Sjalusi er roten til…

Hei kjære lesere 🥰

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg har fått gjort mye mer enn jeg først trudd jeg skulle klare denne weekend.

Siden jeg er alltid alene om absolutt alt så er det deilig å få gjennomført det en har planer om å få fiksa.

Jeg har satt opp en plan for hva som jeg ønsker å få gjennomført her hjemme. Synes helgen gikk fort men siden jeg jobber hele tiden så går jo helga fort ikke sant?

Det som er viktig for meg er at jeg har det godt å mine barn har det bra også mine venner har det bra så er det ikke noe som gjør meg gladere.

Jeg puchet meg selv denne weekend litt hardt i morrest tok jeg kveld i 06 tiden.. Litt vanskelig for meg å avslutte arbeid pluss at jeg holdt på å male her hjemme mellom veileder jobben min. Kan jo ikke gjøre en ting som de aller fleste gjør jeg gjør gjerne to eller flere ting i gangen.

Det kommet til å bli så mye bedre enn det var.

Skal ikke mye til, for å gjøre en endring her hjemme. Jeg får en bedre energi ved å rydde også forandre.

Fikk også bakt litt mer i helgen så godt med hjemme bakt så det gjør dagen min mye bedre.

Jeg skjønner at mange kan mene at jeg lever litt for alvorlig liv.
Fikk en melding ifra en som påsto at jeg er så arrogant å ser kun etter de vakre mennesker for å snakke med de. Det gikk vist rykter om at jeg er så vanskelig… Jeg har ikke lovet noen noe. Så da jeg mottok denne me ble jeg så klart satt litt ut.. Det provosert meg så inn i.. Så jeg svart denne kommentaren, jeg ønsker ingen videre kontakt med slike mennesker som deg som påstår mye om. Meg som jeg ikke selv kjenner meg igjen i.

Vet at jeg blir forbanna på folk om jeg blir behandlet dårlig det tåler jeg ikke.

Jeg har ikke tid til å svare absolutt alle følgere som jeg har på alle kanaler jeg har.
Er jo over 10 tusen som følger meg nå på på alle sosiale medier.

Begynner å bli mye. Tror de aller fleste ikke en gang skjønner at når jeg må svare deg så tar det tid.

Jeg gjør et forsøk på å svare så mange som mulig.
Men som i dag får jeg en ny Kvam melding er det happy ending etter massasje. Slike kommentarer gir meg irritasjon å jeg blir så kvalm over slike meldinger. De aller fleste skjønner ikke helt greia her.

Jeg jobber 24/7 å målet mitt er hele tiden å få min livssituasjon mye bedre etter alle tap jeg ble påført under pandemien. Dette er min drivkraft for å lykkes med å komme på min nivå.

Til nå har jeg enda ikke hatt fri i år å til alle som sender meg melding å hets har gjort meg mye mer tilbake trukket. Snart jobbet 10 mnd uten fri 🙈

Ikke alle som jeg ønsker å ha kontakt med å gi meg dårlig følelse uten grunn da får da meg ikke på din side for å si det sånn. Da ber du om å vekke løven i meg.

Jeg må si denne weekend har jeg opplevd mer sjalusi og krenkende melding.
Dette forteller meg at jeg har stukket meg frem litt mye. Mange mener så masse om meg. De ferreste kjenner meg…

Å et godt ordtak er at all pr er god pr.

Som barn sa min mor at jeg måtte smile selv om jeg ble irritert. Det klarer jeg ikke, men jeg har klart å temme irritasjon nå heldigvis. Det tror jeg den jeg blir forbanna på er ok at jeg har klart å temme løven i meg.

Ved å jobbe målrettet for å oppnå mine mål og valg.

Så kan jeg heller ikke ha kontakt med negative mennesker å de som gir meg redusert livskvalitet.

Takknemlig for at jeg har lykkes med jobben, Barna og har mange nydelig venner.
Familien min er kun mine barn å det er vidunderlige. De gjør jeg absolutt alt for.

Blir nå en sykt spennende uke gleder meg veldig til.

Ha en fin kveld ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg