Stødig hånd som alltid klarer sine ….

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan står det til hos deg i dag ?

 

Håper at du har det fint jeg, her hos meg har jeg det helt topp faktisk . Det er nydelig morgen å våkne opp til så dagen i dag har startet rolig men det er fint jeg liker det . Det er noen dager da jeg aldri får kveld så jeg skal lære meg å nyte disse rolige dagene så jeg kan få litt glede også harmoni rundt meg . Det har snødd litt i natt / morrest så jeg har fått bort litt snø i dag . Det var friskt å være litt ute i dag tidlig må jeg si . Det er herlig at det har blitt mildere det liker jeg veldig godt. Det er ikke noe som er bedre enn akkurat det. Vi kan alle nyte livet mellom alt men nå kan vi få det litt mer bedre enn da vi hadde det så kaldt.

 

 

Dette med å være en grunder som alltid må følge med alt

 

Kan for mange føles som en stor utfordring jeg må si jeg er veldig glad for å se hva jeg klarer i grunnen men jeg har i blant at jeg kan føle at klarer jeg virkelig dette . Det er spennende for meg å en utfordring mellom alt her – Livet vårt er en utfordring å jeg tenker at det er livet vi må lære i som gir oss den styrken som vi skal ha for å klare de neste skrittene som vi må gå for å være her . Jeg må si jeg gleder meg veldig til å se hvordan jeg skal klare å bygge veksten min mer enn jeg har gjort før . Det handler om konkret at vi må gi sipp å ha truen på at vi skal lykkes med våre planer . Det kan være vrient men , vi må bare opprettholde den gode energien der vi kan tilføre kjærlighet også harmoni å være i kroppen vår. Det er ikke alltid vi klarer det men vi må forsøke å jobbe mentalt med oss selv slik at vi klarer å opprettholde oss den gode lune energien som gir oss mer energi for action for fremtiden .

 

 

Jeg er stolt over hva jeg har bygd opp til nå jeg , jeg er takknemlig for at jeg klarer å fokusere mer og mer på fremdrift å ikke minst holde meg oppegående siden jeg enda ikke har tatt meg fri på over 2 år. Det tærer på kroppen at jeg gjør dette så klart men , det er nødvending for at jeg skal klare å komme meg i mål . Det er noe jeg har sagt hele tiden jeg må jeg må til jeg har kommet meg i mål. Det er alltid slik at da en jobber med å jobbe ut noe så kan vi oppleve hinder det skjer som oftest da vi endrer rundt oss energien så vi må være i kroppen selv om vi kan oppleve at ting nesten blir sabotert for oss . Så vi ikke tilfører at vi blir vår egen energi tyv det er ikke nødvending for å være ærlig .

 

 

Jeg anbefaler deg ikke at du kopierer å jobbe like mye som jeg . Det er veldig krevende også merker jeg at nå har jeg blitt mer sliten i kroppen. Så jeg må lytte til kroppens signaler så jeg vet at ting ikke er like lett alltid men , jeg må bare lytte å gjøre mer rolige prosesser mellom alt her . Weekend som gikk var den aller beste med masse ro rundt meg å bare lite rundt meg . Det kreves at en har ro da en har så mye en skal forholde meg til . – Jeg snakker med mange 100 pr mnd som skal ha mine råd eller bare jeg må lytte til de . Dette med å være en hjelper å være ett godt medmenneske så gir det meg mye tilbake selv om jeg i blant kan føle at jeg er tygd også spyttet ut i blant etter x antall samtaler som gir meg både hode bry også glede så kan det påvirke meg en del . Det som gir meg verst er de som har selv mords tanker som jeg har samtaler med . – De er også innlagt for deg som kanskje  tror at jeg bare hjelper de så er vi flere .

Det er dessverre ikke et så godt system for de da dem blir innlagt de er på oppbevaring så jeg har nå klart å få en kunde klar for å få en mye bedre hverdag etter x antall ganger med samtaler å jeg har i blant tenkt skal jeg bare si jeg kan ikke hjelpe deg . Det er krevende men jeg sto løpet ut . Jeg klarer ikke å gi fan i de som er svake også ikke har det bra i livet sitt. Så jeg er glad for jeg sto løpet ut å fikk en bekreftelse på at kunden har fått det mye lettere å bedre . Det er en prosess vi alle sammen kan komme i . Da vi ser mørke i alt rundt oss. Det er ikke for noen å kan få de følelser jeg har selv hatt de å ikke tenkt at det er noen annen utvei enn  å gjøre det slutt…. men det er mye mer å leve for enn å gjøre det slutt . En må alltid se på de verdier som en har , venner , familie , barn , jobben , eller kollegaer og kjæreste . Dette er viktig at en selv ser på verdien av de gaver vi har som gir livet vårt verdi for å kjenne på lives glede .  Livet vårt er mer en bare verdier om du skjønner , jeg tenker mer på at en kan glede andre med vår tid eller ved å være sammen med de isteden for å skal kjøpe dyre ting så er verdien av nærhet av de en bryr seg om mer viktig enn at en skal jage etter store skatter .

 

 

Jeg fikk en veileder samtale så bloggen måtte vente litt herlig at jeg har kunder på min private kanal som ser meg så verdifulle at de bruker tiden sin på at jeg skal være der for de. Det er så artig at jeg gleder meg så til jeg kan sitte ute neste sommer å snakke med kunder å se på endene også hønene for så å tiltrekke meg mer positiv energi . Jeg bare elsker jobben min mer og mer da jeg kan selv bygge opp alt jeg har lyst til å mer til . Det er en gave å kan klare å komme dit jeg er nå . Det er noe jeg gleder meg til så er det å kunne si jeg er i mål med mine mål å ambisjoner så jeg jobber på jeg så gleder meg så til å kan si jeg klare alt jeg .

 

 

Livet vårt er veldig fint om vi ønsker at det skal bli det derfor satse mer på det som gir livsglede å bruke tiden på mer glede enn det en ikke trenger det er noe jeg setter større pris på .

 

 

Skap deg en nydelig dag .❤️

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg