Selvsagt jobber æ på selveste julaften 😘💪🎅🔥

Heisann i natta ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Håper du har det fint å nyte stunden mellom alt.  Jeg koser meg egentlig mer enn Vanlig.  I gründer livet er det alltid noen som har en sur gane som har en energi utstråling  som jeg merker så godt.  Disse sjeler er ikke lette mennesker hvordan jeg merker det? Energi er lett å kjenne.  Det er hva vi sender ut . Vi skjuler en del før omverdenen.  De som er sensitive som jeg er merker Disse.  Kommer ikke til å bruke noen tid eller fokus på dette.

 

Mellom veiledere samtalene så har jeg fått gjennomført mye her I kveld.

Middagen sammen i kveld er på langtids steking.  Jeg har fått vannet ut pinnekjøtt så yes det blir perfekt. Desserten er også laga ikveld. Det aller beste som er.  Det er å ha alt i orden til vi skal nyte dagen.  Gleder meg veldig til å samle oss alle sammen i kveld.  Kvelden kommer til å bli meget spennende. Gleder meg veldig til å se deres reaksjoner på når de mottar gavene.  Det er stas å rydde å ordne opp mer her.  Ikke det at jeg ikke har det på stell.  Nydelig stemning uansett.

 

Spennende med julegaver

 

Jeg har alltid likt veldig godt å del å gi bort gaver i år ble det meget raushet her hjemme.  Takknemlig for å kunne gi de mer enn jeg hadde klart i fjor.  Året har gått så sykt fort. Å igjen takknemlig må si jeg gleder meg virkelig til å nyte ribbe middag i kveld.  Tenk at I år skulle jeg få oppleve å kos meg.  Håper virkelig at du får oppleve dette som jeg.  Livet er levende å sterkt.  Jeg merker nå tydelig at jeg er mye mer trygge meg selv.  Å det er noe jeg trivdes veldig godt med.  Å være alene i livet mitt er så nydelig.  Akkurat nå ønsker jeg ikke en eneste relasjoner med noen på det planet. Ønsker å være alene å jobbe målrettet fremover.  Har lagt meg dedikert planer fremover.  Å da må jeg være alene . Orker ikke å bli hindret av andre.  Jeg merker godt at i denne prosessen så har jeg blitt mye mer bevisst på hvem jeg deler mitt private liv.  Det er ikke for alle å en vær.  Jeg har nå fått tilbud å være med i lokal radioen her i Rana. Jeg må si jeg gleder meg virkelig til å få være med det var veldig hyggelig.  Så må jo se om jeg får til dette i mellom alt her.  Så ja vi får se.

 

Ønsker deg en riktig nydelig julaften.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg