Styrke kommer da vi nesten taper alt å vinner alt tilbake ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag, jeg må si jeg våknet opp i dag å følte meg mer uthvilt enn jeg har gjort på lenge. Det var i grunn veldig nydelig å stå opp til denne dagen . Det jeg har fått gjort til nå er veldig hyggelig . Det er litt kontor arbeid på morgen . Fikset litt med dyra mine å de ble så glade for å få byttet vannet å få komme i lufte gården etter en lang natt sammen i huset . De er blitt mye mer vant med meg å det er en stor glede. Det er gøy å se at de trives så godt her at jeg er veldig takknemlig.

 

Artig da en får varer å den som leverer forteller de skal ta med barna så dem skal få se dyra mine . Det var hyggelig jeg har nå blitt en attraksjon med zoologisk hage nesten . Artig uansett for det skjer hele tiden ting her på gården min. Jeg skulle egentlig bare ha bygd meg en liten fjøs så hadde det vært enda bedre. Det hadde vært så stas . Det er noe jeg i grunn hadde likt selv også.

Jeg er delvis vokst opp på gård så jeg trives med møkk på hendene å dette med å skape noe av ingen ting . Det jeg husker så godt i fra min barn dom var at mor alltid nyttet ut alt på dyret som ble slaktet – da sto jeg alltid å fulgte med nysgjerrig å alltid spørrende for hvorfor det eller hva mener du med det ? Dette med å lære seg tidlig om dyr også hvordan ting skal gjøres så har en i utegangs punktet mye mer kunnskap en de som aldri har klepe i jobb eller dette med å lære også lage noe i fra ingen ting . Det er noe som synes med det første øye kastet .

 

 

Helgen gikk unna denne uken kommer til å gå fort den å

 

 

Jeg ser at ting rundt meg tar mer form jeg får til mer enn jeg hadde håpet på at jeg skulle klare  – Dette med å jobbe mye som jeg gjør er nødvending jeg trives å jeg merker at jeg bare står på mer og mer . Dette med å jobbe videre på som jeg gjør er noe jeg gleder meg hele tiden til . Det er en seier da jeg merker at jeg klarer mine mål i tillegg også.

 

Dette med å ha nådd store mål å seier her for å se tydelig at jeg har nådd en milepelen for å være komplett alt her . Det er snart ikke langt unna selv om jeg må ta ting i mitt tempo her . Dette med å ha en bevegelse mellom alt , jobb , karriere også dette å lære meg å få til å bare være privat er enda litt vanskelig . Da jeg alltid er på tur på en jobb eller dette med å være i det som er så viktig for meg så er dette å se at jeg faktisk klarer meg mer enn jeg hadde våget å tru . Alltid da ting kan være vansklig får jeg en stemme i hodet mitt . Nå må du ikke bli akkurat som din mamma … dette med å få en påminnelse på hva andre var er ikke hyggelig . Det er noe jeg nok alltid må leve med. Dette med å være redd for å feile har alltid vært i meg , men jeg har ikke vært noe redd for å gjøre feil etter jeg ble 40 år . Takk og lov for det. Heller mer feil enn å gjøre alt riktig på første forsøket. Dette med å skal gjøre alt etter boken er heller ikke meg . Det skjer ikke , verken med barna eller med alt annet jeg gjør.

Fordi det er alltid noe som ikke er skrevet ned som en ikke tenker på , dette opplevede jeg hele tiden i mitt studie da jeg jobbet også studerte samtidig . Da så jeg tydelig at vi kan ikke følge alt etter boken . Det går bare ikke. Da mine barn var små fulgte jeg aldri en bok , å jeg var heller aldri en som var over sensitiv for alt . Dette med å ha vokst opp i en hjem da mye gikk galt så var jeg mye mer rolig enn jeg tror de aller fleste er. Dette med å la barn streve litt selv også utvikle seg mer i sitt sitt tempo er noe som er viktig . Vi må selv strebe for å lykkes . Ingen ting kommer av seg selv , men vi må ha noen som heier på oss , ser oss å ikke minst er der for en uansett om vi feiler eller går på trynet. Å er like glad i oss selv om. Dette med å sleppe en fis eller være den som må rape så ja hvorfor ikke ? det er menneskelig dette med å ha for mye regler kan også gjøre at mange ikke orker å være sammen med oss. Det merker jeg godt at de plasser der det er 1000 regler så klarer jeg alltid å trø i salaten alltid . Det er ikke der jeg heller hører hjemme. Da mine barn vokst opp skulle de ikke ha en diktatur hjem . Der det var regler på absolutt alt , de skulle få være barn , lykkelige barn som skulle få utfolde seg å det har de fått alle 3.

 

 

Denne perioden nå er så herlig jeg har bare ikke ord

 

 

Jeg har så mange ting jeg skal få ferdig før vinteren setter i gang her . Det er noe jeg oppriktig gleder meg veldig til å få til å gjennomføre her . Det er noe jeg ikke bare gleder meg til men jeg skal klare det . Det er med meg enten alt eller ingen ting men nå , i det siste har det vært over gromt egentlig . Dette med å føle hele tiden jeg var på vei til ett nytt prosjekt så er det ikke så rart om jeg kan føle at ting ikke alltid er like lett . Det er bare slik det er . Det å skal få ting ferdig mer her så gleder jeg meg veldig til å få ting mer på G , jeg har bestemt meg selv for å gjøre det aller meste på ande huset alene . Da jeg nå fikk hjelp til det jeg trengte så kan jeg nå gjøre masse alene . Det er nydelig det jeg er veldig glad for alt jeg kan få gjort ute alene . Det er terapi også rekreasjon . Jeg er alltid så takknemlig for alt jeg gjør å det er noe jeg hele tiden tenker på så er dette med å være stolt over mine prosjekter å kan klare meg alene er en stor bragd . Dette med å se at ting kommer seg mer så er det så klart noe som jeg er super stolt over . Det gir meg en ekstra styrke ved at jeg vet hva som bor i meg . Det er alltid hyggelig å kan klare å gjøre mer å ikke minst få ting til . Det er noe som gir meg mer livskvalitet enn jeg hadde trudd . Det er noe jeg er veldig takknemlig for å jeg gleder meg veldig til alt vi skal få til sammen .

 

 

Styrke kommer i grunn da vi nesten taper alt vi har å vinner det tilbake

 

Akkurat her er jeg , det er ikke kødd en gang jeg har vært på randen til å gå konkurs mange ganger i disse tøffe årene mine . Dette med å ikke ha penger til mat, er en ting det er ikke noe jeg har tenkt så mye på det er fakturaer som for meg har vært det viktigste . Dette med å ha klart å berget seg gang etter gang , så ser jeg nå for en indre også ytre styrke jeg faktisk har . Den roen jeg har den skjønner jeg ikke helt hvor får jeg den i fra ? jeg bare må ha den i boende i meg , jeg vil ikke tape alt jeg eier , derfor står jeg på. Skulle jeg ha lyttet til alle dere som har sagt , slutt å jobb så mye . Dere har ikke skjønt noen ting . Det er galskap om jeg hadde lyttet til dere. Det er jeg så glad for at jeg ikke hadde lyttet til dårlig råd. Selv om jeg selv har tatt dårlige valg som person så er det læring på høyt nivå. Det er mye vi skal lære i alt . Det har jeg gjort i år. Det er en seier for meg å se at jeg nå frykter ingen ikke døden en gang om han kommer på besøk. Det eneste jeg må gjøre før han kommer er å ha en døds perm der ungene mine vet hva de skal gjøre da jeg ikke er mer . Det skal jeg ordne for nå er det mye her for de å holde rede på. Det tenker jeg er lurt så er det ingen tvil på noe .  Det kan sikkert føles rart å tenke på døden eller da den inntrer . Det er nå en gang slik at vi alle skal dø , det er bare litt vansklig å be døden vente fordi jeg ikke har fått unna gjort ting her .. tror ikke døden venter tror du det ? før den tid så skal jeg ha alt slikt i en perm som de kan finne å vet hva som er gjort eller ikke gjort . Da er det så mye lettere for de etterlatte . Jeg tenker alltid på alle andre før meg selv å det er noe jeg alltid har gjort . Da mine har det bra klarer jeg å slappe av . Det er noe eget ved å ha barn også dyr som trenger deg . Da glemmer jeg at jeg trenger noe jeg . Det er så avslappende å være til da .

 

 

Jeg har en tøff uke på gang her som jeg skal utrette mye her jeg vet jeg skal klare det å jeg tenker vi har nå bare tirsdag å vi har mange dager igjen til å seiere mer her . Dette med å ikke være på plass så er det ikke det som betyr aller mest . Det er å ha det godt med de du bryr deg om . Det er slik at jeg er nesten i mål med alt jeg holder på med her , bare litt igjen så er jeg der. Da jeg ikke har 200 tusen i utgifter så slapper jeg så godt av. Det er bare slik min virkelighet har blitt . Det er noe som betyr mer å det er de jeg bryr meg om , mine nære å kjære. Det er mer viktig enn staturs og slikt . Det har aldri vært så viktig for meg alt . Det som betyr aller mest er at jeg også du har det bra.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg