Sommeren kommer med ny energi her ❤️

Hei kjære deg ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Bra håper jeg at du har det , selv har jeg det veldig fint . Føler ting er mer i balanse og harmoni nå enn for en tid siden . Dette med å være på farten i alt jeg holder på med det er krevende må jeg si så jeg lyver om jeg sier at dette er fette lett som en lek. Det er det så absolutt ikke. Det er gøy å jobbe men , krevende også gir det meg mersmak om jeg får ting til eller da jeg lykkes. Ikke når fordi da har jeg bestemt meg for å aldri lykkes . Dette med å være bevist på hvilke ord vi bruker er viktig for vårt fokus.

 

 

Jeg er takknemlig for å se hvor langt jeg har klart å komme .

 

Kort summert opp så var jeg på randen til å måtte legge kopp alt her en periode eller flere perioder. Det har vært tøffe tak med andre ord å jeg hadde aldri lyktes om jeg skulle ha ,lyttet til de som ber meg ta fri i tide og utider . Dette med å be andre gjøre det så vet du ikke helt hvorfor eller ikke orker å sette deg inn i hvorfor den personen må jobbe så mye som den gjør så synes jeg du bør gå inn i deg selv . Dette er så rart når jeg snakker med de som jeg tror jeg kjenner , blir like overasket alle ganger da jeg sier jeg må stå på . Det er irriterende å se at de samme reagerer med dette men du må jo ta deg fri . Tar meg ikke fri før jeg kan å slutt å mas om at jeg skal gjøre det.

Sommeren kommer med ny energi her

Det er så nydelig med å ha sommer som en kan få nyte litt lette klær på seg ute. Dette med i tillegg få unna gjort mye mer her hjemme er noe jeg ser oppriktig frem i mot. Det er ikke alltid en klarer å realisere alt en har lagt på agendaen sin . Det jeg har planlagt nå er å få ting ferdig i år det er målet . Så får jeg bare håpe på at jeg klarer de mål jeg har satt meg . De er tøffe men alt jeg har vært i har vært sylt tøft så det speiler alt annet jeg har gjennomført i disse tøffeste årene i grunder livet mitt.

Dette med å ikke vite helt om jeg skal klare å lykkes er ikke en god følelse , bare dette nå at jeg har mat er ikke til å tru det er en endring til det bedre. Dette er å blir en bedre tid for meg å jeg ser jo mye mer at ting ordner seg i rett rekke følge.  Det å se så tydelig hvem som er gode venner også hvem som nå er bare bekjente er også helt ok . Det er nødvending å endre hvem en har som nære også hvem en har som bekjent . Det tenker jeg er fint å gi slipp på de som en ikke lenger har i sitt nære relasjoner . Det er litt slik at noen har jeg nok vokst i fra vi har ikke de samme interessene som før. Det er litt slik at jeg har det utrolig fint alene her også . Det er nettopp det som er aller viktigste at en har det hyggelig i sitt eget selskap . Jeg skal jo tross alt være sammen med meg selv helt til jeg dør så det hadde jo vært slitsomt om jeg hadde lidd med å være alene også ikke hatt det bra.

 

 

 

Jeg ser etter nytt / gammelt kjøkken

 

 

Dette skal jeg bruke i krem/ salve rommet mitt som jeg skal få i orden i løpet av dette året. Det er helt sykt egentlig hvor lett ting kommer til oss bare vi fokuserer rett. Jeg har ett kjøkken på hånden så blir litt spennende å se om jeg vinner det eller om jeg må lete litt til. Dette med å ikke ha plass til det kan jeg heller ikke si fordi jeg har all verden av plass til det for å være 100 % ærlig med deg. Jeg har ett stort hus så utrolig hvor mye jeg får plass til her men jeg hadde ikke tenkt å ha for mye av alt heller men jeg får se hva ting blir til her . Dette med å stresse er ikke noen grunn til å gjøre det fordi det kommer ikke noe godt ut av det bare ubehag for å være ærlig .

 

Jeg har kommet ett stykke på vei ang å leite eller å sanke alt jeg hadde planlagt av nytte vekster som jeg ønsker å lage kremer av . Dette er bare starten på en ny epoke føler jeg . Dette med å starte i en prosess der jeg ikke helt vet om jeg lykkes eller om jeg feiler. Dette med å våge å gjøre feil er jeg blitt mye dyktigere på å ikke være redd for å si at jeg gjorde den feilen , men jeg har nå lært av den . Vi klarer ikke alltid å gjøre alt riktig å ved å gjøre feil bringer oss mye lettere frem til suksess en om vi bare gjør ting rett hele tiden . Det er viktig å forstå seg på alt når en driver at det en gjør feil er ikke nederlag det er noe som bringer oss i en annen retning eller en bedre retning enn før .

 

 

Jeg har laget krem 2 ganger i år med ulike resultater , begge to ble bra til å kunne brukes å ga en mye bedre effekt enn det en kjøper på butikken . Det er jo ikke noen rare stoffer i mine produkter siden de er basert på økologisk fremstilte produkter som er bra fremstilt å ikke har noen giftige eller kjemikalier i de som gjør at vi får utslett eller ikke tåler de. Uansett så er denne reisen min veldig spennende . Jeg har plantet masse blomster som jeg skal høste til å lage krem av . Dette er så artig å se at det gror i år så mye av alt her både de nytte vekster som jeg har lyst til å teste ut som er i hagen min faktisk . Dette med å bare la det være så jeg kan få tatt de når de er ferdig vokst så har jeg alt her hjemme . Det er så nydelig at jeg har i grunn ikke ord.

 

 

Sommeren her hjemme i Rana er så nydelig også frodig at i år har jeg kun tenkt meg å være turist i min egen by. Dette med å gjøre mye her hjemme men, samtidig nyte livet rundt om også er noe jeg skal gjøre det er en sann glede å kan nyte livet mellom alt her . Dette er mer en bare å være det er jo ren bonde romantikk , jeg har alltid elsket å være blant mye folk nå er jeg bare alene om alt . Det som er når en har flere rundt seg så er det så mye lettere å få ting unna gjort mer her det er ikke noe stress men det kan virke som en ikke har alt som en vil da en enda sitter litt støkk. Det er alltid noe som kan hindre oss i å oppnå det vi har på planen . Det gjør meg aldri satt ut lenger det er en grunn for å se om vi takler å bli avvist eller satt på plass. En god nordnorsk sommer er litt varmt også litt regn også igjen sommer varme å se den frodige naturen vokse seg stor er jo bare en fryd .

  Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg