Spennende tider

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg sov godt i natt håp du også gjorde det. Å nå er det å pynte seg til en liten by tur. Blir godt å se litt folk.

Enn du da er du på påskeferie?

Jeg har bypåsk i år det er fantastisk nydelig. Selv om jeg vet at de aller fleste sverger til hytta liv og reise bort å skal kos seg bare verre. Må være ærlig nydelig med hjemme påske også.

 

 

Vidunderlig å se at snøen tiner nå 🌹💥🙏

 

Jeg er så inn i fan dritt lei denne snøen å nå ser det virkelig ut som vært å snøen er å en kan start opp med å utbedre mye med huset mitt i år. Når du har hus har du alltid noe å fikse på. I år blir det ett år der jeg fokusere mer på å utbedre dette. Får se hva hvor langt vi kommer i år. Blir alltid spennende å se om været i tillegg er med oss.

 

 

Jobb påske på mæ 🙌🐥🐣

 

Selv om en trenger fri så tar jeg meg ikkje noe fritt denne påsken heller. Må jobb litt ekstra så. Er takknemlig for at jeg klarer å oppnå mer en jeg trodd først. Nå er fokus på jobb å ha det bra i livet mitt. Skal ikke mer til enn å være sammen med kidsa eller gode venner for å få en følelse av å ha det bra å at en bare gjøre litt annet enn å bare gjør det vi alltid gjør. Ene sønnen øvelse kjører og de andre har litt forskjellig på sine agenda. Det å få tid sammen vi er ikke alltid like lett. Det går bra i blant. Men vi må bare nyte at kidsa har det bra da har jeg også det utmerket.

 

 

 

 

Siste  mann ut å øvelse kjør med

 

Yngst sønnen min som er startet prosessen med å øve til å Ta setvikatet. Blir så spennende nå fremover at jeg må si jeg gleder meg veldig. Han er så dyktig på absolutt alle måter. Å det å bruke tid på han gir meg faktisk uendelig mye tilbake. Slike studer får en aldri tilbake. Derfor er det viktig å bygg opp gode relasjoner mellom oss, slik at vi har gode minner sammen.

 

Spennende tider

 

Jeg er så spent på slutt resultater for alt jeg holder på med. Det har liksom blitt så mye akkurat nå. Som jeg jobber med. Vi lykkes med det vi skal lykkes med. Jeg har en plan å følge den noe som er bra å gjøre. Ikke alt går absolutt etter planen men bare å håpe at det blir som jeg ønsker.

 

Nå er det litt kvalitet tid på en liten by tur, nå må du kos deg.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

ELIN WERONIKA

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg