Skitten på fingrene er mitt høyde punkt da er jeg i harmoni og likevekt❤️t

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper dagen din er nydelig, jeg har det helt topp. Dette med å gjøre lite på lengst mulig tid er det jeg gjør i dag. Det er i blant litt godt å gjøre ting langsomt . Dette er nydelig synes jeg også . Dette å se på folk som jeg gjorde i byen i dag. Dette med å høres eller må snakke med alle er borte i fra meg. Jeg har trukket meg mer bort i fra alt og alle . Dette med å være mer anonym er noe jeg liker mye bedre enn at jeg må være eller sess av alt også alle.

 

 

Dette med å ha mye med mange mennesker å gjøre har nok bidratt til at jeg i blant vil bare være anonym også helst ikke snakke med noen . Det er nydelig også ha en dag der en bare er seg selv også nyter livet med lite også være i denne boblen . Det ble en nydelig by tur med min tremenningen der jeg møtte på tidligere kollega i fra meyergården hotell alltid hyggelig å møte igjen gamle kjente å slå av en god samtale. Det er derfor jeg liker å ta en by tur se på folk å nyte å slappe av – det gir meg veldig mye tilbake for å være helt ærlige.

Hage prosjektet mitt tar en ny retning

Jeg fikk lånt meg en sement blander i dag, så fikk jeg mer armerings stål som jeg skal ha i det jeg skal støpe . Dette med å ha bildet i hode mitt for hva jeg skal lage så er det jeg som aller mest vet hvordan jeg vil ha det jeg holder på med. Dette med å ha så mange baller i luften så er det nesten som det tar pusten i fra mange . Jeg må bare vær ærlige jeg digger dette med å få ting mer som jeg vil ha det.

Livet mellom alt er nydelig også er jeg stolt over hva jeg skal få til å utrette . Dette kommer ikke av seg selv men jeg gleder meg veldig til å kan få realisert det jeg drømmer om her . Jeg skal forandre hele hagen min egentlig å i tillegg ordne med en liten høns hage så jeg må si jeg er i grunn på rett vei er det . Dette med å samle opp ting som jeg kan skaffe meg er så fint . Det er en glede alt som skjer nå i livet mitt . Det er nesten som en forelskelse men det er nydelig også vet en at ting er på riktig nivå da en har det godt.

 

Jeg blir aldri arbeids ledig uansett ute som inne .

 

 

Når vi har hus og hjem så er det alltid noe å gjøre , dette med å se hva en kan gjøre mer av så er det nydelig jeg gleder meg . Det er ikke alltid like lett å få alt ferdig i det tempoet som vi vil men jeg ser at jeg er dyktig tatt i betraktning at jeg er alene så er det veldig nydelig å artig å se hva jeg får til å gjøre alene . Dette å ta rede på alt gammelt også få det bort . Det gir huset mitt nå fremover mye bedre energi jeg er hellig overbevist på akkurat det.

 

 

Jeg skal fjerne vedovnene inne her så jeg gleder meg veldig til det. Det kommer til å bli mye større plass her bare en får det bort så får en også endret mer her mellom alt. Dette med å ha hus også være singel har ikke alltid vært en lett kombinasjon men , jeg gjør ting selv som jeg klarer selv så er det noe jeg nok må lære meg mer så jeg ønsker selv å få ting til å få det til jeg elsker å kan gjennomføre ting selv alene får en slik mestrings følelse av å gjøre det selv . Det er ikke alltid like lett men jeg kjenner bare dette å hente mye armering jern  som jeg hadde på dogden ram også sement blanderen så følte jeg meg veldig med å på rett plass. Jo mer skitten jeg er på fingrene mine jo mer herlig altså i mer harmoni også likevekt er jeg i da.

 

Jeg har avventet å løfte av sement blanderen også armerings jernet jeg har i en periode hatt kraftige smerter i hjerte regionen . Det er nok mest fordi jeg har pushet meg litt mye . Det er bare å ro ned litt mer så jeg kan ladde opp igjen så jeg må bare være flink til å lytte mer til kroppens signaler så går det meste seg til . Det er ubehagelig når det rir som mest men , det er bedre i dag så jeg har lyttet å ting går mer i min retning for å være ærlig .

 

Weekend er nydelig også gir det meg en pust i bakken jeg elsker det uendelig mye

 

I alt jeg gjør så er det alltid en mening bak eller at jeg selv vil ha denne forandringen . Jeg har alltid hatt en sterk intuisjon å merker snart da mennesker er dratt i fra meg eller det er noen jeg skal kvitte meg med. Det er alltid sundt å endre hvem vi omgås . I går var jeg på besøk til en klasse venninne i fra ungdomskolen vi er så like , kreativ har alltid noe å snakke om. Dette med å se at jeg tilfører henne energi også ho tilføre meg energi så gir det meg veldig mye tiden med henne . Det er hyggelig å timene gikk så hurtig i hennes felleskap . Det er så koselig å dette med å være så mye alene som jeg er så trenger jeg innputt ifra andre som har like sprø god energi som jeg . Dette er for meg ett perfekt felleskap som jeg liker også får næring i fra . Selv da jeg kom hjem var jeg super sliten men hadde fått energi til å gjøre ferdig noe i kjelleren . Det ga meg veldig mye glede av å kunne sitte igjen med å være så takknemlig for å få meg en nydelig kjøretur å bare hente gi bort litt så få mer energi av å glede meg også andre. Det gir meg veldig god energi selv også har jeg mer å gi til andre.

 

Jeg holder på å se etter hvordan jeg skal andratte hagen her så jeg er så spent på hva også hvordan det blir til slutt. Dette med å se at jeg har så mange planer som jeg skal få til å gjennomføre så er jeg så klart bestemt på at jeg skal lykkes med det. Dette med å ha gode holdninger til det jeg skal gjøre så er det alltid lett å se for seg  mer hva jeg skal i stede for å klage over det jeg ikke har fått gjennomført . Det er i år jeg skal få endre mye mer her også bare dette å se hvor langt en har kommet å det blir bedre og bedre . Dette å bruke gjenbruk for å bygge drivhuset så er det noe jeg har bestemt meg for å skal klare å få til . Jeg har en plan men jeg orker ikke å neven den enda må se om det lar seg realisere . For meg nå så tror jeg at dette skal kunne gå fint så ja vi får se . Jeg er en evig optimist, siden jeg er en fattig grunder som ikke har alt i mål så , må jeg alltid være forsiktig men jeg vet at jeg skal få ting i system å bare dette med å se at ting bare blir mer i system for meg så er jeg så klart på riktig vei.

Kjærlig Hilsen 

Elin – Weronika 

 

0 kommentarer

Siste innlegg