Spennende utvikling spør du mæ 🔥🧡❤️💛

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du hatt det i denne helgen ?

 

Jeg må si denne helgen den gikk litt mer hurtigere enn jeg faktisk hadde planlagt men , det er slik i blant . vi rår ikke alltid over alt , men jeg må si jeg er evig takknemlig for alt som skjer rundt meg å jeg ser jeg er på rett vei i livet mitt . Dette med å ha store barn nå er noe jeg er så takknemlig for . Det gir meg veldig mye tilbake at jeg har de store så er de store å kan passe seg selv . Det er for meg veldig godt merker jeg å jeg tenker det er en alder på at en skal ha små barn , jeg merker at jeg ikke hadde klart det i dag å ha 3 små barn i min alder så får andre selv bedømme for seg selv hva de synes det skal ikke jeg her definere hva andre skal gjøre å ikke gjøre.

 

Godt gjennomført helg

 

Jeg å dattera mi hentet ett kjøleskap også dro med det til min eldste sønn . Det å kunne bruke tid på å hjelpe de så er det nydelig . Det blir litt mellom alt , at en gir de det de kan trenge å så er tiden jeg å datteren min fikk veldig nydelig . Jeg klemte hånden min i tilhengeren til hennes store glede . Så alt i alt ble det en nydelig dag, jeg ble plutselige hunde passer for lille Milo , han er bare en liten kvalp på tre mnd så han er veldig rampete men utrolig nydelig . Denne gangen klarte han å dreg av meg buksen ute i hagen . Jeg håper bare naboen så meg men ja samme det han hadde sikkert fått seg en god latter . Dette med å være i aktivitet er det å ha hun en må gå turer å jeg har funnet ut at en liten hund gård til Lille Milo skal jeg få meg for jeg har så mange andre ting jeg tenker å gjøre at jeg kan ikke bli låst helt fast her . Så gleder meg veldig til å få alt i orden her etter vært . Været er ikke så nydelig akkurat men jeg må si det er godt å ha litt ruske vær også . Oker ikke å stå opp for så å være negativ selv om det regner . Det er mye annet jeg kan bruke  min energi på enn om jeg skal bruke opp det jeg har . Det er viktig at en også tilpasser seg hva en kan gjøre med å hva vi faktisk kan endre på oss selv. Dette med å se at enkelte klager på alle andre så oppfordrer jeg alltid deg til å gå inn å se hvordan er du selv ? for enkelte som kommer til meg så merker jeg energien deres. De som har negativ energi , de kommer alltid med noe negativt eller må klage på ett eller annet . Disse karakter de gir ikke deg noe de bare tar. Dette er tungt å stå i men , jeg som er avhengig hele tiden å ha god energi jeg må kvitte meg med denne energien hurtig . Hva gjør en for å riste det av seg , det er dette med å avslutte å snakke med den perosenen å være tydelig å finne en hurtig løsning . Enkelte ganger så har jeg aller mest lyst til å kaste de på dør å det er ikke alltid da de ligger på benken men hva gjør jeg da ? jeg må finne ut hvordan jeg hurtigst mulig klare å få stoppet dette så er det enten ved at jeg avslutter det som er roten til problemet om jeg finner det ut . Eller så avslutter jeg all samtale for å gjennomføre jobben . Ellers i verste fall avslutter jeg jobben fordi min energi skal ikke bli sabotert av ett menneska som er her kun for å spre eder og galle disse karakterer får meg kraftig provosert å jeg klarer de så lite nå merker jeg . Det som er jeg har vært i negativa ting i over 40 år ,jeg orker ikke å ha noen drama eller dårlig stemning hos meg uansett hvem du enn måtte være så sier jeg like tydelig i fra . Vi skal ingen ta i mot uansett hva det måtte være . Dette med å være negativ overfor andre er en utrolig negativ måte å være på synes jeg å dette er ikke noe som gjør at en får vekst med en slik karakter rundt deg . Derfor så er konklusjonen her at en distanserer seg mer i fra dette å holder en lettere kommunikasjon som gjør at det blir bedre.

 

 

Ene prosjektet mitt

 

 

Jeg hadde i grunn så mange planer for denne weekend men det er ikke alltid ting blir akkurat som jeg har bestemt meg for å det tenker jeg at det er sikkert flere enn jeg som får ting endret etter planen men i blant er det bare nydelig å få ting litt roligere enn ellers . Dette med å utsette ting å bare ta det litt mer roligere er nødvending å jeg har fått jobbet uansett hele helgen noe som gjør meg uendelig takknemlig for akkurat det. Det å ha flere prosjket på gang som enda ikke er helt ferdig men jeg må si jeg er så spent på hvordan alt kommer til å bli . Det nede i kjelleren er under veis her . Dette med å rydde ut av rommet å få ett kjøkken så er det bare snakk om litt tid så er det i orden . Det fikser vi i løpet av sommeren tenker jeg . Det å ha litt  mer på gang å fått BMW vasket å samtidig tørket innvending er så flott er en start alt , så er det dette prosjektet som du ikke vet . Hva jeg holder på med , dette er noe jeg gleder meg så til hva som skjer osv . Det skal uansett bli en nydelig reise å jeg må si jeg kommer til å bli så glad da jeg har fått dette vel gjennomført at alt er bra. Det er ikke alltid like lett å få til alt men jeg er bare meg så jeg forsøker ut i fra de forutsetninger som jeg har.  Dette med å være en grunder som har hatt 3 bein tøffe år så er dette med å klare seg ikke så enkelt men jeg har hele tiden stått på slik at jeg ikke skal mislykkes . Dette med å høre at andre som har fått støtte å må betale delvis de meste av pengene tilbake må jeg si jeg er evig takknemlig for at jeg ikke mottok det å så jeg hadde i dag stått enda svakere . Dette med å ha klart å stå i denne pandemien som de aller fleste vanlige arbeids takere som ikke har blitt berørt av oppsigelser de som har jobbet hele tiden eller mottar trygd vi andre som er grundere eller de som har blitt berørt av oppsigelser vi har jo fått kjent på smerten ved å ikke ha nok penger eller at vi har hatt det tøft så er det mange som enda ikke har klart å hente opp en helt god økonomi enda . Dette med å få servert i fra ande at det er bare å gjøre det eller har du ikke det det er jo bare å kjøpe . Det å hele tiden få en påminnelse i fra at det er noe en ikke har eller ting ikke er bra nok er for mange negativt . Dette med å endre holdninger for alle så er dette en bedre ting fordi da får en også en mye bedre samtale mellom eller at en også klarer å få bedre samtale som gir oss mer å glede oss til . En kunde som jeg hadde her om dagen sa til meg det er så nydelig å være her hos deg selv om vi to ikke alltid er enige så er det så nydelig også reflektere med deg , å vi får en god samtale om hva vi begge ser å samtidig så forstår du også ser du meg å dette ga meg en god energi å glede i at jeg er veldig viktig for mange selv om jeg ikke alltid er enig med deg, så sier jeg aldri at du er dårlig menneske . Dette med å se andre å gi de håp er noe som jeg oppriktig nyter .

 

kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg