Sommeren i år kommer til å bli nydelig i år

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper du har det bra i dag å nyter dagen din på en god måte . Jeg har fått gjort mye hyggelig i dag selv om dagen enda er ung så har jeg å en venninne vært å spist lunch sammen , det er veldig skjelen at jeg gjør det men i dag var det virkelig innenfor å kunne nyte livet å se på folk . Det å ta seg litt tid for å være er noe jeg oppriktig setter stor pris på å jeg må si jeg gleder meg veldig til alt som skal skje fremover . Det å se fremgang her hjemme bidrar til at jeg faktisk gleder meg veldig til mer fremdrift å det blir det så klart .

 

 

Sommeren kommer til å bli nydelig i år

 

Det sies at da mai er dårlig å vi har det kaldt så blir sommeren mye bedre å ikke minst en bedre en vi hadde i fjor. Det å glede seg til sommeren til alt en skal gjennomføre mellom alt her så er det en nydelig greie som jeg ser frem til å kunne få realisert . Det å ha mange prosjekter samtidig på gang bidrar med at jeg faktisk gleder meg stort til å kunne feire alt jeg har lyktes med til nå. Det å vise frem hva mine verk er er noe jeg gjør med stor iver også glede. Denne sommeren skal gi meg i år mer glede også ikke minst stor livskvalitet jeg stor gleder meg til å kunne realisere meg mer også ikke minst åpne meg mer opp for å lære . Det er igjennom tap eller feil vi gjør at vi vokser som mennesker. Mamma sa alltid til meg at jeg levede ett litt for alvorlig liv , der jeg ikke hadde tid til å leve . Det har hun i grunn rett i , jeg tenkte på det i dag, vi lever til vi dør , men i mellom her er selve livet . Det er her vi legger våre handlinger å livsglede inn som gir oss ett verdig liv også nytelser i fleng . Jeg må si jeg stråler i kapp med regnet i dag, jeg gleder meg til å kunne vis stolt frem hva jeg har lagt ned i jobb her . Dette med å planlegge å ikke minst gjennomføre mine verk så er jeg så uendelig takknemlig for alt jeg er med på.

Tiden står stille men gjør den i grunn det?

Jeg registrerer hele tiden at vi er nærmere måned slutt nå å jeg skal igjen regne ut tallene for mai opp å gjøre regnskap for å se er det grunn til å feire eller gikk det åt helvete … jeg vet ikke tiden vil vise . Det er ikke alltid like lett å vite da en ikke har fast time lønn på alt, det å ikke vite om en har nok kunder gjør at min inntekt er variabel å jeg skjønner at de aller fleste de klarer ikke å ha denne usikkerheten å ikke vite. Jeg har vent meg til å nyte nå å leve med lite å heller glede meg på alt jeg klarer å prestere. Dette med å nyte en venninne stund i dag ga meg veldig mye tilbake enn å bare sitte hjemme. Det ga meg veldig mye igjen å det må en gjenta om ikke alt for lenge . Det gir meg faktisk energi å livsglede å se andre å være litt sosial å det er nødvending . Jeg sitter her nå å er så glad for tiden jeg hadde sammen å egentlig alt jeg gjør er jeg veldig takknemlig for . Det å sette pris å ordne opp for meg selv er i grunn veldig hyggelig . Jeg har en del jobb nå litt senere i dag , men før det så er det kvalitets tid her å høre på uværet . Det er digg jeg elsker i grunn vær å det å nyte det inne er veldig nydelig spør du meg .

 

Jeg fikk i dag

 

 

Jeg holder på å plante masse mer her hjemme i år er det så mye som skjer med planter , nyheter her hjemme med å endre også forandre her og der. Det å kaste er heller ikke bare bare. Det gir meg faktisk mer energi enn du bare aner . Det gir meg energi til å fortsette å gønne på videre. Jeg skal i år være mer den som kan høste mye selv å ikke minst ta vare på blomster , tørke osv. Dette for å lage krem også salver . Det gir meg så mye å bare har dette på agendaen å jeg skjønner at du som leser kan føle at tar hun aldri helt fri .. jeg liker å være engasjert men jeg kan også til gjengjeld være lat jeg også men så vipps så er jeg ikke det, akkurat som nå der jeg har 1000 ting som skal gjøres at de aller fleste ikke klarer å følge med. Jeg måtte avslutte noe som opptar meg negativt , å det er nødvending for kontakt skal ikke være negative da skal vi slette de . Det er for alt med oss i livet så skal relasjoner oss mellom være sunne også gode for at vi skal ha vekst . Derfor kutter jeg alltid det som ikke gir meg næring eller energi , er en sann befrielse å glede.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg