Spennende uke

           Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

jeg har det fint i dag, tok tidligere kveld i går en vanlig men i blant er det nødvendig for å ladde opp batteriene sine så er faktisk søvn det aller viktigste og mat, for at vi kan ha det godt. Det å være for andre å bety noe er også viktig for å få vekst i livet vårt men aller mest må vi ha søvn som er livsviktig for å klare de oppgavene som vi har og mat gir oss energi som er nødvendig for å klare å opprettholde god helse , jeg ser selv da jeg slurvet med både mat og søvn det ble ikke så bra for meg da. Det er negativt selv om mitt slurv var ikke primært for ikke  at jeg ønsket å spise var fordi jeg ikke hadde penger til mat, dette blir to forskjellige ting men uansett så er det akkurat det samme resultat på meg og de som ikke tar til seg nok næring . Jeg merker nå da jeg passer mer på å bygge opp kroppen min igjen hvor mye jeg har igjen for det , jeg merker energien er mer på topp og humøret ikke  minst . Det er nydelig må si det.

 

Jeg gleder meg veldig til

Denne nye uken som jeg allerede har startet med å få jobbe inn med flere veileder samtaler , meget spennende å se hvordan alt kommer til å bli fremover. – Dette skal bli en nydelig verden og epoke i livet mitt . Det er noe jeg ser frem til å kan  nyte sammen med de jeg møter denne uken på min vei. Takknemlig er faktisk bare en liten ting i dette store spillet . Det å vise at vi er glad for det vi har utviklet frem til nå er noe som gir meg veldig god energi tilbake. Det å se jeg nærmer meg slutten av denne mnd , hvordan skal vi klare våre mål . Det kan være jeg plutselig får en tanke vi klarer ikke dette , eller slik kommer vi til å klare det , får vi gjennomført den deadlinen eller klarer du å realisere dine drømmer som du hadde sett for deg ? jeg er veldig bestemt på ja det skal jeg klare. Selv om jeg vet at det kan være en tøff reise men ja jeg skal lykkes med det jeg planerer fremover. Det er viktig å se drømmene for seg også bestemme seg for hva en ønsker å gjøre med det . Jeg har bestemt meg for å ta meg litt mer fri i mellom alt her , avslapping er viktig for å klare å realisere mine drømmer , så det må være på plass om du skjønner , gleder meg så til å realisere mine drømmer også sette i gang nå kle salget , det blir meget spennende for meg . Det blir så kult kjenner på meg at det blir en utfordrings som jeg trenger merker jeg . Det at jeg i går fikk koden frem til å kunne gi den ut på en gruppe jeg har på fb som jeg har flere som følger me&ielinweronika dette med å lage grupper på det en holder på med er så ok da kan jeg få gjennom mer av mine ting så når jeg da ut til flere enn jeg ellers hadde gjort om jeg bare bruker det faste så kan jeg ikke nå ut til flere . Mitt hovedmål er jo å kunne nå ut til deg som leser dette også andre jeg ikke kjenner. Det er nettopp slik jeg er , det er så spennende at jeg merker jeg engasjerer meg veldig i nye oppdrag men det er sundt for meg det . Jeg våknet litt for tidlig egentlig i dag men det er ikke bedre og vente da jeg tok så tidlig kveld jeg merker i blant at jeg trener mye mer hvile en jeg gjorde før men dette ar sikkert med alderen å gjøre. – En blir jo ikke yngre med årene en blir jo eldre også det setter preg på oss . Jeg nyter nå formiddagen med litt healing musikk her å skal faktisk nyte den litt til jeg mottar en kunde . Så jeg ønsker deg heller en nydelig dag så snakkes vi .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg