Små FETT lørdag i dag hva kan vi ferie denne dagen med ?❤️Ett vått

Hei kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at din vakre sjel har det fint å nyter dagen din . Det er noe jeg håper alle sammen har det. I dag våknet jeg opp igjen før klokken ringte , å sto opp med en ny god energi som jeg trenger veldig i min verden . Det har ikke vært så lett å være meg i dette året da jeg har jobbet hardt for å rette opp negativ økonomi til en bedre økonomi . Hvordan endre den i fra så negativ at du har flere 100 tusen i minus til å klare snart å komme i mål ? det er jobb vær dag her som gjelder som gir meg mer energi som ser at jeg klarer de mål jeg setter meg . Det er i grunn underlig at lille meg klarer så mye å ikke har gått konkurs ..  for jeg har vært så nære flere ganger at jeg tørr ikke å fortelle dere alt for da hadde dere slitt vondt over at jeg har hatt det så tøft. Det er en grunn for at jeg jobber vær dag ustoppelig for jeg vil ha en bedre hverdag der jeg kan nyte godt av goder som du også dine har – Det er en rett vi alle sammen har. Det er ikke noe jeg har hatt for mye av i år heller. Der jeg har hatt enorme utgifter på bedriften min også privat . Det er ikke selvsagt noen ting å jeg må si jeg er glad jeg ikke har tatt meg fri men at jeg jobber stødig videre selv om dette har tært på kreftene mine mer enn jeg har trodd .

 

 

Nærmere enn jeg trodde

 

 

Når du nesten ser slutten på alt , hus hjem , bil alt nesten forsvinner i fra deg så da du kan klatre mer oppover å se at jeg klarer det så herregud for en lykke følelse av å seire mer her enn jeg har gjort . – Det er krevende å være en grunder , det er livet mitt på godt også vondt men jeg trives med å være en streber der jeg ikke helt vet hvordan veien min videre går . – I fjor var det første året jeg hadde råd til å kjøpe mat til jul etter at jeg hadde en stor fall i bedriften på grunn av alle nedstigninger så hadde alt hopet seg opp. Det var tøft mentalt , også psykisk og fysisk … livet mitt var da i ruiner å jeg hadde det generelt dårlig med at jeg var fattig å hadde primært ikke råd til å shoppe mat . De som gjorde at jeg måtte stenge ned har jeg ikke klart å se gleden i øye da jeg møter de på butikken i dag.

Det forårsaket mye stress å mye mer jobb enn jeg hadde forestilt meg, jeg hater de ikke men jeg vil aldri ha noe med de å gjøre. – Så enkelt er det , de har livets rett som jeg også du men jeg trenger ikke å ha ett kjærlig forhold til de selv om. En periode hadde jeg aller mest lyst til å så de hardt når jeg se de… med ett balltre eller ett belte . Det er en følelse som er sterk men dette forteller jo i grove trekk hva det gjorde med meg i en tilstand der en ikke hadde penger til noen ting ikke en gang faktura . Det som undrer meg veldig er de som til en stadig het spør meg , har du ikke råd til den konserten eller den dyre tingen . Jeg prioriterer nå kun faktura aller først så kommer mat i andre rekke der er jeg veldig sparsom enda . Så jeg synes jeg er over grom da jeg flekser til her så jeg har blitt en annen karakter enn den jeg var før pandemien der jeg hadde mer penger å bedre råd. Det kommer seg nå takk og lov for det jeg har klart å endre mine negative tanker rundt alt . Det er viktig for å få en sunn energi å ikke minst klare å få vekst i livet mitt.

Det å skape ting da en ikke har penger har jeg også gjort. Det er jo her jeg har utviklet meg enormt da jeg ikke hadde penger. Nå i dag så utvikler jeg min egen kanal enormt , jeg har utviklet meg mye å blitt ett mye bedre mennekser til tross for all negative ting jeg har gått igjennom . Vi må våge å være sårbar for å lære , dette med å lære bort det jeg har gått igjennom er noe som er veldig hyggelig . Det har gitt meg en større motivasjon enn jeg hadde sett for meg .

I fjor så jobbet jeg inn for den veileder fast over 1mill , jeg mottok litt over 200 tusen som det skal betales skatt også moms på . Så du skjønner denne verden så ligger det meget med penger i. At jeg har arvet en godt mentalt kjeft var jeg klar over men ikke at lille meg skulle klare å få inn så mye penger . Det er meget tilfredsstillende å vite at jeg kan klare dette på min private kanal så nå ser jeg at ting har endret seg radikalt her . Min kanal bare øker i fart de sier jeg har en slik helende stemme som de bare vil høre mer av så takk for det universet at jeg fikk den stemmen jeg har . Den betaler meg mer enn jeg hadde våget å håpe på. Det er nydelig også vite at en kan snu alt negative ting til en suksess så da jeg lykkes så gjør du også det.

 

 

Livet gir oss

 

 

Jeg merker at min intuisjon bare har blitt enormt sterkere med tiden da jeg jobber med å hjelpe verden , så har jeg en styrke i å ta meg inn i din energi . – Dette med å kjenne på hvordan du har det eller om du vil meg vel eller om du ikke gjør det . Klarer jeg å se med en gang . Du trenger aldri å fortelle meg det , energien din forteller meg hvordan du er mot meg . Det er din handling også hvordan du er også hva du sender ut . Vi trenger ikke å be andre reise til helvete det mekrer vi i en energi i fra de som vil oss dit . Jeg er glad jeg har endret meg i disse årene , da jeg ser etter godhet  hos andre før jeg ser etter dine feil . Det er ikke feil som avgjør om du er ett godt menneske men det er hvordan du tar dine feil videre som avgjør om vi har ett vennskap eller ikke .

 

Dagen i dag blir spennende det er små fett lørdag i dag som kan i grove trekk by på gode ting om en ønsker det i de baner for meg så er det å være i jobb også ha det hyggelig som er aller mest viktig for akkurat meg . Det betyr mer enn alt annet. Det er en befrielse å se at jeg er nå så nære at jeg er mer lykkelig enn jeg har vært på allers så lenge . Dette fortjener jeg veldig å jeg unner deg alt godt som hjerte kan gi deg.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg