Spennende uke 🔥🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg tenkte I dag å ladde opp batteriene å få sove litt lenger I dag.  Dette gikk ikke siden jeg alltid får telefon ifra alle mulige folk.  Men jeg tar dette som et tegn på at jeg må opp så er egentlig ok da en har fått statartet dagen her å nå er det ok . Jeg har nå fått ordnet med mye her allerede noe som er veldig viktig å få gjort.  Nå er det ny uke å må si jeg gleder meg virkelig til å feire denne uken sammen med ungene mine.  Vi har mye å hylle,  så tenker vi må ordne plass til noe vakkert sammen.

 

Spennende uke

 

Jeg liker egentlig veldig godt å få startet dagen med en kopp kaffe før jobb å dette har jeg fått ordnet her.  Kaffen I fra Laukvik I Lofoten er virkelig å anbefale deg . Kaffe er kultur og sammen eller alene så er kaffe noe som jeg kjenner sterkt på at kroppen min trenger.  Det å nyte tiden nå godt fremover vi har nå kun 2 dager igjen av januar noe som jeg ser på som faktisk nydelig.  Jeg gleder meg virkelig til fremtiden å februar kommer til å gå fortere den også.  Mye jobbing nå fremover. Jeg ønsker nå å motivere meg selv til å få utvikle meg mer fremover.  Jeg ønsker å realisere en ny jobb til bedriften min. Så dette er nå på tur nå . Jeg gleder meg virkelig til å få høre om dette er en mulighet for meg å at jeg klarer å kombinere dette med de andre jobber jeg har.  Det tror jeg egentlig skulle være en lett ting å få realisert.  Jeg er alene om både regnskap og være den som drar inn alle middler her hjemme gir meg faktisk energi til å fortsett videre.  Jeg ser jo nå tydelig hva som bor I meg jeg er en fighter som aldri gir opp mine utfordringer,  der det er lett å kunne ha gitt opp så har jeg stått støtt alene i mine utgifter som jeg har stått I.  Nå ser jeg egentlig mest positivt på fremover jeg har nesten klart å komme meg I mål  å det er jo vidunderlig nydelig.

 

Tøffeste måneder

 

Jeg har til nå jobbet alle dager og dette kommer jeg til å fortsett videre med helt til jeg ser nå tydelig at jeg har fått absolutt alt på G. Jeg klarer ikke å legge jobben bort å vite at jeg ikke er i boks med absolutt alt her . Men det er nærmere målet mitt å jeg merker nå ekstremt at både banker de ser tydelig at jeg er en ærlig dedikert dame som gjør akkurat det jeg sier.  Dette er meget spesielt å fantastisk nydelig nå er snart en tre års  kampe ferdig.  Meget tøft å være i denne bobbla men jeg har lært livet mitt på det værste egentlig.  Da trur jeg også at jeg blir meget sterk og en  faiter , jeg er en uredd fan som går igjennom absolutt alt for å klare meg.  Jeg seirer snart med å kan takke absolutt alle som har vært for meg,  støtte og hjelp. Dere er ikke mange som har stilt opp for meg,  men dere er vidunderlige nydelige.  Jeg setter utrolig stor pris på all omsorg jeg har mottatt av gode mennesker.

 

Nå er det litt kvalitets tid her med kaffe. Ønsker deg en finfin dag.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg