Sommer`n er nå kommet rana dette liker vi ❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det rett og sett nydelig . Dette med å gjøre litt vær dag er ett utrolig godt råd . Du går i alle fall ikke bakover du kommer deg fremover med dine planer rett og slett. Dette med at jeg har bodd her jeg bor i denne mnd 18 år er sykt . Det forteller jo i grove trekk at jeg er ingen ungdom lengre men herregud så deilig også slippe å være det . Det å nyte livet med å nærme meg 50 så har jeg det nydelig å er uendelig takknemlig .

 

 

Dette med å se igjennom hva en trenger å ikke er så herlig jeg har container for å kaste unna ting jeg ikke skal ha så nå blir det ukritisk det jeg ikke skal ha eller trenger går rett i den , dette med å kvitte seg med det er nydelig en rydder mer opp å igjen jeg kommer nok i skade for å repetere meg men ved å kaste ting så endrer vi energier så jeg merker godt at jeg har mer fått ting her hjemme som jeg selv vil ha det.

 

 

Hage møbler er det bare å kaste også kjøpe nytt eller er det krote gode …

 

Om jeg å du skal følge trender her på sosiale medier så er det jo enten gjenbruk eller dette med å selge før det har gått ett år før du har fått slitt ting ut før å så må på død å liv kjøpe deg en ny utgave . Er det ikke litt rart ? når du kjøper deg en perfekt ute sofa til nærmere 30 tusen så er den ikke bra lengre i år .. merkelig det der jeg har ikke skjønt meg på det men det er som sagt ikke alt jeg eller du skal forstå oss på. Dette med at jeg ikke er så opptatt av at alt må være nytt så er dette med at ting fungerer viktigere enn om alt er så pent vi kan pynte det opp litt med å ha flotte puter i eller bare male de med ett strøk eller to så er det som nytt igjen . Sommeren er jo ikke så lang å jeg tenker at jeg skal ha det jeg har oker ikke å bruke penger på ting som er unødvendig . Hadde en periode da jeg vært år kjøpte meg nytt hage utstyr så jeg har en del ser jeg nå da jeg fikk tatt opp litt så jeg tenker at dette holder nok en stund til .

 

 

 

Sommer varmen er nydelig må si det

 

Jeg skal ikke klage på at vi har det varmt men jeg nyter dette til det fulle jeg orker ikke å stresse så mye i dag jobber med veileder samtaler også fikk jeg booking på massasje litt sendere i dag, er perfekt da ruller bedriften mer eller mindre av seg selv . Da booking bare kommer uten at jeg ber om det . Dette liker jeg så veldig godt. Dette er livet med å være grunder en må bare utnytte alle gode sjanser som byr på for å få vekst i bedriften min, jeg mottok egg på døra i dag i fra en av mine kunder, fikk dette gratis så var veldig snilt . Dette med å ha lett tilgang til det en liker så er det å plante blitt noe jeg faktisk har gjort i år. Det å få opp drivhuset i år er noe jeg faktisk ser frem til å få gjort . Dette med å peile ut hvor jeg skal ha det er noe jeg ser på nå . Det blir bra å jeg tror jeg får en mye mer ryddigere hage nå sliden jeg har planert mer som jeg vil ha det . Dette med å gjøre det meste helt alene er godt for meg selv fordi det er noe jeg kan være stolt over i etterkant så kan en få hjelp på di områder jeg selv ikke har kompetanse for å kunne gjøre det.

 

 

Sommer temperatur som jeg liker meget godt

 

 

 

Jeg har en egen evne for å nyte livet med lite der jeg kan bare koke litt kaffe å ha litt attåt å bare se på livet rundt her . Det å se at de andre i nabolaget også roer ned litt er nydelig men det er noen som jobber på dagen ut og dag inn , de er støy naboer som jeg definerer de . Dette med å se det på ved den måten er ikke for å henge ut men jeg bare konstater det. Dette med mitt lille prosjekt som de aller færreste vet hva jeg holder på med så er det ikke noe som kan sjenere noen . Jeg bare er så spent på hvordan det blir å jeg regner med at ting blir bra håper det . Dette med å ikke vite alltid alt er helt ok jeg trenger ikke det men jeg må si jeg er så spent på fremover at jeg har egentlig ikke ord. Dette med å utvikle seg mer er noe jeg jobber for å gjøre, dette med å se andre ting som større verdi en jeg nok gjorde før er veldig hyggelig . Dette med å jobbe på som jeg holder på med er for å få igjennom det jeg vil har mange planer som jeg har nevnt i flere blogger å jeg skal gjennomføre de i løpet av året. Dette med å ta en ting i mellom alt så tenker jeg at ingen mål er for store dette med å dele de opp litt så kan jeg klare å få dette til . Dette med at en utnytter alt en kan gjøre selv så be om litt hjelp der en trenger det . Dette med å lage en hage som er for venner også for familien min . Sønnen min har fått seg huns så han må jeg legge til rette for her hjemme. Så er bestilt ett løpebånd som jeg kan henge på veggen slik at lille Milo kan være her å nyte å være i hagen kose seg . Har planlagt en liten hunde gård til han så vi får se hva jeg får til . Dette med å ha mange baller i luften er nok ikke meg det regner jeg med at det er flere som har det også. Det er så nydelig å se resultater etter at jeg har fått gjort mer ute . Dette tror jeg kommer til å bli en magisk reise egentlig der jeg forvandler hagen min til en mer idyllisk hage der en kan finner mer balanse også harmoni. Dette med å kle inn hagen min slik at jeg slipper å ha naboer som ser inn er noe jeg tenker ut litt. Jeg har kjøpt planter som er på tur til meg , så jeg skal plante slik at de kan dekke en del av hagen som jeg kan få slippe så mye innsyn . Dette med å skjerme meg er noe jeg alltid har likt å det er noe en synes er fint det er frodig nå å se at hagen blomstrer å er veldig grønn å flott jeg liker det å må si jeg gleder meg velig til å se alle plante som jeg har plantet hvordan de blir da vi får sommer å sol regner med at det er ikke bare denne helgen sommeren er her vi må vel få flere nydelige dager som kan bringe oss mer av dette – det gleder meg veldig å gir meg faktisk mye mer energi til å jobbe videre på med å nå mer mål å samtidig mellom alt her kan se tydelig at i år har jeg virkelig vært dyktig med å få ting slik som jeg vil det føles litt som at noen år er vi bare med men jeg merker nå i år er det Do it for helvete … jeg elsker å få ting gjennomført så jeg skal fortsette med der jeg slapp måtte bare inn å skrive en liten blogg for å formidle litt . Dette har jo blitt mer eller mindre en motivasjon også håper jeg kan gi deg motivasjon til å gjøre eller gjennomføre dine mål i ditt liv . Dette med å ta tak i seg selv å gjennomføre tørr å ta litt upopulære valg der en kutter kontakter som tar energi i fra deg.  Det gir deg mer vekst i ditt liv tro meg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg