Siste fredagen i år , litt snålt også rart på samme tid …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper at du har det fint der du står akkurat nå jeg er så takknemlig for hva dette året har gitt meg av ulike utfordringer også gleder . Det er noe med dette vi lærer også er vi på ett rett sted bare at vi ikke alltid er klar over at vi trenger den lærdommen for å kan gå videre i livet med de erfaringer som vi kan lagre i vår ryggsekk som vi stødig tar med oss videre her  i livet vårt.

 

 

Erfaringer har aldri vært feil, det er heller veldig bra fordi da får vi lært også ser vi hvordan ting skjer da vi får de opplevelser i vårt felt . Det er ikke alle erfaringer som vi alle er forberedt på. – Jeg tenker at vi skal være i de vi opplever , det er nettopp de som former oss til de karakterer som vi skal bli . Underveis så har vi de opplevelser som gir oss triste dager så har vi de dager som gir oss glede. Da vi mestrer så opplever vi at vi kan gå ett steg videre .

 

 

Ingen opplever mer enn de kan tåle sies det selv om vi kan alle som en føle at vi har opplevd for meget men jeg tenker at vi skal være i de gode like så de dårlige slik at vi lærer underveis . – Jeg har opplevd mye som har gitt meg mer omtanke for andre også dette med å være ydmyk er noe jeg er 100 % klar over hva er . Det å være det er så herlig å dette med at jeg ikke må på død og liv ha rett i alle kamper det er noe vi alle bør ta inn over oss . For det aller beste er å stoppe en kamp før det er for sent. – Ikke alle tenker at de bør gjøre det , fordi de er så besatt med å måtte vinne diskusjonen eller samtalen . De ser ofte ikke selv at de går for langt. Da er dette med å distansere seg i fra disse karakter den beste muligheten som vi kan gjøre.

 

 

 

Siste fredagen i år hva har vi lært så langt denne uken

 

Jeg har lært at jeg klarer alt jeg bare vil denne uken . Dette med å være tålmodig er noe jeg bør bli flinkere med å være , jeg merket det tydelig at jeg har dårlig tålmodighet med de som er late , eller de som sinker meg eller de som ikke orker å være tilstede i øyeblikket . Så jeg er i grunn utenom dette en tålmodig sjel som får til alt jeg kan . Dette med å være ydmyk å tørre å by på seg selv er noe jeg har alltid kunnet veldig godt. Dette med å erkjenne at jeg har feil eller at jeg går ut av situasjoner før det blir før hevy . Det er i grunn veldig fint .

 

 

Jeg har dette året fått teste ut mye å denne uken så har jeg sett tydelig hva som bor i meg av gode også dårlige verdier . De dårlige er dårlig tålmodighet å i tillegg kan jeg være til dels veldig hissig . Om jeg må men dette er veldig fint om jeg får kunder jeg må kaste ut her ifra. Har gjort det med flere så jeg er glad for denne egenskapen at jeg er uredd fan om jeg må i en ting . Ellers så har jeg lært mer denne uken at jeg er et meget dyktig lite kvinne mennekser som alene klarer å fikes alt – Jeg måtte ha hjelp til å lage barn det er noe jeg erkjenner men utenom det så klarer jeg meg i grunn uten en mann også. Selv om de er nydelig også ha rundt her tassende , men igjen de må ikke bli for masete det liker jeg ikke . Det er nok en grunn til at jeg har vært alene i mange år å trives aller best som den single alene mammaen som klarer alt .  For jeg gjør nettopp det jeg klarer alt , den dagen jeg står fast i noe må det være fordi jeg skal dø å da må jeg bare erkjenne at det går fint det også.  – Våre dager er nok mening med hvor lenge så jeg velger alltid mine dager med omhu jeg , dette med å være raus også gode er noe jeg verdsetter mer enn å være arrogant å en egoistisk sjel .

 

 

Siden jeg er grundere så må jeg selv ta mange av mine viktige samtaler til alle som jeg skal betale fakturaer til. – Så er det jeg som ringer for å hørere med de om de har mottatt pengene . – I dag måtte jeg ta igjen en slik telefon så jeg er 100 % sikker på at jeg har betalt rett å at de så klart har mottatt pengene . Det er for meg en trygghet å være på rett siden av alt . Det er det beste å jeg er så sinn sykt stolte over meg selv for tiden alt jeg har klart å mestre dag som natt for å få en bedre hverdag. – Jeg har vært super dyktig dette året . Det er en grunn til at jeg kan juble for det har vært en reise der tårene mine har rent ofte å jeg har kjent at kroppen har vært låst å super sliten . Det har vært å bare gå på med hud også hår så jeg skulle klare de store målene som jeg hadde .

 

 

Nå sitter jeg her å lytter til meditasjons musikks om jeg daglig lytter til for å klare å være i kroppen min da det sto på som aller vært , da viste jeg ikke slev om jeg kom til å mestre dette men jeg måtte si til meg selv dette klarer du kjære deg . Dette var mine motivasjon for å klare å jobbe til tidlig morgen å sove knapt 3 eller 4 timer for så å jobbe videre på der jeg slapp før jeg tok kvelden . – Det har vært tøffe tak men i dag ser jeg verdien av de . – Jeg tar meg nå tilbake da jeg selv var ett lite barn å så min pappa sove over alt litt før han gikk på jobb igjen . Dette med å være hardt arbeidende grunder er noe jeg å pappa har sammen . Det er fint å se at jeg har mye av han i meg . Det er jeg utrolig takknemlig for  mine prestasjoner til nå jeg . Dette med å gå inn i alt å bestemme seg for at dette skal jeg klare . Det har jeg til nå gjennomført med stor glans . Det er så herlig at den rusen jeg har nå , av lykke kan ikke måles opp med å være påvirket av alkohol eller noe annet . Det er så godt å kjenne at jeg klarte dette at jeg har i grunn ikke ord. Jeg som har en kjeft som ofte ikke står stille har blitt en stille glad dame som er så rørt å takknemlig for mine egne prestasjoner for jeg har vært super dyktige .

Det hadde vært så fint å kunnet dele dette med mine nære familie medlemmer men det får så være vi har jo ingen kontakt med hverandre på det 4 året . Så jeg er heldig å har 3 nydelige barn som er alt for meg å heldigvis har jeg ett dusin av gode tremenninger som ønsker meg vel så familie har jeg takk å lov for det. En skaper sin egen familie da en blir utstøtt i fra sin egen . Det må du også gjøre om du har det litt som jeg så er du verdifull akkurat som du er. Du må ikke våge å tenke at du ikke fortjener andre inn i livet ditt for det gjør du. – Dette med å se at en er noe for andre er viktig for oss alle sammen . Verdien av oss å bare dette med å ha noen å bety for . Jeg tenker at jeg har det nydelig jeg har dyrene mine som trenger meg å jeg trenger de . De gir meg mer enn jeg hadde trodd jeg tror jeg må kjøpe de litt kule klær så jeg har mer også glede meg over . Endene kan få seg sko også hønene det finnes sikket klær til de også. Det er en nydelig ting å glede seg over å jeg må si som alle sier dette lever jeg lenge på . Denne energien jeg har nå etter å ha jobbet så godt at jeg har klart å frigitt meg fra all smerte å tårer . Dette gir meg en ekstra energi å puff til å stå på mer fremover for å nå flere drømmer som skulle komme min vei.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg