Snart Jubileum igjen ❤️🎶🍾

God dag kjære lesere ❤️

I dag sov jeg lenge til å være meg. Det å være min egen sjef er noe som er bra. Jeg trengt virkelig at kroppen fikk hvile.

Jeg har nå bare en uke igjen så er det jubileum igjen. Da har denne frøken jobba i 8 mnd uten fri. Mange spør meg hvordan finner jeg motivasjon til å stå på litt mer en andre.

Når vi tar mitt utgangspunkt så ble dette lett. Å stå på for å bygg opp livskvalitet og ha det bra i livet. Bare det at jeg nå har mye bedre økonomi er noe som gjør at jeg ser tydelig nå at jeg er en vinner av de sjeldne.

Dette fordi jeg ikke gir opp eller ber om hjelp i fra mine foreldre.
Mamma er død så litt vanskelig å be henne om noe.. Å pappa har jo kutta meg ut for nå snart tre år siden så ja det er jo ikke lett å be om noen hjelpe da du ikke har noen av ditt opphav rundt deg lenger bare mine barn å jeg er evig takknemlig for de.

Jeg ser mange av mine venner har sine nært seg de er heldige. Jeg er bare alene med mine barn. Men jeg har det nydelig sammen med de. Jeg er takknemlig for det jeg har.

I går når min datter øvelse kjørte så ble det til at hun kjørte forbi der han bodde. Men hun gjorde ingen tegn til å snu bilen å kjøre inn i gården. Dette tror jeg har påvirket mine barn at de også har mistet kontakten mellom sin egen bestefar. De ønsker ikke å vil ikke ha negative mennesker rundt seg. De blir akkurat som jeg dårlig av det.

Det er en påvirkning for de å konsekvensene har blitt at vi firkløveren har blitt mer tettere. Å evig takknemlig for at jeg har de❤️

Mange skjønner ikke helt problemet det er jo bare å stikk innom. Når jeg ringer min far tar han ikke telefonen så det har nå blitt uinteressant å gjøre flere forsøk.

Trodd egentlig at jeg skulle merk at jeg vil på besøk i går, men jeg fikk ikke den feelingen. Det å klare å bearbeide å helbrede det negative er viktige. For å få det godt i mitt liv.

Jeg å jentungen tok en lang kjøretur rundt om kring her på Mo. Ble en mat bit sammen å vi hadde det vidunderlig nydelig.

Tenkte på hvor heldig jeg er som har tre barn som jeg har det gode båndet med. I går fikk jeg feil med telefonen min så jeg kasta meg i V8 eren til Daniel å kjørte på verkstedet Hannes. Han hjalp meg med en gang.
En fantastisk nydelig sønn, han har 6 biler som han har meget stolt over hva han bygger opp.
Han har jo om ikke lenge til han får fag brevet så alt faller på plass. Jentungen blir billakkerer og han plate/sveiser fagbrev, dette betyr at han kan lage absolutt det meste. Med andre ord en kunstner Sveise bil, eller lage noe i stål osv. Uansett han er meget dedikert mann.
Yngste sønn min er å i en spennende reise.. Det får enda være litt hemmelige 🥰

Det synes meget godt at mine kvalitet og deres pappas kvalitet er her komme meget tydelig frem.

I går merket jeg godt likheta mellom meg å dattera mi, en nydelig datter som ga meg i går en minne rik tur. En opplevelse som jeg satt stor pris på.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg