ? jo svarer hun å ja så fint så gikk jeg bare . Det er mulig å bruke en rolig stemme som gjør at en får respekt å hun likte det nok ikke meg det driter jeg i De på kjøkkenet ble veldig glad for å se meg så det var veldig hyggelig . Fikk både klem også en hyggelig samtale så ingen plass at det ikke gikk fint at jeg kom inn her å hentet maten . Det er alltid en som skal være en bedre vittere å jeg teker det er helt i ordne .

 

 

Det er en meget spennende tid må jeg bare si

 

 

Jeg ser at tiltaket jeg gjør med å endre ting her gjør at ting blir mer på stell jeg gleder meg så til at løpe ender også moskus ender kan flytte inn i ett annet hus snart om ikke så alt for lenge til . Det er en ære for meg dette med å endre på alt her å bygge om . Det er så mye annet jeg vil gjøre for å endre ting her å skal få til å gjøre noe mer gjennomført enn jeg har gjort . Det er paller jeg bruker så klart så jeg er blitt en som har blitt veldig hekta på det å det er veldig artig å kan vise deg i etterkant hva jeg har gjort . Det er noe eget med å skape noe helt selv å det ser jeg nå at jeg mestrer så bra at jeg skal bare fortsette jeg .

 

 

Weekend er så deilig å jeg må si jeg gleder meg så til å kan nyte den som skal få unna mer her ute å gjøre mer for meg selv i tillegg. Det er en tid for det aller meste å vi utvikler oss veldig . Dette med å jobbe som jeg gjør er dedikert så tenker jeg at jeg er på rett vei . Det å ha veileder samtale også massasje pluss butikken som jobb så er det dette med å lage en ny bedrift i bedriften så gleder jeg meg veldig til det . Det blir å lage engene kremmer meg vi får se litt om jeg klarer å komme i gang i år vi utvikler oss på veien til målet . Dette med å være en karakter som alltid vil ha noe å glede meg til så er det å være produktiv . Det har alltid lagt for meg å være kreativ sjel så jeg skal fortette å være det som jeg holder på nå det er stas å jeg håper du kan blir litt inspirert mer til å finne ting som du har mer lyst til å gjennomføre så kommer vi oss i mål . Vi er alle sammen viktig for hverandre støtt heller opp enn å trekk oss unna . Det å være en som vi hjelpe eller bare være en venn . Det betyr mye mer å være oss selv enn å være en som ikke synes . Jeg har tenkt å være mer meg som jeg bruker å si til de jeg veileder . Vi må våge å gjøre mer feil uten at det er feil . Jeg var før redd for å gjøre feil nå bryr det meg ikke noe å gjøre feil det er det vi alle lærer av.

Tusen hjertelig takk for din tid  . Veldig takknemlig .

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg