Sort mystisk brud 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I kveld?

Håper du har det fint i kveld å kunne nyte kvelden bra uavhengige om du er alene eller sammen med andre.  Jeg jobber enda i kveld,  med veileder samtale,  litt rolig i kveld men tilknyttet for å motta flere samtaler.  Så det gir meg egentlig mye tilbake.. selv om en kan føle at livet er litt alvorlig egentlig. Jeg merker en god energi, kommer sigende her .

 

Min eldste blir

 

Om bare noen dager blir min eldste sønn 23 år , da jeg var på hans alder jobbet jeg på Lønsdal til jeg fikk meg jobb i Oslo å vente snuten dit … surrealistisk egentlig at jeg ser meg selv i denne alderen å i dager er jeg nærmer 50 år hvor er årene blitt av ? Jeg føler meg veldig ung men mine barn påstår noe hele annet.  Det er helt greit, jeg er i mitt 47 år om jeg får oppleve min neste bursdag.  Jeg må si jeg er oppriktig takknemlig for at jeg får oppleve så mye spennende i livet. Når vi er levende og tilsett i vårt liv det er også da vi tiltrekker oss mer gode opplevelser. Om vi ser på hva vi har realisert og hva som vi har opplevd. Så vet vi jo egentlig mer hvordan livskvalitet er på godt og vondt. Jeg registrerer mer at alt for mange mennesker lever et fasade liv der det er viktigere å leve med en som ikke er bra for en men ikke er glaf i lengre men for at en har  barn sammen så må en opprettet en relasjon ikke fordi kjærligheten er der.  Hvorfor må en leve dette fasade livet på inn og ut pust? Jeg hadde en kunde som sa det å gå ifra den kunden hadde barn med.  Var det beste som hadde skjedd.  Livet nå å før kunne ikke  sammenlignes. Jeg vet mange som har gått ut av dårlig relasjon å ikke skjønt Hvorfor de ikke dro før.. alltid lettere å sitte som jeg gjør nå å reflektere rundt dette fasade livet. Men jeg levde selv i denne boblen . Det var en som sa til meg mens jeg var i dårlig relasjon med min eks, det denne personen fikk vekka opp i meg var lidenskapen å være å dette å leve med kjærlighet.  Jeg bodde i et dødt forhold som jeg ikke trivdes i . Jeg druknet i jobbene mine…. å det bidro selvfølgelig ikke tll god næring til forholdet vårt.  Jeg bruker alltid å si æ ble ikke lykkelig gift…. men æ ble lykkelig skilt. Da kom lykken inn i mitt liv å kjærlighet og livet er noe vi må ta vare på å samtidig at vi tar rede på vårt indre som vårt yttre. Jeg pynter meg stort sett vær dag ved å ta rede på meg selv og min identitet.  Ved å våge å lytte til mitt indre. Ikke som en god kompis av meg skulle døpe sitt barn,  ble de supert av presten om de ikke like godt skulle gifte seg…. da sa den ene må vente til jeg finner den rette… jeg hadde kledd meg akkurat som om jeg skulle i begravelser til han jeg gifte meg med.  Eller min forlover sa til meg dør han har du klær til begravelsen også.. surrealistisk men det var riktig, jeg var sort brud mystisk som bare fuck der jeg gikk opp kirke gulvet med brudebuketten som var kala hvit vidunderlig nydelig bukett. Når vi tar i betraktning livet å ser hvordan har jeg det ærlig.  Da bør du tenke over hva med alt å tilføre livet ditt kjærlighet og livskvalitet.  Anbefales virkelig.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin  – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg