Spennende avslutning av oktober 🧡

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det  i dag ?

 

 

Jeg håper at du har det fint i dag jeg det er ikke alltid like lett å se alt for hvordan en skal legge planer for fremtiden da ting enda er diffuse å en ikke helt vet hvordan ting blir akkurat som en egentlig ønsker men det er ikke alltid vi ser løsningen for alt med det første dessverre. Det er en ting vi trenge ikke alt men vi trenger å ha det vi merker gir oss livsglede . Næringen for å fortsette å holde oppe motivasjonen for  videre jobb. Det er noe som sier om vi gir opp ved målstreken så er vi feig som ikke gikk de ekstra mila for å lykkes. Det er ikke lett å kjempe for å være i teten men vi klarer det om vi bestemmer oss.

 

 

 

Jeg mekrer at jeg mottar mer av mine ønsker å jeg trenger ikke lengre å være redd for å mislykkes det er noe vi må endre på øyeblikkelig for da gir vi oss selv det vi ikke skal være i . Det blir misnøye med andre ord som ikke gir oss det vi skal være i . Da tiltrekker vi oss det som gir oss plager med misnøye. Det kan være rygg problemer , nakke også hode pine . Dette er kjente problem som kommer over tid da vi har vært i mye negativt . Da spenner vi muskulaturen å en føler ikke at en har det noe særlig bra – Dette med å være i det en ikke liker så mekrer jeg også du at vi har det vondt på andre plan i livet vårt. Det kan være ting vi ikke klarer å sette ord på akkurat her å nå.

Men det gir oss blokkeringer for at vi har vært i en negativ energi for lenge . Da kan andre funksjoner for oss redusere sine funksjoner også blir kroppen vår i grunn tomme . Dette merker jeg meget godt på mange av mine kunder at de er tomme for energi også har dem utrolig mye blokkeringer fordi de har bare gått videre å ikke brydd seg så meget om hvordan de egentlig har det. Vi kjenner jo så klart kroppen vår selv . Det som er ett kjent frase i fra alle kunder , de har gått med dette over en tid å bare håpet at dette skal gå seg til . Dette er overlevelse instinktet vårt der vi kjemper selv om det er tøft . Jeg anbefaler alltid mine kunder at healing meditasjon er meget bra for å klare å bli sentrert massasje hjelper veldig godt for å oppheve nye blokkeringer også gamle . Det er en viktig brikke for å få sirkulasjonen opp å gå igjen i kroppen vår så føler vi oss med en gang som ett nytt menneske .

 

 

Spennende utvikling egentlig

 

 

Oktober ble en veldig spennende måned der jeg fått mer inn av kunnskap også har dyra å jeg fått et enda tettere bånd mellom oss. Det handler om å være sammen med de så får vi som sagt mer sammen å jeg må si jeg gleder meg hele tiden til alt som skjer rundt meg å jeg mekrer at oktober har lært meg mye å jeg har i tillegg klart mer enn jeg hadde turt å håpe på. Dette med å se utvikling så merker jeg mer av dette nå i dag . – Det gir meg en ro å i tillegg anerkjennelse på at jeg faktisk klarer å gjøre mine drømmer til virkelighet . Det er noe som alltid har vært sant så er dette med å være en pådriver å stå i et problem så jobber en dette ut . En kan aldri flykte i fra det , siden det da kommer tilbake i større kraft .

 

Siste dagen i oktober er helt rart egentlig at vi har klart å bruke opp alle dager i denne mnd til nå. Dette med å både se utvikling også samtidig se der en ikke har klart å komme helt i mål . Det vil alltid være noe du og jeg ikke er helt i rute med . Det er noe vi kan føle at ting blir litt vanskelig det er noe vi alle kan føle på oss i perioder da vi har hatt mye rundt oss. Jeg har bestemt meg for å være mer for meg selv denne perioden å ta litt mer avstand i fra alt og alle. Det er befriende å det er veldig sjelden jeg gjør dette. Alltid svarer jeg deg da du ringer , alltid bruker jeg tiden min på deg da du ber meg om noe . Da jeg sender en melding eller ringer er det svært ofte ingen svarer . Til alle som har ignorert meg de vil mekre at jeg nå også gjør dette over for de . Det må bli slik siden dette tar en del energi å jeg orker ikke å kun være for deg da du bare bestemmer deg for å ignorere . Det er ikke mitt problem lengre så jeg tenker vi får ta en pause så får en se om dette funker bedre eller om dette kan være vedvarende. Tiden vil fortelle oss hvordan ting blir .

Vi lærer i tap men vi lærer også under press også. Det har jeg merket at jeg jobber aller best under press da får jeg gjort mer også leverer jeg mer enn jeg hadde gjort om jeg hadde hatt god tid på en oppgave. Det er litt underlig dette men det er slik vi jobber . Jeg merker at jeg er så happy for at jeg ikke bare har massasje jeg har både veileder samtaler også healing jeg jobber med . Det er veldig spennende å åpen opp for mer også trenger en å ha flere ting som kan være til stor hjelp for kunden så det er noe jeg er veldig takknemlig for . Jeg merker at jeg har dette grunder genet i meg , der jeg ser hvordan jeg kan utvikle bedriften min mer enn jeg har gjort til nå. Dette med at jeg er åndelig også har evner har ikke kommet i dag det er noe jeg alltid har hatt i meg å de har bare blitt sterkere med årene . Alt er bare energi å jeg leser alle sammen som en åpen bok det som er så herlig nå er at jeg vet hva du svarer før du gjør det . – Dette er meget fascinerende å jeg bare elsker jobben min der jeg ser at ting vokser mer og mer akkurat dit jeg vil være .

 

Dette med å kjenne på denne følelsen av å ha det vi allerede har bedt om da har du allerede fått manifestert inn til deg , før du kan motta dette så må du tro på at det kommer til deg. Vi må leve som dette allerede er hos oss. Dette er slik en jobber med å få det vi ønsker til oss. Det er så herlig at en kan være i det vi måtte ønske å vi skal alle en dag motta det vi har best om er en ære også glede. Det gir meg mer energi også livsglede å dette med å dele med det en selv har til andre gir oss mer tilbake . Dette er takknemlighet for alt det vi allerede har hos oss pr i dag – Ved å kjenne på en god takknemlighet gir oss mer god energi .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg