Som gründer så bestemmer æ

Hei kjære lesere ❤️

 

Yes det er godt å bare nyte litt ikke sant? Som gründer så bestemmer jeg hele tiden selv hvor mye jeg ønsker å jobbe. Det kan bli enorme økter å så har jeg dager jeg tar det mer rolig.

Det er nyttig å igjen viktig å lytte til kroppens signaler. Det har jeg gjort i dag. Det å gi litt ro er viktig. Har mye jobb i dag men er egentlig ikke så nøye akkurat når jeg starter å når jeg tar kvelden det er der aller beste med min jobb. At jeg bestemmer.

 

I morgen kommer det varer så da må jeg være tidlig oppe siden jeg aldri vet når varene kommer. Så er greit å. Ha litt struktur over det hele. Heldigvis at en kan gjøre litt selv små ting som er bra for meg selv.

Jeg fikk svar ifra den ene tingen jeg skulle ordne i dag å yes allerede ferdige. Så det var bra. Da får jeg henta det i løpet av uka. Ingen problem. Det blir egentlig en flott uke. Alt ordner seg for meg mer og mer å. Det liker jeg meget godt.

 

Jeg har jobbet hele tiden i i år å synes oppriktig at jeg fortjener nå at mye mer går min vei. Spesielt når jeg tapte flere 100 tusen på disse to pandemi årene å i år har vært nødt til å stå på litt mer enn vanlig.

Mammaen min og min far de hadde store ønsker om meg ifra da jeg var ei lita jente. Jeg hadde store krav til hvordan jeg skulle vær også lært de meg underveis hva som var rett og galt.

I dag setter jeg pris på at de gjorde krav på at jeg skulle prestere og hvordan jeg skulle oppføre meg. Begge to hadde nok ikke helt trua på at jeg kom til å klare å være dedikert og løsnings orientert.

 

Men det kommer primært fordi jeg var så klomsat å gjor meg ekstremt til. Jeg fulgte ikke alltid like godt med å i enkelte tilfeller så ble jeg mildt sagt lei. Å. Gjorde det på min måte å det likte de ikkje.

 

Det var for å slippe mase deres å ikke måtte prester hele tiden. Jeg har alltid gjort mer enn vanlig som barn å voksen. Å det er kjekt å ta med seg i gründer verden. 

 

Vi er i siste rest av oktober å jeg ser jo tall messig på veileder samtaler å de andre inntekter bediften min har at vi er i vekst. Det gir meg mye igjen. Vi får det mye lettere ifra november da ting er ferdig utbetalt på bediften. Det kommer til å merkes meget bra på en positiv måte. Det gleder hjerte mitt enormt mye at jeg virkelig klarte å lykkes under disse tøffe tre årene dette året har vært å kjempe for å få balanse mellom alt her å det har jeg faktisk lykkes med.

 

Heldigvis er jeg ikke kravstor å må spise ute eller må på en konsert. For meg har det å. Lykkes å klare meg vært hoved tema. Derfor bediften min er tilknyttet veileder samtaler. Å jeg starte nå en privat veileder jobb som skal generer til ekstra inntekter for å heve bediften min mye mer.

Er det noe jeg har lært ifra mamma og pappa er det å. Være dedikert, se løsning, være modig, ta sjansen, satse på det jeg brenner for, å. I tillegg er kraftige lik de begge to å ble arbeidets narkoman av de sjeldne sagt av min yngste sønn.

 

Jeg har mye som bare er pappa i meg å det er å ikkje miste det jeg har bygd opp. Vi er like på utrolig mange plasser å vi er de som aldri sier dette går ikke. Vi er stille å ser løsning før du har skjønt det akkurat slik er jeg å min dedikert pappa. Takknemlig for at jeg lærte så mye bra ifra han. Det har jeg hele livet tatt med meg. Håper å trur at jeg ikke har skuffa han heller at jeg har gitt han mer glede enn sorg. Uendelig glad i mine begge foreldre.

Det å være ydmyk å takknemlig er meget viktige å fin egenskap.

 

Ha en fin ettermiddag kjære deg 🥰

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg