Spennende assa 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper du har det fint nå kom det endelig mer varme her til Rana her jeg holder til . Dette med å kan nyte sommeren å være bare til er noe vi trenger – Det har ikke vært like behagelig som andre steder hos oss men , til en stor forandring så kom go været som gjør så mye godt med oss . Det er dager som i grunn skal nytes på det sterkeste . Det er så frodig nå i tillegg trærne er så grønne å fine . Det gir meg slik en god energi ved å se at sommeren å vi kan nyte late dager i solen å bare være til, . Jeg er glad jeg valgte å gjøre ferdig i går med det verste med å lempe i containeren så her valgte jeg rette dager. Det er enda utrolig godt .

Mye på agendaen i fin været ?

Jeg har ikke annet på agendaen enn å jobbe være her hjemme også få unna mer forefallende mellom jobben . Det er så herlig jeg bestemmer helt alene selv når jeg vil starte opp å hvor lenge jeg holder på så jeg har i perioder litt lange dager på jobb her men , det er bare fint . Jeg kjenner jeg har gangsperre i hele kroppen min etter alt jeg har gjort med å endre her hjemme . Dette med at en kjenner så sterkt på kroppen nesten som jeg har vært i ett trengings senter så er det litt slik støl også ikke helt bra . Det er nydelig da i dag å starte dagen fint også litt rolig her med kaffe snart på altan å få være i ro mellom jobben . Dette trives jeg utrolig godt med jeg må bare si det jeg kunne ikke i dag ha gjort noe annet enn å være for meg selv.  Dette med å se hva jeg faktisk klarer å få til å gjennomføre her mellom alt så er det nydelig faktisk . Dette med å gi meg selv mer kreditt også anerkjennelse for at jeg har stått slik på å igjen klarer å nå mine alt for hårete mål som i perioder kan være litt drøye men igjen jeg ser jeg klarer dette men det er ikke alltid like lett men det går. Det er nettopp dette som gir meg energi for å fortsette knekke koden for å inspirere deg som leser til å bringe action i ditt eget liv ikke bare være i det samme . Jeg kan bekrefte at dette med å gå mine veier nå er nydelig jeg trives bare mer og mer ved at jeg ser at ting løsner seg mer for meg . Dette er aldri like lett alltid men vi må aldri gi opp håpet for vi er så nære målene som jeg må si jeg gleder meg veldig til .

 

Spennende tider er på agendaen

 

Det er så mye en kan gjøre for å finne nye metoder for å jobbe med det jeg eller du ønsker . Dette med å ikke låse seg fast i ett fast system at en ikke kan endre på hvordan en vil at ting skal være i en bedrift som jeg har er ikke det jeg startet opp for. Det jeg ville primært da jeg startet opp bedriften min i 2017 var at jeg skulle kunne hjelpe de jeg fikk til meg av kunder. Det er så klart ikke alle som jeg kan hjelpe , noen har en ikke kjemi med også en del er alltid å vandrer for å teste ut om andre er bedre enn deg , de som alltid har vært her kommer alltid tilbake jeg tar dette som ett tegn på at de er fornøyd med meg å at jeg faktisk klarte å hjelpe de. Dette med at jeg nå har utvidet bedriften med å være veileder også , jeg har psykisk helse utadannelse og kreft omsorg med lindrende pleie som 2 videre utdanninger i tillegg og helsefag studie . Har jeg jobbet i helse sektoren i mange 10 år , å har en bred erfaring hvordan hjelpe . Dette med at jeg selv har mange ting jeg har blitt utsatt for i mitt liv har også påvirket meg til at jeg kan hjelpe de som ingen andre klarer å  hjelpe . Det er godt å se at de smerter jeg gikk i gjennom var for en grunn . De var for å lære meg at jeg skulle faktisk bruke det triste og det sarte til noe fint . Dette kaller jeg en gave , der jeg har klart å se alt det triste med kjærlighet . Det er noe jeg faktisk klarer å se at jeg nå mer tydelig at jeg er faktisk på rett sted i livet mitt . Det er nydelig å jeg gleder meg veldig til å starte opp med det andre prosjektet mitt . Jeg er på jakt etter ett brukt kjøkken som jeg trenger til rommet som jeg skal lage krem og salver . Som jeg nå ser så er det veldig mange som gir bort kjøkken i alle ulike fasonger. Dette med å få dette gjennomført også i år er noe jeg gleder meg . Dette skal bli året der alt snur til min fordel til syvende og sist. Dette med at en ikke har alt på stell er kjedelig men det ordner seg alltid for snille damer ser jeg . Gi kjærlighet være for andre også ikke være redd for å stå i ting er mitt gode råd. Det er ikke alltid storm . Noe jeg er takknemlig for så jeg gleder meg veldig til resten so skal komme her . Det er bare å glede seg veldig . Håper du har det fint å kan nyte dagen på en god måte. Vi trengte go været her nord nå jeg er så glad for at det kom noe som gjør meg veldig takknemlig nå blir det en kaffe på altanen å lytte til fuglene . Ha en nydelig dag også kos deg masse . Håper dagen din blir like nydelig som du er.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg