Siste uken i år litt rart

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i julen ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg nyter den jeg med å lage litt god mat å i tillegg jobbe mellom slagene her . Det er godt å senke tempoet mitt litt . – Det er nødvending siden jeg aldri tar helt fri så må jeg endre tempoet med at jeg tar meg en større pust i bakken her jeg . Noe som er nødvending for å klare alt her i livet .

 

 

 

Gir vi oss ikke selv det vi gir andre så taper vi til slutt vi klarer ingen ting til slutt å da har vi ingen ting å gi lengre. Dette er viktig å tenke over så en ikke går tom for energi på alt en ønsker å gjennomføre. Dagen i dag skal mine barn komme på middag her det gledes veldig til det. Jeg holder på å forberede for at de skal få smake god middag sammen med meg i dag. Det blir 2 hoved retter i dag siden min yngste ikke liker den ene retten jeg skal lage i dag. Det blir Ribbe også Pinnekjøtt så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan få nyte stunden med de. Jeg langtids steker alltid ribba den blir så nydelig at jeg kan ikke beskrive det. Pinne kjøttet er perfekt vannet ut så skal det på kok om ikke så lenge så en har starten den også.

 

 

2 juledag lit rart på en måte

 

Det er litt rart at tiden går så sabla fort at en ikke helt rekker å se seg tilbake . Dette året har gått så fort å en kan nesten ikke skjønne at det har vært så bra . Jeg har på dette året lært meg mer enn jeg har gjort i de tidligere år. Tror nok også jeg er mye tryggere i meg selv også i år . Det er en nydelig følelse av at en tørr være 100 % seg selv å ta sjanser for å klare det en vil . Jobber daglig men jeg har tatt meg litt fri i fra massasje jobben så veileder jobben er en grei jobb å ha som daglig jobb . – Blir ikke sliten i fingrer eller kroppen min av den jobben . Massasje jobben er en tøff fysisk jobb så jeg merker at jeg har jobbet med den i mange år. Det kreves en tøff kvinne bak denne jobben jeg mekrer det godt at jeg har utviklet mer utholdenhet men en må som jeg alltid sier til alle andre ta rede på seg selv . Det er derfor jeg nå i dag kun jobber med veileder samtaler . Det å matlaging det er en fin kombinasjon.

Dyrene har fått mye god mat som jeg ordnet til de i går . Det er så herlig å lage litt god mat til de også så dem kan mekre at det er forskjell på hverdag også helg . – Det er stas med de dem har blitt en del av livet mitt gleder meg veldig til å få se de små endene vokse seg store det er en spennende periode med å ha dyr å følge de opp alle som en . Det kreves at en liker det en gjør å det kan jeg med hånden på hjerte si jeg bare digger det jeg holder på med . Det har blitt min gode reise her .

Siste uken i år helt utrolig

Jeg har liksom ikke helt skjønt at dette er siste uka i år vi har kommet oss mer ut i uka nå siden vi har kommet til tirsdag , det er fint å se tilbake på året som har gått . Utviklingen i bedriften å jeg selv har lært så mye om meg selv. – Året her blir jeg å huske har aldri hatt så mange politi oppringing etter at jeg ble alene da barna flyttet ut . Dette er så underlig at en har i grunn ikke ord. Dette med å være den som skapte alt her på tunet å har stått støtt i det er nydelig for å være ærlige . Det er nå en gang slik at jeg har aldri brydd meg om naboer før eller etter denne situasjonen .  Jeg er vokst opp med at vi skal aldri ha kontakt med naboer helst ikke annet en å si ett hei å der stopper det. Det er rart med det , alt blir en vane å da en venner seg om at en ikke skal ha kontakt med naboer så er dette helt ok for meg .

 

 

Blir spennende å se hvordan denne uken skal utvikle seg en vet ikke alltid hva som skjer rundt neste sving . Det er nettopp derfor så godt å kan styre dagene sine selv som jeg gjør selv om livet kan ta oss ulike veier. Det er en reise vi skal igjennom du og jeg . Ved at vi våger å gå en ny vei som tar oss til nye høyder . Så kan i grunn alt skje mer enn om vi bare er i det samme trygge som vi er i hele tiden . Det er en reise som jeg må si gleder meg veldig til.

 

Ved at vi bestemmer oss for å klare våre mål mer så klarer vi det mest utenkelige enn om vi står i det tøffe å gir fan med å gjøre en innsats selv . Dette synes jeg er så herlig da en jobber på med å nå mer mål som skal være til oss så vi lykkes alltid om vi har lyst til å lykkes så vi har valget selv om vi ønsker å nå mer mål så må vi bare være  mer uredd for å stå i våre drømmer . Det kommer alltid for dagen det vi bestemmer oss for. Det er en reise som aldri tar slutt jeg mekrer at livet tar oss dit vi vil være å en må bare nyte dagene mer som vi har lyst til så blir dagen også tiden sammen mer fin en om vi bare er i det vanskelige å triste . – Jeg lytter mer til meg selv nå enn jeg gjorde før jeg det er viktig for å øke fremdriften vår.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag nyt den med de du bryr deg om.

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg