Snu mareritt til suksess ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Jeg har jobbet hele denne helgen også. Det å aldri ta seg fri påvirke meg nok mer.

Jeg har denne weekend fått gjort mye spennende.
Vært på cafe og restaurante date og kjørt mine barn hit og dit. Alt som vanlig egentlig.
Vi spiste grillet tørrfisk en meget nydelig rett med amarone poteter å en himmelsk nydelig saus til.

Ser nå at jeg er på rett sted i livet mitt ved å ha den gode følelsen.

Kjørte minste sønnen på jobb nå i morrest å dagene mine startet meget tidlig selv i weekend når jeg kunne ha sovet litt lengre.

Det å gjøre litt mer for kidsa er noe jeg er glad for å gjøre. De er flinke til å hjelpe meg tilbake.

Jeg har nå fått utrettet mye bra denne weekend med å balansere mellom alt her. Bare det å skive en fengende blogg er jo noe jeg gjør vær dag. Håper den inspirere deg til å ta action i ditt liv.

Jeg har den holdningen at det jeg ønsker meg det tiltrekker jeg meg uten å gjøre så mye annet enn å se det for meg å leve som om jeg har det. Å motta det til slutt. Dette er manifesting. Mange mener de gjør det men de sier det fungerer jo ikke.. Vet du da gjør du noe feil.
Du sender ut at du enten ikke fortjener det du ønsker eller sender du ut en negativ energi.
Dette påvirker deg fordi vi er magnetiske å hvordan din feeling er avgjør også hvordan du har det på alle plan i ditt liv.

Når jeg Manifesterer det jeg ønsker meg så sender jeg ikke ut tvil også for da blir det forsinkelser å det er jo ikke ønskelig når jeg vil oppnå noe.

Alt til nå som jeg har manifestert har skjedd noe er enda ikke kommet men det kommer. Store ønsker kommer men vi må være tolmodig å samtidig tro at det kommer.

Jeg ser utviklingen min i fra januar til nå det er helt sykt hvordan jeg har lykkes med jobben mln. Det å se at jeg har pushet meg så hardt også har gjort meg mye sterkere.

Samtidig har jeg også nå sett meg lei på mennesker som hele tiden må fortelle meg nå har du gjort det så mye er du ikke lei? Fuck off jeg bestemmer selv hvor mye jeg enten er på tik tok eller fb eller hvilken plattform jeg bruker. Jeg har utsatte å utvikle you tube kanal. Må ha litt utstyr å burde ha en egen plass å være. Samtidig så må absolutt alt stemme å det blir det å gjøre.

Jeg må bare kjenn på meg nå skjer det jeg er litt slik jobber med å utvikle meg mer i ulike retninger. Jobb og karriere er noe som jeg trives veldig godt i.

Så bare å se at økonomien min er mye bedre enn jeg hadde forventet at jeg skulle klare i januar. Det å ha snudd mareritt til suksess er noe du også kan gjøre i ditt liv.

Jeg gjør kun en jobb som gir meg energi og livsglede. Jeg må trives i jobben min å samtidig så utvikler jeg meg mer ved å jobbe med hele tiden.

Jeg har blitt mye flinkere til å ta meg fri fra jobb, det skal jeg gjøre i dag også. Skal møte en god venninne som jeg ikke har sett siden i fjor eller året før. Vi har ikke sett hverandre så mye. I dag skal vi få til en koselig stund sammen.

Viktig at du gjør noe for deg selv også som ikke har noe med jobb å gjøre. Det å gå ut av konforsona er viktig.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg