Søndag e ikke det egentlig en hviledag 🙏

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag?

Jeg har det bra i dag å nyter siste dagen i denne helgen.

Liker veldig godt å kunne slappe av litt å bare være å ikke ha noe stress. I dag ble det en nydelig start.

 

I dag skulle jeg egentlig gjør mye men jeg jobber selvfølgelig med veileder samtaler dag igjen. Tar ikke fri helt men det blir penger av det som vi legger energi å tid i.

 

Jeg gleder meg til å få start på november å få slutt resultat ifra oktober og september.

Jeg har utviklet bediften min i rett retning å. Jeg er så stolt over hva jeg har lykkes med til nå.

Håper om du sitter på en drøm at du tar å gjør det du ønsker å drømmer om.

Ikke utsette det gjør det veldig spennende å se hva som bor i oss. Vi har uante krefter som bor i oss 🥰

Så når vi tar litt action å går for våre drømmer så åpner vi opp for mye spennende fremover. Anbefales virkelig.

 

I helgen så ble det veldig bra jeg har gjort det jeg har hatt lyst til å å gjøre. Være for mine barn å ha de alle samlet her. Å vi kan kos Oss sammen.

Sett opp minner sammen må si vi fikk en meget hyggelig stund sammen.

 

Nå må jeg meg bilen til min datter jeg brukte hennes bil i natt når jeg var hennes privat sjåfør ❤️

 

Nå har hun overtatt bilen sin igjen 🥰veldig hyggelig å se ungene er blitt så store at de kjører bil. Minste mann skal på kjøreskole i morgen å det blir meget bra. Gleder meg til å høre hvordan det går.

 

Søndag er en dag for ettertanke å ro.

Jeg elsker å ha denne dagen i rolig format sier Ho som er arbeids narkoman 🤣🙈 men jeg bestemmer jo selv for hvordan og hvor mye jeg ønske å jobbe. Det er jo også det som er poenget. Det har blitt mørkere ute å det er egentlig veldig godt liker denne årstiden. Når det er litt mystisk å spennende.

 

Jeg bestilte container å det å få gjort litt nå fremover vær dag litt mer og mer for å få bort det jeg ikke trenger er noe som jeg ser frem til.

Vi samler ofte på ting vi egntlig ikke trenger så det blir stas når vi får rydda opp i det som ikke behøves lenger.

 

Jeg ser bare nå  etter at jeg har fått ordnet med å ommøbelert her hjemme så fikk jeg en mye bedre energi å kjenner det er faktisk nydelig å være her hjemme.

Ta å test det ut selv, ved å endre på litt i hus og hjem så endrer energien i huset det kjennes meget godt.

 

Nå er det kvalitets tid her hjemme ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg