Skape en endring ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra å nyter søndagen.

Jeg har denne weekend fått gjort mye av det jeg hadde planlagt å mye mer.
Jeg skiver lister til hva jeg skal gjøre til hver ny dag. Dette gjør jeg for å se hva er det som er på agendaen.

Jeg blir aldri sur eller misfornøyd om jeg ikke alltid får gjort alt jeg har satt på agendaen.

Jeg holder på å kaste mye ifra huset mitt i går fikk jeg en styrke prøve. Bært opp vaskemaskin å fikk virkelig kjørt meg veldig.

Jeg å min sønn holdt på sammen vi ble et godt team sammen.

Jeg har nå kjent på at jeg vil justere mer her hjemme.
Min motivasjon nå er å jobbe mye for at jeg skal kunne skaffet meg midler til å få det gjennomført.

Jeg har et meget stort hus som er over 300 kv med alt. Å klart over disse årene vi har bodd her har vi så klart samlet opp mye. Jeg har tre barn. Vi har bodd her i 17 år helt utrolig i grunn. Husker det så godt. Min første overnatting her i ny huset mitt.

Første plass jeg følte meg hjemme er her ingen andre plasser jeg har kjent på denne gode energien.
Jeg har flyttet over 20 ganger så ja det forteller jo i grove trekk at jeg har ingen barndoms heim som mine kan referere til.

Det var så viktig for meg at mine egne barn skulle ha det bra i sitt liv også at jeg hele tiden skulle være tilgjengelig for de.
Bare det at de alltid vet at jeg gjør alt for de så har de en trygghet.

Jeg har hele livet mitt ønsket å gjøre en forskjell for andre mennesker.

Jeg fikk ikke et liv der jeg ble sett eller godt ivaretatt. Jeg måtte hele tiden se meg selv å stå opp for alt selv.

Hus og hjem gikk på tvangs salg å jeg mister alltid mine verdier pga hvordan livet mitt ble.

I denne krisen lærte jeg meg tidlig i livet at det går ann å kopiere kun det beste ifra dine også la være de dårligste egenskaper.

Jeg gikk kraftig kjenne på kropp og sjel at jeg måtte hele tiden vær voksne når jeg egentlig burde få ha vært barn.

Jeg ser nå utifra mitt liv at jeg har klart å løst dette genialt bra, ved å være en kreativ sjerl som lytter, er tilstede og vil bry meg om de. De er alle tre blitt omsorgs fulle mennesker som jeg definerer livet mitt.

De har jeg skapt helt selv sammen med min eks mann. Vi klarte å få tre vidunderlig barn som i dag er dyktig å dedikerte.
Alle tre er kreative mennesker, skape også hardt arbeidende. Å godt likt av mange å har det bra med seg selv.

Det aller viktigste er at du våger å være deg selv å det har mine barn alltid fått være.

Om vi ønsker å realisere noe må. I gjøre en endring. Vi må gi plass til det du ønsker skal vokse. Vi må ikke gi opp eller si det er så mange som holder på. Sa til min yngste sønn i går når jeg ga han en del gode tips. Så sa jeg i værste fall går det jo bra å du tjener penger på det… Han så rart på meg men ja som jeg sa du vet ikke uansett om du ikke forsøke om du Lykkes. Du lærer noe hele tiden underveis så blir du mer trygg også øker din selvfølelse at du mestrer.

Jeg har jo bestemt meg at etter sommeren så skal jeg gjøre nettbutikken endelig.
Har noe jeg ikke har helt klart å jeg jobber opp konto både via tik tok der mine potensielle kunder er. Så skal jeg starte med å markeds føre min veileder jobb. Det er akkurat dette med å skille meg ut. Jeg har hele livet skillet meg ut jeg er ikke som de andre. Har alltid gått min egen lille vei uansett hva andre hadde sakt til meg.

Så denne sommmer skal jeg få hjelp til å høste mer av det jeg trenger for å starte med mitt prosjekt to. Det å ha mange baller i luften er ikke dumt.

Jeg elsker å jobbe målrettede selv i natt jeg var så sykt sliten etter at jeg hadde fått unna det vi skulle. Så slo jeg selvfølgelig på veileder samtaler telefon. Kunne jo vær en eller flere som trenger hjelp.

Det har du lille mæ i et nøtteskall. Jeg var det barnet som aldri ble sett eller fikk den rosen og anerkjennelse som jeg burde ha fått i fra mine egne. Sikkert derfor jeg har dette i meg så sterkt å lykkelig når jeg klarer å knuse flere koder.

Nå får du nyte søndagen det skal jeg gjøre. Har enda mye små ju men jeg er så takknemlig for absolutt alt som er gjort. Denne helgen skal jeg nyte godt.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg