Seieren nærmer seg !

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan står det til ?

 

Jeg har i dag fått til å jobbe mer med mine jobber som egentlig ikke synes akkurat så bra om du skjønner mellom alt her. Det å være i alt å ta litt og litt som i dag er i grunn veldig ok, jeg har veileder samtale jobben min som jeg trives veldig godt med. Det gir meg en trygghet ved å ha denne i bunn at jeg går her i mitt hjem som en bohem som ikke vet om noe annet . Jeg trives så godt i livet mitt akkurat nå. Ser at jeg er heldig som lever også har det godt, da en ser i andre at de sliter med sitt så er jeg veldig takknemlig fordi jeg er så nære målet mitt med å klare mine stønt mer og mer nå.  Jeg kjemper på som en gal for å klare å komme i mål det føles slik så går jeg sakte fremover med ordene jeg har godt tid. Det er så rart hvor rolig jeg kan bli men jeg merker at jeg kan kjenne litt på stresset jeg også men bare litt . Det å erkjenne at ting er bedre og bedre så snart jeg klarer å komme meg mer opp og frem . Det er ikke annet å gjøre en å ha god tid eller også at en har tålmodighet. Det å se verden i fra et annet stå sted er viktig fordi jeg er på tur hele tiden til noe som er ikke nødvendigvis bedre men at en klare å gjennomføre det en selv ønsker å har bestemt seg for. Det å merke at en er super sliten er ikke så underlig jeg er redd ofte på at jeg skal gå på en smell. Det er også derfor jeg reduserer en del av arbeids mengder så jeg kan slappe litt mellom alt her det gjør meg veldig takknemlig også glad for å se at ting er bedre når en tar det litt roligere . Jeg hadde et alt for høyt tempo for ikke så lenge siden da sov jeg mellom 4 til 5 timer i døgnet , å jobbet resten . Dette forteller jo selv at dette er jo rene galskapen men jeg har heldigvis endret mer nå. Det er jeg veldig glad for .

 

I går hentet jentungen meg på en lufte tur

 

Utrolig hyggelig å være sammen med henne å utveksle god stemning sammen, da en kjørte henne dagen før ut på byen også fikk henne trygt hjem så er det alltid hyggelig å få  mer tid sammen da de er edrue . Det er jo artig å se at de vil at jeg skal være den som henter også bringer de det er en utrolig fin ting å gjøre for de alle , både mine barn også deres venner ringer meg ofte for å bli hentet . Det er noe eget med å være så tett på kidsa å deres venner . Det er noe jeg for øvrig alltid har vært opp igjennom årene å det liker jeg veldig godt – dette  med å bruke tiden rett på jorden er så tydelig når en ser at de som er på min alder er død , nettopp gått bort. Det gir meg en følelse av å være her på lånt tid. Det er viktig at en er for hverandre også at vi tar rede på oss også de vi bryr oss om. De vi ikke kjenner kan vi være litt mer snill med ved å gi de et smil eller bare si hei , å ønske de en god dag. Dette kan være med til å påvirke de til å få det mye bedre. Jeg har trua på nettopp dette med å kunne klare å hjelpe de mer enn jeg trodde før. Vi er alltid et annens person forbilde . Hvorfor ikke være et godt forbilde da ? jeg tenker å tørr være seg selv betyr ikke at jeg på død og liv må si alt jeg mener om de jeg ikke liker. Det betyr i grove trekk at jeg våger å gå min egen vei der jeg kan nyte livet mellom linjene også ha det bra uansett hvordan jeg er eller ser ut . Jeg har lært meg med årene å sette mer pris på hvordan en selv er i alle faser her i livet. Det å være takknemlig for de små tingene er mer viktig enn hva en kan våge å håpe på.

 

Seieren nærmer seg så takknemlig .

 

Jeg er så takknemlig for å se at jeg klarer mer eller mindre å komme meg mer i mål enn jeg hadde sett for meg først. Dette med å jobbe på min måte som er ikke for alle selvfølgelig så merker jeg mer og mer at jeg er så kry av hva jeg klarer å få til . Det å se at mine mål også drømmer er mer og mer innen for rekke vidde. Dette er en seier for meg , jeg ser tydelig hva jeg faktisk har lyktes med å få til å gjennomføre . Det å kjenne på kroppen at jeg er fette sliten , armene kunne ha trengt en omgang med massasje . Så er det så vidunderlig å se at jeg har nå klart mer av mine tall som er mer og mer på rett vei . Dette gir meg en energi også styrke over å ha klart mer og mer . Dette med å få unna utgifter gir meg mer frihet for andre ting enn å ha så mye å betale. Dette kommer til å bli en seier for meg å klare mine drømmer også mål . Dette å ha klart å redusere nok en gang 100 tusen mot nærmere null er ikke dårlig . Jeg er så glad at jeg har egentlig ikke ord. Det å være den som alltid må kjempe eller stå på så er det nå snart jeg som kan lene meg mer å se hva jeg faktisk klarer å realisere . Jeg har det som skal til for å klare å nå mer høyder for å utvikle bedriften min mer også skal jeg redusere utgifter mer nå slik at det blir litt lettere , jeg trenger mer ro rundt alt mekrer jeg. Slik at jeg kan nyte livet mer jeg også. Dette lover så bra jeg gleder meg veldig til absolutt alt fremover. Håper  du har det fint der du er , å nyter livet ditt sammen med de du er glad i .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weonika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg