Spiller ingen rolle hva du tenker om meg

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det i dag jeg våknet i dag ikke før tidlig men nok for å være ærlig . Det å sitte oppe litt lengre er blitt en liten uvane før meg for tiden å jobbe med veileder samtaler å bare være . Det å nyte stuen etter å fått endret her har gitt meg en annen ro for å være helt ærlig med deg. Dette med å nyte livet mellom alt er noe jeg faktisk ser frem til å gjøre mer av fremover . Dette er ikke bare å avslutte å ikke gjennomføre selv om en kan føle seg avvist eller overkjørt her gjelder det faktisk å stå på litt mer også tåle også få gjennomført de tingene som faktisk er bra for oss å det er å realisere de drømmer som en har satt på agendaen vår . Dette med å være for å trenge hjelp eller at ting blir endret på er alltid for en grunn. Jeg har nå sluttet å la meg irritere for da tingene ikke er slik jeg eller hadde forventet . Det er endringer som gjør oss til de vi skal være å jeg er så uendelig takknemlig for absolutt alt som livet kommer med. Dette med å være i balanse mellom alt så er det nydelig jeg merker at vi er mer mellom seier nå enn vi er mellom tap. Det går som sagt rette veien her å det er jeg uendelig takknemlig for ikke alltid livet er lett å leve men jeg merker at hadde livet hele tiden gitt meg alt jeg pekte på så hadde det ikke gitt meg noe det heller . Det som er nå er at vi alle sammen må jobbe for absolutt alt vi har dette med å jobbe for å opprettholde fasaden vår som vi både vil også ønsker å ha i våre liv.

 

 

For meg så spiller det ingen rolle hva du tenker om meg så lenge jeg selv vet at det du tenker ikke stemmer overens med det som er fakta om meg , men hadde dette vært på 80 tallet du hadde gjort opp en mening om meg på negativt så hadde jeg reagert kraftig noe som er forståelig men i dag så er det null interesse så lenge jeg vet at jeg har ikke det du tenker eller gjør ikke det du mener jeg gjør . Dette med å være så trygg i meg selv er vel grunnen til at det peller av meg som bare det , å takk og lov for akkurat det .

 

Det handler om at en har tryggheten i

 

 

seg å jeg vet til en vær tid at jeg har gode verdier også ikke minst gjør jeg lite galt , kunne sikkert ha vært mer på feil siden om jeg hadde ønsket men , det er ikke noe jeg bryr meg så mye om . Jeg er jeg gjør jeg handler med det jeg gleder meg til å være i det er meg og mine også mine venner. Da har jeg det vidunderlig jeg er ikke krav stor men jeg liker å være i sunn jord eller i sunt samfunn der for å jeg har gode verdier som gir meg mer enn jeg faktisk får en om en er i negativt farvann. Det å være i balanse og likevekt er noe jeg faktisk hele tiden søker mer av for jeg merker nå da jeg er i balanse selv om jeg ikke er i mål med mine drømmer så er jeg på vei dit for å kunne klare å lykkes for å nå de . Jeg er tryggere nå i dag etter alle erfaringer som jeg har fått gjort meg opp i alle de år med nederlag også ikke minst jeg vet det går bra til slutt bare en holder motivasjonen oppe så er det ikke noen problem.

 

Jeg ser i sola her jeg skriver å nyter det nydelige øyeblikket

 

Jeg har blitt mye dyktigere på å leve å nyte øyeblikkene for å være i det jeg trives med er noe jeg ser på som utrolig viktig å jeg lever mye bedre med å være takknemlig også ha gode verdier kontra ved å leve i ett usunt liv der det er for mye negative opplevelser som ikke gir oss vekst men det gir oss faktisk bare tap å det er noe jeg også du skal være mer tydeligere på at hvordan vi faktisk lever nå å ta mer vare på oss selv. Jeg setter stor pris på at jeg kan få nyte livet mellom alt her å jeg må si jeg gleder meg veldig . Dette med å nyte de øyeblikkene da sola er oppe å en nyter stunden mellom fri også jobb med gode venner. Dette her er det jeg skal bli mer dyktig på å leve mellom alt , være for meg selv mer enn jeg bruker å ikke minst at jeg tar meg tid til å nyte mellom livet å ser faktisk hva er det jeg har klart å lyktes med ? jeg er kommet så langt i mine planlegging for fremtiden at jeg er så uendelig takknemlig for alt jeg ser også har gått igjennom. Drømmer er noe du bør holde oppe i deg , de blir plutselig nærmere deg enn du først tror å igjen vi lykkes mer med hva vi vil da vi setter oss mer mål for å klare det . Jeg tørr enda ikke fortelle deg alt jeg har satt på agendaen nå for fremover , da tenker du garantert at jeg er gal fordi jeg er ikke normalen også er jeg mer opptatt av å jobbe opp noe enn å ta meg fri. Dette gjør jo at jeg i grove trekk får til mine planer selv om jeg ikke har fått alt helt i boks men de er under veis å jeg må si jeg er så uendelig takknemlig .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg