Sommer fugler i magen ❤️

Hei kjære lesere 😍🥰

 

Så takknemlig for at jeg våget å ta action å ordne med privat veileder samtaler 😉 i kveld fikk jeg starta opp å ble flere samtaler.

Jeg har jobbet med å bygge opp den delen av bediften min i nå snart 11 mnd. Så til jul har jeg 1 års jubileum med å jobbe vær dag med veileder jobben. Meget spennende å igjen merka den samme kribblende følelse som da jeg fikk min første samtale med helt ukjente mennesker.

 

Ser nå hva jeg liker å gjøre mye av å igjen en vokser i denne jobben med å ha det bra på alle plan.

 

Jeg tok meg en by tur alene i dag var kjempe koselig å ta en kaffekopp å sa på folk. Skrev et blogg innlegg. Mens jeg så på folk å nøt stunden min.

Trur jeg må leve litt mer å ikke bare være hjemme som jeg for det meste er. Viktig å bryte litt mønster å kos seg sammen med og alene.

 

Om vi ikke kan gjøre ting alene må vi jobbe med oss selv å kunne takle det vi står overfor. Livet gir oss mer enn vi faktisk er klar over.

Jeg ser nå hva jeg lærte meg da jeg mistet alt jeg eide. Jeg ble nødt til å fokusere på målene mine.

Fokusere på å lykkes med mine mål.

Om du er syk eller ønsker å oppnå ting på en annen måte.

Må du se for deg det du ønsker deg. Du må også gi kroppen din energi på positivt.

Vi må alltid få ut det negative i oss som kommer pga av frykt. Men her er kluet vi må få bort det negative for kroppen vår har ikke godt av å ha negative celler. Derfor så uansett hvor vanskelig eller dårlig min situasjon ser ut.

 

Fokusere jeg alltid på at sluttresultatet er som jeg ønsker at det skal være. Da manifistere jeg det jeg ønsker meg mer av.

Vi må være i balanse ikke disharmoni, det vil si når vi sier dette klarer du aldri eller andre ord som gir en negativ energi så tilføre vi kroppen vår negativ energi å det trenger vi ikkje.

 

Fokus på at du sår et frø, fokusere på å gi frøet næring, det er her du gir deg selv omtanke, kjærlighet, snakker positivt om deg selv., det frøet gror. Ditt fokus er også ditt slutt resultater.

 

Derfor uansett om ting ser tøft ut, bestem dæ for at ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid ❤️

 

Dette må du ha i din sirkel for å ha det bra, kun positive og gode venner og familie.

Kutt absolutt alle som ikke gir deg god energi.

 

Jeg har selv praktisert dette å jeg har ikke vært en dag syk i år.

Jeg er bare i godt miljø å trives med alle som en.

 

Ta å følge mine råd, du kommer til å få en ny hverdag.

Takknemlig er en ny måte å få tilbake det du har mistet å noe nytt kommer igjen.

 

Håper du har det bra å nyter 😍🥰

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg