Skal du oppnå en suksess må du være med en suksess ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Tusen hjertelig takk for absolutt alle følgere som har vært her før meg.

Jeg har nå blitt ferdig med september å Oktober er allerede startet på jobben i.

Veileder samtaler jobben er blitt en stor suksess.
Det er nå blitt meget bra å jeg er meget fleksibel å takknemlig. At jeg har mulighet til å jobbe døgnet rundt med denne jobben.

Fikk 150 samtaler denne mnd, det kan sikkert høres lite ut men når jeg tar absolutt alt samme med butikken og Gruben Massasje så er jeg meget takknemlig og bloggen pluss ny jobben som jeg planlegger så er det ikke dårlig 🙏

I tillegg til at jeg blogger nesten vær dag flere dager blogger jeg mer.

Kommer nå fremover til å blogge mye mer å fremsnakk produkter ifra butikken min i bloggen. Så ja blir mye mer enn jeg har gjort til nå.

Skal du oppnå suksess må du være en suksess 💋

Hvorfor blogger jeg egentlig?

Jeg ønsker å promotere bedriften min å samtidig er det å løfte de som har det tøft i livet sitt viktig for meg.

Det er et eller annet i meg som alltid har syntes synd på andre mennesker. Har vært slik ifra jeg var et lite barn.

Det er en god egenskap å bry seg om andre å som veileder så er min hoved oppgave å lytte til de å la den som ringer få prate.

Jeg har nå jobbet med veileder samtaler alle dager i september og jeg har hatt samtaler alle dager.

Hvordan jeg henter kraften min er i å ha det godt sett pris på det jeg har og ikke har.

Jeg elsker å manifestere det jeg drømmer om. Da bruker jeg å reflektere hva er det som jeg ønsker meg. Så skiver jeg det ned som om jeg allerede har fått det. Så leger jeg som om jeg har det å universitetet leverer det til meg.

Vet at mange mennesker forstår ikke helt dette men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om akkurat det. Jeg vet at det fungerer.

Det september ga meg så var det mye læring, sopptur sammen med Inger veldig hyggelig.
Flere turer blir det garantert, har satt som mål å få til en eller to turer i helgen.
En sønn som har kjørt opp til tilhenger, en datter som har tatt fagbrevet som billakkering. En sønn som har jobbet nå sin første mnd 100 han skj seg ikke på mora som han definere mæ som en arbeids narkoman av de sjeldne.

Mellom alt her hjemme.

Jeg har jobbet hele tiden i år det er helt sykt at jeg har lykkes med det eller hva? Men jeg merker at kroppen min trenger hvile og kjærlighet.

Å det er noe jeg skal gi meg selv mye mer fremover. Jeg lover ❤️

Det å pushe seg selv er bra men det kan gå galt om vi ikke lytter til kroppens signaler.

Jeg gjør det har ikke noen store planer hjemme utenom å se på tv også jobbe med veileder samtaler. Når jeg er hjemme.

Jeg har sagt at jeg jobber nå med stadie fire i bedriften min. Det betyr i grove trekk at jeg skal nå starte prosessen i oktober med å jobbe ut nye produkter i bedriften min.
Nå er det på proto nivå men ja gleder meg veldig til å få gjennomført det.

Jeg er så takknemlig for at jeg har lykkes med jobben mln å nådd ut til nye kunder å klare å ha vekst hele tiden.

Selv om det ikke er like mye å gjøre hele tiden så er det fantastisk nydelig å kunne utvikle mine produkter så har jeg det å gjøre mellom alt her.

Det kommer til å gi meg en styrke for å lykkes med mine jobber å jeg har kun tid til de som tar seg tid til meg.

I en alder av 46 år så orker jeg ikke å mas for å opprettholde kontakt. Så venner kommer å går men det er livet.

Jeg velger å ha de som gir meg en god feeling.

Det å ha noen som ønsker å kom innom å ikke bare kom men de ønsker ikke å være her dere trenger ikke å kom til mæ. Merker jeg veldig godt. Det er artig når jeg får tilbake melding på butikken det er min lille gründer baby om du skjønne. Det er det jeg har skapt selv.

Tenk at jeg betaler nå mine faktura ifra jobbene jeg gjør. Nå er det fem jobber når jeg har fått realisert den siste.

Bra ikke sant? Ikkje si at æ e på latsiden i livet mitt. Jeg har tid til meg selv å mine barn og venner.

Surrealistisk egentlig å vite at i neste uke har æ jubileum igjen. 10 mnd jobb i strekk uten fri ♥️

I morgen skal jeg på cafe å kos meg sammen med min kjære tremenning. Vi har skapt en nydelig stund oss i mellom. Disse stundene oss i mellom er meget godt å hyggelig.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg