Skape mer av det jeg vil

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg er klar for en ny uke jeg med hva denne uken skal lære meg også gi meg av gode erfaringer eller dårlige . Vi vet jo aldri helt hvordan alt blir selv om vi vil at ting skal gå bra . Jeg må  bare si jeg jobber for å klare mine mål så er det bare å fortsette der jeg slapp på søndagen å jobbe videre for å nå mine nydelige mål for denne uken .

 

 

Vi måler oss ofte mot andre eller hva vi skal eller bør ha , jeg tenker mer på hva jeg ønsker meg eller hva jeg trenger . Ikke hva andre har det betyr ingen ting . Jeg tenker mer på at jeg vil ha mitt liv i mer balanse . Der jeg kan si meg mer fornøyd enn jeg er nå. Det er en prosess der jeg ikke helt vet eller skjønner men jeg vet at vi skal klare oss til slutt alle som en . Jeg gleder meg veldig til å kunne få til det aller meste å vi skal klare oss mer enn vi har sett for oss.

 

 

Aldri holde på det negative

 

 

Vi skal ha variasjon mellom alt å en grunn for alt skjer tenker jeg selv om jeg også du hadde sett for oss at vi hadde fått alt med en gang . Det er ikke det samme om vi må jobbe litt for å være i den energien . Det betyr mer for meg å være i den rette energien . Jeg merker når jeg bare må ladde opp batteringene å bare være i mitt eget . Det er stas å kan være litt i mitt eget å bare være å helt slappe av å bare ladde opp så jeg er mer klar for nye ting . Det er en tid for alt som det sies . Vi kan ikke bruke opp vår energi for å bare vi må tilføre oss mer som gir oss mer igjen . Det er å være bare i seg selv her å lytte på affirmasjoner også meditasjoner  , dette gir oss mer påfyll av gode tanker . Jo mer vi klager eller negative affirmasjoner så vil dette vinne så derfor holde på det positive , hvordan vi snakker til oss selv resten av dagen . Den raskeste å den skireste måten se på det eksterne miljøet vårt er det lett å være i eller er det dårlig ? så må vi enten endre eller være i det. Er vi i dårlig energi så betyr det akkurat det samme som vi sår blomster i dårlig jord så vil de ikke gro akkurat det samme vil skje ved manifestasjoner om vi tenker dårlig så vil vi tiltrekke oss dårlige ting eller fine tanker så manifesterer vi positive ord. Som gir oss en bedre hverdag så tiltrekker vi oss det vi skal være i .

 

 

Jeg er alltid bevisst på hva jeg tenker eller hva jeg sender ut vi er alle energi å vi kan styre de selv eller vi kan endre oss selv for å få miljøet rundt oss til å endre oss til vårt beste. Det betyr mer for oss å ha det bra enn å ha ett overfylt kjøleskap som en ikke vet hva som er i . Det er ikke det som betyr om du er lykkelig . Lykke kommer ut ifra hvordan vi har det i oss selv . Ikke hvordan vi har det eller det materielle .

 

 

Skape mer av det jeg vil 

 

 

Jeg er mer og mer bevisst på hva jeg ønsker å jeg har sett hva som fungerer vi trenger rett dose med søvn å jeg må si jeg mediterer mye for å være i rett balanse for å få en bedre energi . Vi rydder opp i våre tanker også vi endrer rundt oss det vi ikke skal ha . Jeg er nå i dag mer bevisst på fremtiden å jeg vet at jeg skal klare de mål jeg har satt meg . Jeg mener selv at jeg er veldig dyktig av den grunn at jeg aldri helt gir opp. Jeg er blitt en karakter som bare står på litt mer selv om jeg vet at de aller fleste hadde gitt opp hadde de vært i mine sko akkurat nå. Det er ikke så lett å være i den verden jeg lever i om vi alltid må vite hva vi har . Den skjønner jeg veldig godt. Dette er en prosess som ikke alle takler å det er i grunn forståelig , men det å se hva en faktisk kan klare bare en står på litt så ser en jo hva en selv er klar til å mestre som jeg er veldig glad for å kunne klare det. På veien til målet så er det å ha det litt mer gøy å samtidig ta seg litt mer fri for å være i mitt eget . Dette er viktig å jeg har i grunn blitt flinkere å må bare bli mer flink fremover så jeg må si jeg gleder meg veldig til fremtiden .Vi må være positiv for hva som skal komme til oss jeg er veldig takknemlig .

 

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg