Stor vekst kommer ikke av seg selv

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det I kveld?

Bra håper jeg at du har det.. siste dagen I januar helt surrealistisk egentlig.. nå har jeg fått satt meg litt ned her nå å slappe av litt å  bare være. Jeg har enda veileder samtale jobben på tenkte å jobbe litt mer I kveld så jeg klarer å få best mulig inn . Nå ser jeg mange bedrifter går konkurs i etterkant av Pandemien.. dette er vel egentlig ikke rart å spesielt når en har mye utgifter å lite inntekter.  Jeg ser jo tydelig hvor viktig det er å ha flere ben å stå på om en skal lykkes med våre drømmer. Må en jobbe mye med å utvikle bedriften mer. Jeg ser nå mer og mer at jeg gjør  de rette valgene.  Livet mitt er akkurat nå meget spennende å igjen takknemlig for alt jeg nå opplever.  Jeg vet at jeg lykkes med mine drømmer dette fordi jeg står på for meg selv å ønsker å være I utvikling.

 

 

Stor vekst kommer ikke av seg selv

 

Jeg har lagt ned mye arbeid i bedriften min nå ser jeg konturene av mitt dedikerte måte å være på at jeg klarer å lykkes med mine drømmer.  Herregud jeg kjenner sterkt på kroppen min at jeg har stått på sykt.  Men herregud så takknemlig jeg er for absolutt alt egentlig.  Jeg ser mer etter de store resultater å jobber opp del mål for del mål.  Ved å bryte ned tallene så blir det mye lettere å jobbe målrettet mot.  Jeg ser nå mer tydelig å merk godt at jeg er mye mer i balanse mellom alt her.  Takknemlig e bare forbokstaven egentlig. Januar er egentlig en mnd som er tøffe og vanskelig.  Jeg opplever nå stor vekst I januar.  Men så har jeg ikke tatt meg fri heller så ja jeg vet at jeg er standhaftig å sløser ikke bort tiden jeg har brukt tiden meget godt å merke nå at vi lykkes å seieren er mye nærmere enn jeg trodde først.  Jeg er ikke usikker mer jeg er trygge i mine drømmer å mål.  Da blir fremtiden mye lettere også.

 

Nå en liten pause mellom veiledere samtalene her . Ønsker deg en nydelig kveld.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg