Spennende forandring

Hei Dere.

 

Mye som har endret seg den siste tiden for meg , denne periodene vi er i nå ute av pandemien er veldig takknemlig for alt jeg lærte meg i denne perioden må bare si det.

Hadde jeg ikke våget å være så modig som jeg er så hadde det nok heller ikke ha gått så bra som det har gjort til tross for all nedstenging .

Jeg har utviklet meg enormt på disse to årene , jeg har nå hatt bedriften min nå å  det 5 året også veien til lykke er på 2 året. I tillegg er jeg blitt veileder, der jeg hjelper andre mennesker på ulike områder i livet. Det å ha opplevd livet i røft også brutalt kommer nå meget tydelig frem at det er eller var en mening med alt , for at jeg kan hjelpe andre . Om du skjønner hva jeg tenker .

Bare det å kunne få lov til å være en veiviser for andre en inspirasjon så har jeg nådd langt i min verden. Det er tøft å stå i en kamp men en må også definere hva er tøft også hvor ønsker vi å være . Det er så alt for lett til å sette seg selv i en offer rolle der en ikke skal være om du skjønner ? Vi må hente oss opp til noe som er bedre . Ikke alle klarer også pushe seg selv opp å frem. Det er ofte tungt å stå alene om alt, derfor kommer min jobb som veileder  meget sterk frem nå , at det er et kall jeg skal jobbe med. Får du det i livet ditt at det må du bare gjøre ? av ting du ønsker å utvikle deg på eller ny jobb ? jeg tiltrekker meg alt jeg vil ha å ser nå at jeg mottar det også mer spesielt når jeg er sentrert også klar for å motta .

 

Etter at jeg ble veileder ser jeg nå hvor stort behov det er for å kunne hjelp andre på det som er et problem eller ett hinder for andre. Derfor ser jeg nå at mine egenskaper , min tålmodighet er meget nødvendig å takknemlig fordi jeg er nettopp det tålmodige med andre, ser deres verdier også gir de den anerkjennelsen som de så sårt behøver for å få vekst i sitt liv.

For å være i disharmoni i våre liv så tiltrekker vi oss det som ikke er noe bra, vi får bare det vi ikke ønsker i våre liv. Det er med tap , mennesker som ikke vil oss vel osv. Derfor er målet hele tiden for meg å være sentret også i balanse for å være i harmoni med meg selv og min sjel.

Jeg er ikke bare takknemlig for bare utviklingen så langt , jeg er også takknemlig for absolutt alt en har erfart i alle år , som er med på å påvirke oss både på godt også vondt. Det å ha for mye av våre innestengte følelser betyr bare at vi ikke har et godt liv, vi har det vondt også blir det våre indre følelser vi tiltrekker oss , vi manifesterer  våre tanker , så det du og jeg tenker er også det vi ser i vårt felt . Er vi alt for opptatt med negativitet er det også det vi får mer av og motsatt er vi positiv også har et godt .

Jeg ønsker å bidra med denne bloggen at jeg kan inspirere deg til en bedre hverdag, til at nettopp du våger å gå for din drøm . Ta det veiskille i livet som du ikke hadde våget før. Det er målet mitt ved at jeg forteller her hvordan jeg gjør det , også litt av hva jeg gleder meg til også nye opplevelser .

 

Håper du får en fin dag, jeg skal snart nå i et webinar nå med en ny metode for å tjene penger via , så blir spennende .

 

Vi snakkes.

 

 

Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg