Skal vi feire snart ? Gleder meg veldig

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at dagen er snill med deg , dagen min startet veldig hyggelig . Det å skape en fin dag er viktig for at vi har det fint fremover . Det gir oss veldig mye å være i det rette elementet for oss selv . Det er ikke selvsagt at . At livet gir oss akkurat med en gang det vi måtte ønske . Det er noen ganger litt krevende alt vi står i men det er ikke vanskelig om vi bare setter action å starter å gjøre mer av det vi hadde som plan .

 

 

Må si ukene de går hurtig jeg jobber på som vanlig med alt som hører med. Det er krevende men jeg ser nå tydeligere at jeg er nå mer klar enn ellers . Jeg gleder meg veldig til alt jeg skal få gjennomført sammen med andre også bare dette med meg selv også få ting gjennomført selv her . Det å få ting til er veldig hyggelig å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne skryte av at yes jeg klarte dette virkelig . Det hadde vært så hyggelig å hatt en mamma eller pappa jeg hadde kunnet ha ringt til å formidle for de hvordan jeg har det å hva jeg faktisk har lyktes med . Det er dessverre ikke slik i mitt liv da en ikke har foreldre som en har kontakt med mamma er død å min far har kuttet meg ut. Da blir det bare å glede meg over mine gode resultater på egenhånd selv om det er kiperen at en ikke har en voksen relasjon å kunne dele mine gleder med.  Derfor så slipper jeg alltid det jeg har for å hjelpe mine barn , uansett om jeg har mye jeg burde ha gjort for meg selv. Så de kan få gleden av at en er for de . Det savnet jeg har hatt etter en eller 2 foreldre kommer alltid til å være men jeg har vent meg med det. Det kan komme i perioder at jeg hadde gledet meg til å fortelle om hva jeg har klart å fått til .

 

 

Det er en tid for alt å jeg kan heller ikke lage meg til ett offer siden at jeg ikke har en foreldre relasjon som er for meg . Det er noe en bare må godta men , i blant er det lov faktisk å kunne kjenne på følelsen av å være alene i verden . Det betyr heller ikke at jeg misunner dere andre som har det veldig fint i deres relasjoner .Det unner jeg dere å håper dere aldri opplever å bli kuttet ut , det tror jeg var noe av det største sviket jeg noen gang har opplevd av en foreldre . Du som ikke har opplevd dette kan ikke ane hvordan dette er eller føles på kroppen så jeg forlanger heller ikke at du skal skjønne hvordan denne følelsen er . – Jeg har nå i dag blitt mye sterkere i denne situasjonen å jeg har godtatt at det er faktisk slik livet mitt ble .

 

 

 

Kjærlighet til de som vil ha

 

 

 

Da er det så herlig at jeg har så mange jeg kan omfavne som ønsker min kjærlighet for store som små. Det gir meg veldig mye at jeg har denne veileder jobben der jeg må være for andre. Det gir meg så mye tilbake at jeg har i grunn ikke ord. Det er så herlige å godt å kan være til hjelp samtidig så føler jeg meg selv veldig verdifulle . Det er veldig god følelse .

 

 

Vi må aldri være redde for å leve som vi selv vil gjøre . Det betyr heller ikke at vi kan leve alltid som vi vil hele tiden selv om jeg er alene så har jeg i blant noen som ønsker min tid å det er veldig hyggelig . Det setter jeg stor pris på . Livet er skjørt for mange å jeg må si jeg gleder meg alltid til å være for andre mer enn jeg kan være for bare meg selv – Selv om jeg trives veldig godt her hjemme hos meg selv så merker jeg veldig godt at jeg nyter livet mitt som jeg har klart å skape det. Det er noe ved det å være sin egen lykkes smed. Vi skaper selv vår egen lykke . Det å være for meg selv det jeg alltid er for andre er viktig for meg . Det gir meg veldig god følelse av å se at tingene mine går rette veien selv om en kan si på en annen måte , når er du i mål ? det vil tiden vise den som lever får se. Det er nettopp slik det er å være i en grunder tilværelse det er fascinerende og utfordrende . Det er veldig godt å se hva en faktisk klarer å skape av ingen ting . Det gir meg mer enn å ha for mye av alt. Det er en tid for det meste.

Jeg har klart å strekke meg mer mot

De mål også ønsker som jeg faktisk har bestemt meg for . Det er noe dette med å skape en tid for det meste det ordner seg alltid bruker jeg å si . Det gjør det selv om en kan føle at tiden ikke alltid er med oss. Det er noe med dette at en kan ta seg tiden for å lykkes mer med det en drømmer om . – Dyrke mer av det jeg gleder meg til å få gjennomført her . Det er som sagt en tid for det aller meste en lærer hele tiden nye triks på veien til å lykkes . Det har jeg erfart å jeg må si jeg liker at det er litt spenning i min hverdag men det kan i blant bli vel mye . Det kan i blant bli for meget men jeg tenker litt på at det er ikke for mye noen ganger må vi skru på litt å jobbe på litt mer . – Det er nettopp det jeg gleder meg veldig til å få til å gjennomføre så er dette å være mer produktiv som jeg har lyst til å være . Dette med å få til å skape den nye delen i bedriften min har vært på pause en del men , jeg har dessverre ikke hatt kapasitet til å få alt gjennomført som jeg hadde som plan i hoved grunnen . Det er en tid for det meste å jeg rekker ikke alltid over alt men det blir bra til slutt håper jeg . Det er ikke alltid en klarer å få ferdig alt en må bare starte ett sted for så å jobbe videre . Det er godt å se at ting blir bedre og bedre så får en være takknemlig for alt en klarer å få gjennomført . Det er ikke alltid en får tid til å gjøre alt en vil eller skal gjøre. Det er nå bare en gang slik . Så jeg velger faktisk å være mer i den energien jeg vil være i så gleder meg veldig til å skal klare å få ting til mer . Er i grunn ikke så mye som skal på plass før jeg er klar skjønner du ? gleder meg veldig . Nå på søndag har jeg 2 års ju der jubileum har jobbet i ett sett i 2 år uten fri . Så neste uke har jeg 6 års jubileum med at bedriften min er 6 år har jobbet alle uker siden oppstart woow sier bare jeg.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg