Skape vekst se her

 

Hei dere .

Håper du har hatt en fin dag, det er godt å kan nyte litt kvalitetstid mellom alt her mellom jobb og alt.

Siden en aldri helt vet om en har mye også gjøre eller rolig så er det godt noen dager å ta seg litt inn. I dag er en slik dag der en har tatt det helt rolig. En må det eller så har en ikke mer også gi  alt en er i.

Merker det godt nå at jeg ikke har hatt fri i år, det tar på kroppen og en kjenner nå at en trenger mye ro mellom alt.

Det er sikkert mange som luer på hvorfor en har satt seg selv slik . Det har blitt litt sånn pga av nedstengning å pandemien så var det for å få økonomien opp. Det blir bedre tider det har jeg trua på. Derfor jeg nå tar det litt mer med ro slik at jeg kan hente meg inn så jeg har mer også gi.

Gjør du det når du kjenner at du har gått tom ? tar deg en pause mellom alt ? det er i grunn veldig lurt en får i alle fall veldig mye igjen ved å gjøre det. Selv om en kan føle at en taper på dette men hva kan jeg gi andre da jeg er helt tom ?

Dette er noe jeg jobber mye med i veileder jobben min og massasje også. Det å kunne være for deg selv også er viktig.

Det å lytte til dine indre beskjed der en selv merker at noe er galt så ikke bare stå på videre fordi du må ditt og datt. Ikke gjør det , fordi da sletter du deg selv ut .

 

 

Jeg har alltid hatt en egen tendens til å ikke helt se noen begrensinger jeg ser i grunn bare løsninger på ulike problemer , men jeg er veldig glad for at jeg har det genet der jeg jobber også med å hele tiden være i utvikling . Det å ha den jobben å være veileder og massør bidrar også til at jeg hele tiden kommer nærmere kunden på det som gjør at de sliter. Merker veldig at alle sier det de har i sitt indre , de åpner seg veldig opp hos meg , det er noe jeg ser som veldig positivt , kunden får det bedre også jeg kan veilede de bedre fordi jeg vet mer også ser jeg at det jeg gjør for de gjør en større forskjell i samfunnet. Det er noe jeg setter enormt pris på.

Ofte så får jeg spørsmål på hvordan en kan forandre seg til det bedre hva gjør en da ?

Om vi alltid gjør det samme vær dag så kommer vi ikke til å utvikle oss noe mer vi stagnerer heller.

Når vi ønsker å være i vekst så må vi forandre oss litt mer , for vi må være åpen for å se nye metoder for å utvikle oss. Det gjør vi ved å våge å være ærlige med hva vi gjør feil også lytte mer til andre. Se hva som har gått galt også se hva vi får vekst i.

Jeg følger alltid andre som gjør det bra for å se også utvikle meg mer, i stede for at jeg hele tiden mener jeg er den som har fasiten selv om jeg har levd også opplevd mye så er det alltid ulike måter å håntre alt på .

Det en enkelt gjør for å endre seg er å ta noen grep der en ser at en ikke gjør det helt bra, enten at en justerer det en hele tiden gir av seg selv til andre. Eller at en selv kan være for avvisende .

Det å først gi seg selv egen kjærlighet er viktig, for det å kunne gi andre noe går ikke om en ikke selv har det godt om du skjønner. Det å starte i det små så ser du hele tiden endringer.

Det som primært er viktig er at du følger din egen drøm ikke noen andre sin. Det er viktig for at en skal kunne lykkes med de forandringer en gjør.

Det å forandre seg er både vanskelig eller godt , noen ganger kan det vært en rar greie å gjøre endringer , men en fast endring tar 30 dager å få fast strukturert inn i livet . Derfor må en også være tro mot det en selv har satt på agendaen .

Det jeg har endret med meg selv er at jeg er ikke lenger den som må være i alt, jeg har trukket meg mer tilbake , er ikke like mye som mange kanskje mente om meg før. Jeg trekker meg mer inn i meg selv , men er med de jeg vil. Det som også er mitt nye jeg , jeg ønsker heller ikke mer drama i mitt liv. Det har jeg hatt i over 30 år, å det ønsker jeg ikke mer av . Derfor så har jeg trukket meg bort i fra folk som har den energien . Derfor er det viktig å definere for seg selv hva er viktig i ditt liv ? jeg ser at jeg som jobber så mye som jeg gjør. Skal jeg ha energi ,vekst også livsglede må jeg også henge med mennesker som har god energi som jeg . Det kan jo også tolkes som en er blit sær og rar, men jeg har bare blitt mer bestemt på å leve mitt liv på mine premisser ikke andre sine. Det er forskjellen også ser jeg meg som verdi full også vet du hva ? Jeg tiltrekker meg alltid gode mennesker inn i livet mitt .

Alt jeg skal oppleve det kommer til meg ,  jeg trener ikke lenger lete eller være den som må oppsøke alt. Det betyr at jeg manifesterer det jeg vil ha i mitt liv, det har blitt noe jeg i den senere tid har bare litt mye flinkere til å gjøre. Jobber hele tiden med det, så våre tanker det vi selv sender ut får vi så klart tilbake.

Når en reflekterer mer  over hva en gjør hva en tenker så vil alt mer bli en klarhet at alt skjer for en grunn.

 

Kjærlig hilsen 

 

Elin – Weronika 

0 kommentarer

Siste innlegg