Skal teste det ut i kveld med en stripe tørt !

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg kjære dæ ?

 

Jeg har hatt en turbo helg her har tiden gått unna må jeg bare si , jeg har fått tak i mange vinduer til drivhuset mitt som skal produseres i løpet av sommeren . Det tar tid alt men bare å gjøre litt vær dag så er vi ett stykke nærmere målet vårt . Jeg har nå fått tak i mer enn jeg faktisk har plass til av alt. Jeg tenker mer på fremover også hva jeg kan realisere at jeg glemmer ofte bort meg selv i alt. Jeg gikk av meg nesten skoene i helgen , brutalt ble energien borte. Jeg måtte bare ha en lag pause i dag er vel ikke som forventet hadde ikke blitt sjokkert om jeg hadde blitt mer nedbrutt enn jeg er men ja jeg er nok sterkere enn betong. Det er bare det at kroppen skrier etter å få litt ferie også ro. Det blir til neste år eller kanskje om noen mnd , jeg må stå på litt til men litt redusert så jeg ikke tar helt livet av meg . Det å jobbe så tett opp mot kunder så er det lett at noen kunder blir litt for intense å jeg merker at jeg trenger mer pust også litt fri av å hele tiden være på. Der har jeg nok ett forbedrings potensiale .

 

 

Våren er her selv om snøen er her enda så er vi nærmere målet

 

Takknemlig for hva helgen også uken ga meg av gleder også gode opplevelser . Vi var i Korgen å skulle hente vinduer jeg å minste sønnen min. Jeg tok å fikk tak i kabel tromler som jeg skal pusse opp. Jeg har en del men de er så gamle også slitte . Det blir bra tenker jeg . De vinduene i korgen var sykt store å de måtte bare være igjen de fikk vi ikke med oss dessverre. Jeg er takknemlig for hva jeg har klart å sanke sammen her . Det blir en nydelig periode fremover . Jeg har fått ett kjøkken som jeg skal hente som jeg har planer om å rigge til nede i kjellerne som der jeg skal produsere kremer til bedriften min. Jeg har et sykt stort hus som jeg må også vil utnytte perfekt så hvorfor ikke ordne det til slik at jeg kan bygge businessen opp mer og mer ? jeg elsker å jobbe i fra telefonen. Det gjøre jeg i nettverks jobbene mine å dette skal jeg utvikle meg mer på fremover med å rekruttere også ikke minst hjelpe de som jeg vil ha opp å frem , Nå klarte jeg med litt hjelp å lykkes med mine mål . Det er nå bare å hjelpe videre til den neste som skal inn for nå kan jeg få de som virkelig trenger mer penger inn til seg til å kunne lykkes . Takknemlig for alt .

 

 

Mye også spennende planer fremover

 

Jeg har pr nå ikke noen fokus på forhold eller å finne meg en mann , jeg har ikke tid til dette akkurat nå. Det er så mye annet som er så mye mer viktig i livet mitt akkurat nå. Det er kidsa mellom alt jobb som jeg har som er viktigst for ,meg i natt ble det kjøring til lagt på natt også ble det tidlig i dag sammen med sønnen , som fikk øvelse kjøring i tillegg til at vi henter vinduer men jeg merket i dag at kroppen er så inn i helvete sliten .. jeg skjønner ikke de som klager på at de er sliten etter å ha hatt perioder med fri så sutrer dere ? hvorfor det jeg har enda ikke hatt fri siden 2021 , å jeg merker det nå at jeg bør være litt forsiktig men ja jeg har vært tvunget til å legge meg på ro også ta det helt med ro å ikke gjøre så mye . Det ble en lang pause i dag der jeg ble etterlyst ett øyeblikk, jeg sov veldig tungt så en avtale i dag gik helt i vasken også en ble litt redusert men vi fikk det veldig hyggelig selv om jeg forsov meg til avtalen dessverre. Det er livet mitt på sitt beste at jeg klarer å rote det til men pytt pytt vi fikk det så hyggelig å vi har det så gøy sammen , er slik hvor skalv i reise ? det ble på en bensin stasjon med litt god i glasset å litt snop også chips og en pølse sammen , å se på folkene her . Det gir meg veldig mye dette med å merke at ting er på bedre veier her . Det er nydelig å se at jeg lykkes mer og mer med mine drømmer . Selv om jeg vet at jeg kjører meg veldig hardt litt for strengt etter mitt eget syn da skjønner du at her er det ingen lagmanns liv – De late hadde ikke klart å være i mitt tempo men ja de hadde fått kjørt seg en del men tror ikke jeg hadde hatt gått av det for jeg blir faktisk provosert over late folk som sinker meg , så ja det er aller best for meg å jobbe kun i mitt tempo å uten at jeg må tenke over for hva andre måtte mene eller jeg må tilpasse meg . Dette livet er for ett drømme liv om du skjønner . Elsker å få bestemme hvordan alt skal være selv .

 

Skal nå i kveld teste ut om jeg får til å lage

 

Ringblomst krem her hjemme i kvelden hadde vært så fantastisk om jeg hadde klart å realisere denne drømmen min å klare å mekke denne kremen som ser så lett ut . Det jeg har funnet ut at alt som ser så fette lett ut er det ikke alltid men ved å ikke gi opp å dette med at jeg ønsker å lære meg dette så skal jeg få dette til jeg har funnet en oppskrift så ja nå blir det testing på å realisere dette å se om jeg kan klare å få dette til det er ikke noe som gleder meg mer enn dette . Jeg har så mange hyggelige også spennende ting på agendaen at jeg vet ikke helt hvor jeg ønsker å starte men ja det blir spennende så vi får se hvordan de blir etter vært jeg kan jo lett få en stor seier nå i bedriften min med å gjennomføre dette nye steget. Klærne som jeg startet opp med de gikk konkurs , der er det ingen ting som enda er klart hvordan veien der er videre . Det er trist men ja det er veldig slik da en går 100 % inn i noe som du gleder deg til så blir det tatt i fra deg mellom alt men det er vel slik livet vårt er ikke sant? jeg tenker det er vel en grunn til at ting skjer i blant så skjer det å nå vet jeg i grunn hva som selger å hva som går tregt ikke sant .

Nå ønsker æ deg en nydelig kveld .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg