Spennende alt som skjer egentlig

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Bra håper jeg du har det, jeg må si jeg er glad for alt jeg har fått til i løpet av denne dagen . Det er så underlig hvor fort en får unna gjort mye mer en om en bare sløver seg. Det er til en sjelden het at jeg sløver men ja det å utvikle meg mer er noe  jeg faktisk ser mer frem til . Merker så godt at en ny energi her hjemme etter at jeg har endret på så mye her . Dette med å velge bort noe å ordne til mer så er det så klart mye en kan gjøre med absolutt alt jeg må si jeg gleder meg veldig til å få til mer her . Denne prosessen ser jeg er en rett ting for meg å gjennomføre.

 

 

Dette med å se at

 

Enkelte tar andre valg i stede for å være hos der de bruker å igjen dette med å fremsnakke de så ser jeg tydelig hvor falsk enkelte mennesker bare er , det er kvalmt må si det. De fremstiller seg så mye mer dårligere enn de er så klarer de fan med alt . Dette er så lett å se da en følger mer med . Jeg har en måte å se det på å jeg vet at om jeg konfronterer dette med vedkommende kommer det 1000 unnskyldninger… det er bare flask het lang vei men takknemlig for å slippe å ha det nært på meg i mitt liv. Det er nydelig men en blir litt satt ut må si det å jeg tenker at det får så være jeg tror vi får den infoen vi skal ha når vi er moden for å vite det.

Jeg er glad for alt jeg har lært nå i mai

Mai har vært en mnd med en stor reise for meg både privat å i forretninger , dette med å bygge opp min bedrift mer  er så tydelig at jeg ser at alt jeg holder på med bygges opp mer eller mindre. Dette med å se at ting tar mer den retningen som jeg ønsker meg . Så er dette så tydelige nå at jeg er på rett vei i livet mitt der jeg gleder meg så til å bygge opp sten for sten alt jeg har i meg . Hva lærte jeg meg aller mest i denne mnd ? se nye metoder for å nå ut til kunder også dette med å være mer tålmodig i mitt arbeid stødig fremover. Dette med å være i jobb 24/7 er krevende men hva gjør jeg for å få dette til å bli mindre krevende ? jeg tilfører meg livskvalitet som er  min måte å vokse på å få vekst i mine jobber . Dette med å ha tillit til at jeg kommer til å lykkes å bare være tålmodig så ser jeg nå tydelig at jeg har mer å gå på ved å være mer tålmodig . Jeg er en rast løs sjel som aldri er redd for å si ifra . Om jeg må så gjør jeg det er dette ikke nødvending så gir jeg fan . Det er ikke så nøye med å få sagt alt å dette tenker jeg alle bør ta innover seg. Det er ikke alt vi trenge å fortelle den andre parten . Dette for å være for ærlig så sårer du så ja jeg tenker at ting kommer for dagen en dag. Det er nok her enkelte selv møter seg i døren . Det er noe vi alle gjør spesielt om vi ikke lytter eller er for de vi skal eller at vi er for egoistiske eller falske så møter vi oss selv igjen en vakker dag vi minst venter det. Jeg bruker alltid å si den som ler sist ler alltid best. Å jeg gleder meg veldig til å få være den siste til å le. Dette med å se så tydelig at ting har ikke endret seg , enkelte bare kamuflerer seg selv til det smeller vi er nå inne i en periode der vi kan oppleve svik å dette å bli møtt av noe som vi ikke alltid er forberedt på – dette med å lese om mine har fått lappen eller fagbrev før jeg selv har fått info om er noe jeg overhode ikke liker. Dette har jeg alltid hatt rundt meg i livet mitt der jeg har blitt oversett å ikke fått info . jeg blir rett å slett dårlig av slikt å igjen dette med å være så snar med å formidle døds buskap eller andre ting på sosiale medier før mamma eller den biologiske pappaen får info ført så vil det alltid være sårt for den som blir glemt. Dette med at ingen ser dette så lenge dette ikke dreier seg om de ? forundrer meg veldig å jeg liker det ikke men hva kan vi gjøre med dette ? når skaden allerede er skjedd er det skjedd men jeg merker at jeg blir dårlig av det lenge å ikke alltid jeg klarer å riste dette av meg . Da ser jeg egentlig hvor dypt det jeg har opplevd i min barndom sitter i meg å jeg har ikke klart å fått dette helt ut men jeg jobber på å gjør mitt beste – Vet at den dagen jeg dør så ,kommer jeg ikke til å ha gjort forskjell på noen av de jeg har fått til verden , å gjør aldri forskjell på de når jeg lever . Selv om jeg møter på dette i denne tiden også så blir jeg satt ut å jeg merker jeg trenger tid for meg selv alene å ikke for mange rundt . Dette med å fokusere på mitt å samtidig se hva er det i grunn jeg selv ønsker mer av. Dette med å trampe over andre er det dummeste folk gjør over for meg , det bør du aldri gjøre du kommer til å angre jeg lover deg møte med meg da blir ikke vakkert. Selv om jeg selv definerer meg som en nydelig person vet jeg at jeg blir det motsatte da jeg henter opp det verste i meg . Du avgjør hva jeg skal hente opp så anbefales alltid at du stopper da jeg ber om det. Dessverre ikke alle som skjønner dette men akk det er noe jeg ikke alltid kan ta høyde for å jeg tenker det er nydelig også vakkert å møte med det ukjente også . Dette med å være seg selv som jeg er så er det nydelig jeg trenger ikke å være noen andre eller gjøre meg til . Det er lett å ikke minst nydelig å trekk meg 100 % unna alt som tar energi å dette skal jeg nå fremover gjøre , jeg oker ikke mas eller mye folk rundt meg nå , jeg tenker å gjennomføre mine oppgaver her hjemme så får andre gjøre sitt. Dette med å få ting gjennomført så er det nydelig ¨en ting som jeg gleder meg til så er dette med å få seg en fri dag i løpet av året. Lurer på om jeg skal vente til jeg har jobbet 2 år i ett ? mulig vi får se hva det blir til .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg