Spennende jul 🎅😘

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag? 😘🎅 håp du har hatt en nydelig natt å sove godt.

Selv har jeg nå Jobba i hele natt. Ble en slik kveld men faktisk godt å jobbe mellom alt av andre forberedelser. Merker at jeg er så spent på slutt resultater for desember. Er jo enda 10 dager igjen. 3 dager til julaften. Litt spesielt egentlig. Som Gründer så er ingen tvil om at det går i rykk og napp i absolutt alt her.

Ribbe forberedelser og pinnekjøtt på julaften i år.

 

Jeg gleder meg veldig til å tilberede middagen til meg og barna.  Å kjenn ribbe duften kommer til å bli himmelsk nydelig. Jeg bruker alltid å langtids steke ribba, bruker max 75 gr i 24 timer så er det faktisk nydelig. Det er virkelig å anbefale. Jeg hater tørr mat det er ikke noe som er verre enn akkurat det. Jeg har tre barn å ett av mine barn liker ikke ribba, derfor er det to hoved retter. Når vi feirer jul her hjemme. Er det alltid mat som vi alle liker som blir servert. Pinne kjøtt og ribba var egentlig ikke dumt å kombinere. Så å i endre litt på hvordan jeg selv ble lært i hennsyn til å være tro i mot tradisjon. Nå bryr jeg meg egentlig ikke så veldig om hvilken dag vi tar de retter som vi ønsker å kos Oss sammen med. Jeg synes tiden vi har sammen er mye viktigere enn maten. Må si jeg tenker mye nå på hvor hyggelig det blir å kan være samlet oss alle. Ikke for ofte vi er det. Så ja det kommer til å bli meget hyggelig.

 

Alltid før jul så sov jeg egentlig så dårlig.

Nå kan det jo nesten virke som om jeg er super spent.. Siden jeg ikke har blundt men fokus på å få gjennomført mye her så ble det slik i dag. Ingen problem egentlig det som er viktig er at jeg har det bra å . Merker nå litt på at jeg nærmer meg nå 50 ungene er voksne. Jeg skal nå ta mer tid til meg selv. For øvrig jeg har jo gjort det i små mengder. Jeg har jo egentlig kun konsert meg og familien og barna mine og venner. Alltid glemte bort meg selv. Nå fremover skal jeg ta meg mye mer tid til meg selv. En trenger jo ikke å reise bort før å ta rede på seg selv. Det er mye hyggelig å gjøre sammen med gode venner. Sosialisering er viktig i godt selskap. Det tar jeg meg tid til å glede meg veldig til flere hyggelig stunder sammen med de.

 

Hvilken dessert bør en lage til julaften da?

 

Ungene er så glad i Riskrem med rødssus, selv om det er mange nydelig desserter så blir det nok den i år. Så får vi se andre dager i jula hva vi disker opp med. For min del er det ikke nøye bare det smak godt. Synes egentlig det er så uvirkelig at tiden har gått så fort. Når du trives har det bra. Å jobber som jeg da går uka å året meget fort. Jeg jobber nok mer enn de aller fleste. Kjenner faktisk ikke en som jobber like mye som jeg… Så i år er jeg nok uslåelig der. Men i mellom jobb så har jeg tilført mye hyggelig ting. En annen ting jeg liker mye mer stilhet å ro rundt meg. Dette har kommet med årene. Mulig det er slik med oss at vi forandrer oss i det vi trenger. Jeg er jo mye i offentlig kontakt med folk i hennsyn til jobben min. Så da blir å være stille også ikke må synes da jeg har fri litt viktig for meg. Før var jeg totalt motsatt. Nå ønsker jeg minst mulig store sammenhengen å kø klarer jeg ikke. Vi endrer oss å med årene så Modnes vi i tillegg. Skulle ha ønsket at jeg var like modig som æ e nå. Det kjem med årene å de erfaringer som vi har inne er det dette som bidrar til at vi får fornuft og vi ikke har fordommer for oss selv. Selvbilde mitt før var på lav nivå. I dag er jeg høy på selvtillit. Dette Fordi jeg vet hva som er mitt, hva som betyr noe også at jeg er trygg på meg selv. En aksepterer seg selv med årene å ser jo at det ble jo ikkje så galt egentlig alika vel… Kunne jo ha blitt være så bare dette med at vi fokuserer på det som er bra, å gir det energi å akseptere at vi har feil og mangler alle sammen. Da kommer tryggheten å vår lærdom gir oss en styrke for fremtiden.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg