Spennende ting skjer hele tiden , yes det her blir spennende 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har det fint men jeg tenker at jeg gleder meg litt mer til å kan ta meg helt fri . – Dette med å ha en weekend å bare ha lov til å nyte livet det gleder jeg meg veldig til . Dette med å være i mål med alt jeg har til nå er noe jeg enda ikke er . Det er noe som tar i perioder litt tid men jeg gleder meg veldig til å få satt ting i mer system . Det er aldri like lett alt men jeg vet at jeg kan nyte tiden som kommer bare etterpå.

 

 

Hvordan er dette med å være i alt å skal ha 100 % kontroll

 

Dette med å ha en bedrift å ikke helt være i mål med alt så er det nok mange andre bedrifter som har det litt som jeg . Dette er en tøff periode der vi som er små grundere kan mekrer at det er noe som tar tid å det er ikke alltid like hyggelig men jeg vet at jeg skal komme meg igjennom denne tiden også selv om jeg kan føle at ting ikke alltid er like lett.

 

 

Livet med alt her er ikke alltid like lett men jeg vet at ting er mye bedre om en kan se ting i fra ett bedre perspektiv . Dette med å ikke klare å være i alt så er det vanskelig å jeg vet at ting for deg som ikke trenger å passe på alt du tenker ikke slik som jeg . Det er helt i orden . Da er det det som skiller meg også deg i fra min virkelighet så jeg gleder meg veldig til å kunne få ting mer i system å si at nå er det godt å være til. Det er alltid noe som ikke er helt som det skal være . Det er vel også slik livet vårt skal være. Det føles i grunn at jeg må ha denne smerten med å må stå på litt mer enda ett stykke til. Det er tøft å du som har 2 inntekter som sliter bør ikke klage i mitt nærvær for jeg merker at ting er for en periode å det blir bedre men , det er bare dette at en blir lei av å stadig må kjempe . Selv om livet er alt så er det også fint å være da en er i mer balanse mellom alt her .

 

 

Denne weekend så har jeg fått unna gjort  mye her hjemme som jeg ikke hadde forventet i det hele tatt jeg . Det er fint å kunne nyte tiden her å jeg må si jeg gleder meg veldig til alt i grunn. Dette med å være selvstendig er for mage ikke alltid like lett men jeg tenker at tiden er tøff men da en har kommet opp på høyden igjen så er det nydelig jeg gleder meg veldig til det. Det er ikke så lenge til håper jeg at jeg kan juble sammen med dere.

Det er weekend å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne nyte denne helgen med alt som kommer.

 

Det skal bli nydelig også få ting mer på G, jeg gleder meg veldig til akkurat det, vi skal nyte tiden godt å jeg tenker at tiden blir til mens vi går. Det er en sann glede å få være sammen med alle som jeg skal lære av nå fremover . Det er ikke så lett å kan være i det som ikke alltid er så fint men jeg tenker dette er noe jeg også du lærer mer av om vi hadde vært på solsiden å skulle bare skinne. Jeg har lært meg nå at livet er ikke bare en fin bil eller at en har mye penger. Det er så mye mere  enn akkurat det. Det er det som er inni oss mennesker som teller det er ikke det ytre i det hele tatt. Det er noe jeg tenker at en må lære seg å fokusere på så er det å kan nyte livet mellom alt.

 

Det er noe av dette jeg forsøker å gjøre her å være mer i mitt å dette med å takle alt jeg skal være i så er det noe jeg gleder meg veldig til å kan få til å gjennomføre . Dette med å ha mye på min agenda så er det så klart mye hyggeligere enn om jeg hadde vært ingen ting her så jeg gleder meg veldig til å kan få til å gjennomføre mine ting her så jeg må si jeg gleder meg veldig til alt jeg .

 

 

I dag har jeg fått gjort en del små pjusk til de nye her skal ankomme oss

 

Det blir en nydelig dag i dag , jeg tenker at det blir veldig hyggelig å kan få litt mer dyr hit som skal være sammen med oss . Det er en ren glede også ikke minst ære å få være sammen med de å nyte tiden ikke minst. Det er herlig jeg har i grunn ikke ord.

 

Dette med å være i det jeg trives med så er det tross alt mer vekst i livet mitt som blant annet er noe jeg kan glede meg over så er dette å være i det jeg trives i som jeg vil følge opp jeg vil gjøre det jeg skal for å få til å oppnå mine krav her . Det er for deg som har ditt å gjøre så ser du aldri helt mine ting før du er i min verden . Å ofte da så er det vanskelig for de aller fleste å være i det jeg gjør for de skjønner ingen ting .

 

Jeg trives å det er det primære viktige som er her at jeg koser meg også har det fint . Jeg er så klar for verden å så glad for at jeg ikke er så materialistisk at jeg kun ser verdier før mennesket . Dette da vi skjønner at jeg også klare å lykkes mer med våre drømmer så vekker vi jo tross alt opp mer i oss en om vi bare ligger der å ikke gjør noe mer for å klare oss. Jeg kunne valg å gi opp men , det er ikke ett alternativ for meg det. Det er å kjempe også jobbe videre for jeg skal klare meg – selv om det er tøffe tak enda . Da en holder på med å investere mellom alt her så er det ikke alltid det er like lett å være meg alene selv om du ikke tror det . Så er det tøffe dager for meg mer enn det jeg ser til dere som er 2 å alltid sutrer for meget . Dette med å være for opptatt av det ytre er ikke noe jeg er å det betyr ingen ting . Det er faktisk det indre som teller for meg å er ikke det godt nok for deg så fuck off .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg