Spennende å spesielt på samme tid 🙈😊

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag?

Må denne dagen da gikk sørn med absolutt alt meget fort.

Postmann kom på døra i morrest med fantastiske nydelig sjokolade i fra Trondheim 😍❤️

 

Jeg elsker den å de yter perfekt service å ha slike forhold er unikt når jeg bestiller opp produkter å det kommer sørn med samme uka 🥰

Fantastisk nydelig 🥰 så fikk jeg mer nye varer i dag. Mye spennende produkter som du kommer til å like.

Mye har nå fått nye hjem. Herregud nå kan det bare regne å være uvær jeg har mye spennende produkter i butikken min. Er ofte bare å beundrer mitt verk. Mulig jeg er barnslig men herregud tenker jeg ofte er det virkelig jeg som har bygd opp alt dette alene 😉

Svaret er ja det er sant kun jeg med min drivkraft å iver etter å lykkes med jobben videre.

 

Eldste sønn min testa ut ny type cola han sa denne var super nydelig ❤️ så artig at de liker det jeg har tatt inn til nå.

Jeg har luksus problem egentlig. Har nå tre arbeids telefoner. Å jeg må nå lære meg å følge med på ny veileder samtaler jobben. Ikke alltid like lett 🙈🤣

Jeg har jobbet i hele dag selv om jeg har vært sykt trøtt. Pakke opp varer pass de inn. Å ordne det opp så det ser delikat ut.

Mellom alt her, så i dag har jeg jobbet i alle mine jobber 😉 trivelig meget bra.

 

Jeg fikk en samtale på ene av mine tre telefoner. Den er koblet på min faste, har tvilling kort på så jeg hele tiden kan jobbe mellom alt. Du skjønne mulit tasking. Så ringt telefon nr to, hmm skjønner ikke helt hvorfor den andre ikke ringte… Men ok tar telefonen. Svarer hei så får jeg til svar har du massasje oljen? Eh ja selvfølgelig har jeg det hm tenkte jeg uendelig spørsmål. Har du noe som glir godt.. Så er jeg usikker på æ hører rett.

Eh beklager si æ kan du si på nytt hva du sa fikk da ikke med mæ.

Jeg skal masser min tante å lurer på om du hadde massasje oljen ja svarer jeg. Fortelle at den er meget bra osv.. Han er ikkje interessert i å lytte for hær kjæm neste spørsmål.

Har du glide middel eg eh… Tror du tar turen heller til apoteket de har garantert der siden jeg ikke har det du etterspør.

Så sier jeg hade å legge på røret.

Så går jeg tilbake til min hoved telefon å ser hvorfor ringt ikkje den? Fordi jeg hadde blokka han..jeg kjente igjen den stemme å lurer på om ikke det var han jeg kasta ut å aldri får booke tid igjen.

Det er jo underholdning når man ser objektiv på det men herregud så mye rart som egentlig finnes av folk rundt her.

 

Jeg har hatt mange kunder i butikken min i dag meget takknemlig, så kommer jeg til å ordne med kunde kvelder. Med litt gode rabatter på enkelte produkter. Artig når jeg tar inn produkter som kunder faller for.

 

Nå tester jeg ut kvalitets kaffe, jule kaffe ❤️

 

Glede meg til å smake 🥰

 

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg