Spennene uke nok en gang her love ❤️

Hei kjære deg ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det i dag jeg må si jeg har det i grunn veldig fint jeg. Det er godt å våkne opp til nok en ny dag . Der vi skal jobbe videre sammen med å få til det vi har bestemt oss for. Det er artigere å se at ting blir mer som jeg hadde sett for meg så jeg gleder meg veldig .

 

Det å våkne opp til en nydelig dag som vi har i dag med å gjøre litt her , ny trukket kaffe er ikke feil med alt annet som skal skje i løpet av formiddagen her. Mellom jobb så blir det bra skal du se. Om vi bare ser det som er negativt eller bruker masse tid på å være negativ så kommer det ikke noe bra ut av det. Vi vil bare oppleve mer negative ting . om negative tanker til en stadighet får være i oss .

 

 

Spennende uke nok en gang her

 

 

Det er i grunn veldig spennende når vi ikke helt vet hvordan en uke blir . Klarer vi å nå våre satte mål er det vi har jobbet med for gjeves.. eller har vi bare startet en ny trend med å stå på like mye som jeg der jeg nå ser at ting  blir mer som vi har satt på min agenda .

Oktober var mamma sin mnd den likte hun veldig godt å jeg tenker i blant ofte på hvor lite som skulle til for å glede henne . Det å glede andre er noe av det vakreste vi kan gjennomføre alle som en . Det er noe som i grunn ikke koster stort , men vi gjør noe bra for andre så får vi det jo bedre selv.

 Disse årene etter mamma gikk bort i fra oss , så har jeg også mine barn utviklet oss mer enn da hun dro. Det er litt underlig hvor tiden gjør med oss. Vi takler avvisning å vi takler å være alene . Det som var mest sårt da hun dro var at mine barn mistet en kjærlig bestemor som alltid hadde tiden til de. De var alt for henne.

 

Gleder meg over alt i grunn

 

 

Det å være den som kan tilgi er noe vi alle skal tenke litt over . Vi skal ikke bære hat med oss , dette gjør oss bare til en  negativ person å det ønsker vi ikke å være i . Det å endre alt som tar energi så gledet vi oss mer på alt som skal til . Det er dette som er livet med magi . Vi må stole på at ting blir mer som vi vil ha det.

 

Det å ha små gleder som en har rundt oss så tenker jeg at vi blir bare bedre om vi stoler mer på hva som skal til meg eller deg. Jeg stoler på at alt kommer til meg . Det er en tid for alt vi skal være i alt for å få tingene .

Vi kan ofte være lit låst fast i vårt eget syn på alt å det er ikke alltid at det er  jeg eller du som har rett alltid . Jeg orker ikke drama eller å ha noen som skal belære meg . Det er noe jeg aldri har likt . Det å lære av andre er en god ting men , du trenger ikke å være for ivrig det er bare det. Jeg trenger min plass så jeg klarer ikke at noen kommer meg for nære ved mine albuer det er bare slik jeg alltid har vært å det er nok slik jeg dør også.

 

 

Livet vårt kan virke komplisert uten i fra men jeg må si jeg mekrer så inderlig vel at jeg lever . Kroppen er så sliten fordi jeg har jobbet mye også snekret osv . Det er ett tegn på at jeg lever . Det å  nyte livet under veis skal jeg blir flinkere til å gjøre . Selv om jeg enda har en del å klare å oppnå denne uka så skal jeg nyte livet å være til.

 

 

Jeg har min egen metode for å klare å tiltrekke meg akkurat det jeg trenger . Av alt jeg holder på med. Kunder , ting eller andre ting jeg bare må ha . Det er noe med det vi jeg også du er energi å hva vi sender ut det mottar vi . Derfor så vær i din rette vibrasjon så da tenker jeg at du blir overveldet da du mottar mer av det du skal .

 

Være tilstede her også nå

 

 

Ved å tenke litt mer over tankene våre så er vi også mer i kontakt med oss selv . Hva som er i våre tanker det er det som vi sender ut om det er godt eller dårlig.  Det vi trenger å endre ved oss selv er at vi endrer våre tanker om oss selv. – Vi må huske på å være i rett energi , tenke litt mer også gi oss den livs gleden som vi skal ha det. Vi skal ikke være i en negativ energi som gir oss mer nederlag – Derfor så tenker jeg mer på at vi må våge å endre det vi sender ut som bidrar til tap eller nederlag. Det er negative tanker .

 

Hadde jeg vært negativ hele tiden så hadde jeg aldri hatt vekst , eller klart mine mål som jeg holder på å få til nå. Vi må frigjøre oss fra det vi ikke vil være i . Jeg har kuttet nettopp en del folk som jeg ikke vil være sammen med . Det er nødvending å kutte litt så en ikke sitter her hjemme å irritere seg . Dette med å ta litt valg å endre hvem vi vil være sammen med . – Vi utvikler oss i det vi står i . Så derfor er det viktig at vi holder på en positiv energi så dette kan manifestere vårt mer drømme liv som vi ønsker å ha det.

 

Jeg Snakker kun positivt til hønene også endene de får daglig høre at de er verdifulle . Det er noe jeg setter stor pris på å gleder meg veldig til at floken min enda større vi får det så herlig rundt oss . Gledelig må jeg si . De responderer på positive ord akkurat som du og jeg . Vi blir mer trygge også får vi tillitt.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg