Siste del i denne weekend 🔥❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har fått startet dagen godt her i dag. Dette med å være i alt er ikke alltid like lett. Da en er alene om det en holder på med. Dette å se at så alt for mange har det så lett er i grunn litt kjedelig selv om alle en og annen gang har ned  turer så ser det så åpen bart ut at noen dessverre har det så mye bedre enn andre. Dette er ikke så greit synes jeg å dette med å klare å godt seg på andre blir for meg lav mål.

 

Jeg velger å trekke meg unna alt som er støy , klarer det ikke for jeg må ha kraften min på det jeg skal klare å realisere her alene uten så mye hjelp. Dette med å se at enkelte får hjelpe til alt så er det nok det som er litt kjedelig da en selv ikke har for mye av akkurat det. Det kommer seg det gjør det men jeg er enda ikke helt i mål med alt.

Det er ikke bare irriterende men jeg kjenner litt på den delen av at jeg ikke orker å dele så mye om alt . Det er ingen konkurranse jeg driver med i noe jeg holder på med. Dette med å jobbe 24/7 som jeg gjør tar på å gjør noe med mine krefter også. Jeg bare ikke orker alle nå for tiden å det vil jeg ha respekt for . Dette med at noen kan  føle seg støtet får så være jeg må ha fred også ro så jeg klarer å hente mer energi til å fortsette med å jobbe videre her.

 

Før du dømmer eller påstår noe om meg , så gå min vei . Dette med å være så fette snar å fortelle meg hva jeg er eller hva jeg måtte mene så må du kjenne mitt indre for å være den som kan si så mye . Dessverre er for mange snar med å konkludere . Dette med å kunne fått oppleve de tap jeg har hatt . Det sitter enda sterkt på kroppen min så hadde du nok fått en helt annen forståelse men da du har fult opp med alt å lider ingen nød så er dessverre ikke 100 % forståelsen der da du selv ikke er der jeg er . Vi alle må slutte å dømme å fortelle andre hvordan de bør gjøre alt . Dette med å gjøre det som er bra for en selv å heller rose andre for det som de gjør bra . Det er mer viktig enn å hele tiden lete etter feil .

 

 

Det er ikke lett alltid alt men det er i alle fall mye lettere da en vet hvor en skal starte

 

 

Jeg har en plan med alt jeg holder på med her å jeg må si at ting blir mer til mens vi går . Dette med å være i ale her så tenke jeg på at ting er veldig spennende . Det er en reise der jeg må lære meg hva som jeg vil være i . Det er så klart ikke alt jeg vil være i det, er heller ikke alle situasjoner jeg orker heller. Dette med å være i drama er jeg ferdig med. Så det tenker jeg ikke å gå inn i. Det å hele tiden være på vei til noe så tenker jeg vi er så klart på riktig vei . Det er alltid hyggelig å jobbe mot målet der en ser mer og mer at ting kommer mer til rette dit jeg vil være . Jeg tenker nå mer på hva jeg skal få til å gjøre her mellom alt. Dette med å være i den rette delen her så tenker jeg at ting blir mer til mens vi går . Det er alltid spennende å se hva en faktisk lykkes med en å være fokus på hva en ikke mestrer .  Vi er alle sammen på en reise her i livet vårt der vi kan være sammen eller vi kan være fra hverandre. Dette med å ha trukket meg bort i fra mange gamle venner så synes jeg i grunn det er  nydelig . De som jeg ikke har kontakt med i dag , er helt ok . De trenger jeg ikke i fremtiden heller.

 

 

Det er en tid for det meste å jeg tenker i grunn at vi må sile ut grums mellom alt det er viktig for vår egen vekst i fremtiden . Dette med å være i konstant læring så er det noe jeg liker veldig godt å være i . Dette med å ikke helt være på plass er en ting vi alle er der flere ganger i løpet av livet. Det er dette som er å være i kroppen eller å være på utsiden av den . Det å ha for mye å gjøre som jeg har så rekker en ikke alltid å tenke på alt . Det er mye som hele tiden skjer mye jeg skal fikse også ordne så drama glem det dere får meg ikke inn i den verden .

 

Dyra skal få enda ett til hus her på tunet her

 

Vi holder på her å jobber på i dag eller ettermiddag så blir det en del jobbing med å få ting mer i system her . Nå i dag tenkte jeg ut litt lure ting her så jeg kan få ting enda mye bedre her . Dette med å være kreativ å ikke minst løsnings orienter. Det jeg bruker for å bygge så er det paller også er det vinduer . Som er noe som går igjen her . Det er litt artig å ikke bruke for mye på dette som skal være en hobby som ikke tar helt av økonomisk . For meg er det å få til å lage det kreative utrykket for min tenking på hvordan det skal være å ikke minst gjøre det virkelig herlig for de dyra her . Dette med å ha delvis vokst opp på gård så har jeg lært mye om det da jeg var barn. Det er herlig å kunne ta dette med meg i denne verden her .

 

 

Det har ikke vært før nå jeg kunne få ordnet med dyra som jeg vil , jeg har hatt noen rømlinger i perioder som har tatt alt for mye fokus også energi. Dette ble ett mareritt som jeg tror enkelte likte å være i . Dette med å spørre meg daglig om det gjorde meg i grunn litt sprø . Det er slitsomt å stå i men nå er det bare herlig . Det har heldigvis endret seg her til det bedre å jeg gleder meg veldig til å utvikle de en mye bedre hverdag. Dette med å jobbe på her så tenker jeg at vi får til alt vi bare måtte ønske . Det er ikke en ting vi ikke får til å gjennomføre så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få ting i system .

 

Det er bare det at ting er enda ikke helt ferdig å armene mine brenner i grunn veldig . Det er tøft å måtte jobbe med alt som jeg gjør daglig å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få ting i havn . Det ble heldigvis en nydelig dag her så jeg gleder meg veldig til å kunne få jobbe mye ute i dag å bare være til . Det kommer til å gi meg veldig mye tilbake ved at jeg faktisk gjør det jeg får til i dag så tenker jeg at ting kan ikke bli annet en bedre og bedre her. Jeg forstår godt at mange gir seg da det ser som mørkest ut . For meg så kunne jeg sikkert ha gjort det nå da jeg kjenner at kroppen min brenner. Det jeg velger å gjøre som de aller fleste ikke får til er å gønne på litt mer .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg