Ser utfordringer som mer spennende enn du kanskje klarer å fatte 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper at du har det fint , å nyter kvelden . Jeg er enda ikke ferdig med å jobbe men i dag startet jeg sent så det er ikke nøye jeg bestemmer mine dager selv så jeg er takknemlig for absolutt alt jeg kan gjøre . Dette med å lage erfaringer for fremtiden . Dette livet er så spennende å jeg gleder meg veldig . Det er alltid skummelt med å ikke helt ha motivasjon eller bare det å kunne våge å tørre å gå litt mer ut av konfortsonen det er nettopp her jeg er, jeg utfordrer mer enn jeg burde ha gjort men tenkt om det går bra ? Jeg setter slik pris på å være avslappet til alt jeg er dette mye mer nå enn jeg var da jeg startet opp bedriften min . Det kalles erfaringer som jeg har tilegnet meg å det er nydelig .

 

Jeg legger planer underveis til neste prosjekt

 

Jeg kan til tider være fette impulsiv å sette i gang noe som jeg ikke alltid vet om det fungerer eller om det går mot helvete. Dette med å gjennomføre eller gå i mot strømmen der har du meg . Jeg elsker å gjøre eller gå den veien du ikke hadde turt å gå selv. Dette med å våge å gå inn det ukjente med hud og hår her er jeg så nydelig innpakket der du ikke hadde turt å gjennomføre her er jeg . Det å teste grenser har alltid lagt for meg å jeg elsker å se at jeg faktisk over all forventinger faktisk har lyktes med å livnære meg av mine sprell her , bloggen generer til inntekter , butikken , massasje også veileder jobbene som er to i sin rekke.  Dette med å utvikle også heller ikke er redd for å jobbe mer også utvikle meg mer , for å være på topp å ikke minst ha flere gode ben å stå på for alt er ikke for evig tid, selv ikke det vi elsker aller best her i livet har vi for alltid . Derfor så er dette med å være en utvikler å følge med i timen å ikke være redd for å drite meg ut blant dere andre å gjøre meg litt til. Dette med å drite på leggen er jo noe vi alle kan gjøre , men dette med å se løsninger under veis å heller være mer tålmodig for noe nytt å andelenes. Tante Helma Holmen hun lærte meg masse som barn å ikke minst i voksne alder. Der jeg nå ser at jeg har mye av min gammel tante i meg, ikke for lenge siden fikk jeg ett tilbud om å kjøpe en plass der hun hadde jobbet . Det hadde vært svært å kunne utvikle noe her men jeg vet sannelig ikke helt om det er noe jeg burde eller skal gjennomføre . Akkurat nå har jeg så mange ting mellom alt som jeg sjonglerer med her , at jeg føler i blant at jeg er bare tilstede i mitt liv også er jeg ikke her for tiden min går så undelig fort av sted. I enkelte tider kan jeg føle meg veldig liten i andre tider så føler jeg meg veldig stor alt etter som hvordan jeg har det selv også er dette med å ha selvkontroll mellom alt . Det kan flyte litt mellom linjene her å i blant er det slik hos oss alle da det stormer som verst jeg er uendelig takknemlig fordi jeg tok denne veien i livet mitt. De endringer jeg gjør er også fordi jeg klarer ikke negative karakterer i mitt liv , alt dette må jeg ha bort i fra min overflate så jeg kan få lov til å jobbe målbevisst  fremover der jeg kan få lov til å skinne i kapp med solen . Dette med å være en som har gått den tøffeste veien min alene er en bragd for mange det. Jeg vet at mine presentasjoner er for mange under at jeg har klart men for meg er det helt enkelt å dette har formet meg til at jeg er en uredd fan . Hva er det som gjør at en kan gå fryktløs videre i livet uten at noen gjør noen ting for å stoppe meg ? jeg har ikke en av-knapp jeg sa til en kjenning at da jeg ligger i kista så når telefonen min ringer så kommer jeg garantert til å ta den for å høre at det går fint med deg . Det er nettopp slik jeg lever nå jeg jobber så å si hele tiden å ha fri er for meg noe jeg helt har glemt bort hva er det å ha fri …. uansett jeg nyter å være i min rette balanse som gir meg energi for øke fremdriften min til en  mye større verden rundt meg . Jeg har levd ett liv der jeg alltid har testet mer grenser enn normalt , jeg tror jeg er ett levende bevis på at det er bra å leve litt utenom boksen å ikke ha alt innpakket så rent også pent at det kan bli for vanskelig å gå ut ifra den trygge konnotasjonen som en ikke våger å løsrive seg ifra. Det kan være en større risiko for oss selv å ikke våge som at jeg våger mer enn deg ? har du tenkt på det noen gang at livet ditt kan være en smule for kjedelig eller bare for lett å leve att du ikke får de rette konturer av vekst også gode utfordringer for livet er ikke lett for noen av oss , vi skal lære igjennom alle utfordringer som livet vårt kommer med .Gi deg selv ett spark bak også leve livet ditt mer å være mer tilstede i ditt liv helt enkelt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg