Skal vi gjøre en forskjell? Eller bli en forskjell?

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i kveld? Bra håper jeg.

Jeg er en livsnyter må bare innrømme det, å nyte livet uansett hva vi gjør. Om det er jobb, fritid eller utvikling.

Så nyter jeg hele tiden livet ved hva det kommer med. Det betyr også at vi må i tillegg ta med det ubehag som kommer i kjølvannet av at jeg å du får mere plass i samfunnet.

Da er det blitt liksom lov til å trykke andre ned ved å utrykke seg på en unødvendige måte.

Mulig jeg er meget gammel dags med jeg fordrar ikke at andre forteller meg hvordan jeg skal leve livet mitt.

 

Samfunnet har nå avlet opp mer tastatur rotter som alltid mener alt om de andre.

Vet at ved at jeg nå reflekterer over det så skaper jeg en debatt rundt det.

Det er helt fantastisk nydelig å gjøre akkurat det, fordi vi alle sammen må. Få være oss Selv uten at en må. Forklare hvorfor jeg eller du gjør det vi gjør.

Så lenge jeg og du  ikke holde på å ta livet av noen eller noe da skjønner jeg at et medmenneske må bry seg om å hjelpe . Da fortelle meg og deg at å ta livet av noen det kan vi ikke gjøre.

Veit jeg tar det litt langt ut for å illustrere hva jeg objektivt mener. Det å leve i det samfunnet der vi som ønsker å være oss Selv ved å ha kun rene tanker. Så er vi aldri en trussel for andre er vi det?

Blir vi for populær eller er det fordi vi som nærme oss 50 holder oss sykt bra?

 

Jeg må si som jeg har hørt før all omtaler er positive Omtale.

Derfor så må jeg å deg ignorer slike karakterer som alltid ser etter andre sine feil.

Vi må heller fokusere på hvor vi ønsker å være. Samtidig er det meget viktige at en ikke tar det til oss heller.

En kan føle seg kneblet når andre kommenter unødvendige ord. Det fortelle aller mest om de selv.

De ganger jeg svarer de så ber jeg de heller fokusere på seg selv. Å ønsker de en fortsatt fin kveld. Selv om jeg kjenner de så snakker jeg til de som om de er ukjente for meg.

Hvorfor det fordi jeg ønsker ikke å invitere drama inn i livet mitt. Derfor er det noe jeg ikke kommer til å vie tiden min på.

Jeg har flere mål og ønsker som hva jeg ønsker å være i livet mitt. Hvordan skal jeg lykkes å hva skal jeg satse på.

 

Jeg har en ny gründer utvikling i meg, er så kreativ å samtidig blir jeg nå litt forhindret til å gjøre det jeg ønsker.  Jeg jobber mye med det spirituelle å intuisjonen min er mitt verktøy. Ikke drikker jeg alkohol, ikke røyker jeg. Så jeg er meget sunn i mln min livsstil. Jeg kan nyte litt alkohol i blant men det er meget skjelden.

 

Mine erfaringer med alkohol er meget dårlig så jeg vet konsekvenser med overforbruk.

En annen ting er at de som drikker mye alkohol kan få alkohol demens. Det påvirker frontallappen i hjernen. Som gjør at det du har klart å skjule for omverdenen da du var frisk det klarer du ikke lenger å skjule da en får alkohol demens.

Alt for få mennesker er opplyst om hva alkoholen gør med andre, derfor må vi våge å snakke om det sårbare.

Min bestefar var alkoholiker, jeg fikk ikke helt bli kjent med han. Fordi min mamma ønsket primært å skåne meg for ubehag.

Derfor lærte mammaen min meg at det er også helt mulig å kan Dra ut på livet erdu å ha det gøy.

Takknemlig for akkurat den lærdommen,  selv om jeg også har nytt alkohol så er jeg i dag så å. Si helt avholds, men ikke fanatisk om andre nyter.

Siden jeg enda ikke har bevilget meg fri i fra jobben min. Så er det aller beste å drikk en god brus eller Eplemost i fra. Min egen butikk 💥❤️

Å heller utvikle å gå mer ut ifra min trygge konforsonen. Ved at jeg step by step begynner med å sette i gang med prosjektet mitt.

Livet mitt er så undrerholdende at jeg får hele tiden høre hva andre prater om meg. Jeg bruker å si det jeg fortelle om andre er hva jeg ser positivt om de.

Derfor skal vi gjøre en forskjell? Eller bli en forskjell?.

Jeg foretrekker i grunn å gjøre en forskjell og bli en som er bane bryter som Andre får oppmerksomhet på. Så blir det mer å prate om, ❤️

 

Takknemlig for alt jeg har til nå lykkes med er noe vi må etabler inn i et nytt mønster i vårt liv. Skal vi endre noe må vi starte med å gjøre det vi har gjort alltid Andeledes først da kommer forandringen.

 

Jeg ønsker deg kjære lesere en vidunderlige kveld ♥️ snakkes.

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

 

0 kommentarer

Siste innlegg