Se verden for det som kommer frem 🙌😍🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

Jeg har det utmerket nydelig om jeg kan si det selv . Jeg la meg gørr tidlig men jeg merket at jeg ikke klarte å holde oppe øyene så da var det ikke noe som klarte å holde oppmerksomheten min oppe for å være klar for å ta inn informasjon her eller der. Jeg var med andre ord trøtt på normal måte som vi alle blir i blant men herregud så sykt nydelig å legg seg også være så trøtt at tanker og spekulasjoner blir igjen en annen plass, jeg tar aldri med meg verdens problemer da jeg tar kveden . Det er jeg meget påpasselig med . Jeg merker nå at jeg er veldig klar for en ny dag i dag kommer til å bli nydelig . Jeg hadde fått en booking på veileder privat mens jeg lå og sov i nat , jeg er så takknemlig for at de finner veien til meg . Det er noe eget med å motta telefoner for å hjelpe andre mennesker , de kler av seg for meg på den måten at jeg vet mye om de. Dette er ikke noe jeg forteller venner eller bekjente , det er taushetsplikt belagt . Det å se at jeg har denne kompetansen på hjelpe så ser jeg nå nødvendigheten med at jeg gikk igjennom sorg, savn og misbruk . Det å ha opplevd dette i livet tror jeg har åpnet meg opp for å være en hjelper , jeg har alltid brukt min galgenhumor for å klare å være tilstede også klare å se forbi galskapen som egentlig jeg opplevde. Det er mye som ikke egner seg på trykk. Det å se hva jeg har lykkes med så vet jeg at de jeg snakker med har stor mulighet for å lykkes , bare de får truen på seg selv . Det å ha meg som en motivasjon , der jeg ser de også heier på dem er det mange av disse kunder jeg har. Som trenger meg som en støtte også bare at jeg lytter til deres historie også ser den verdien de har til tross for hva som har gjort dem til det de er i dag. Jeg nyter nå litt styrke drikke mat i en drikke protein drikke som er en ekstra buffer for å gi meg mer næring oftere. Siden jeg glemmer helt bort å spise dette har blitt et resultat etter at jeg ikke hadde penger til mat, så ble jeg vant med å sulte meg , å siden kjøleskapet var tomt så var det jo heller lite å lage mat av. Den følelsen var surrealistisk jeg merker bare jeg tenker over det hvor liten jeg følte meg egentlig da. Det å synke så lavt er ikke alltid like lett men jeg vet at om en kjemper så klarer vi det. Det har jeg bevisst i løpet av denne perioden selv om jeg er nok mye strengere enn folk flest med å få unne utgifter før luksus så må jeg bevilge meg litt mat i mellom alt. Det er heldigvis mer en velfylt nå kjøleskapet å jeg har mulighet til å kose meg både morgen , til kveden så her er det ikke lenger bekymring .

 

Mål for dagen i dag

Jeg har et mål for dagen i dag det er å jobbe målrettet slik at jeg nå når mine hoved mål det er å få inn mer penger , det er alltid et mål i seg selv. At jeg skal kunne lykkes med å få inn penger i de fleste av mine jobber , noen dager klarer jeg å få full klaff andre dager er det 3 eller 4 av jobbene mine som henter inn penger , de dager jeg har inn penger i fra alle jobbene mine er jeg sykt stolt over mine prestasjoner jeg er det. Det er noe jeg skal være også ser jo tydelig at jeg har liten støtte i min nære krets men det er veldig ofte at venner og bekjente de melder fravær i fra å støtte deg opp . De som aldri orker å duke opp definerer jeg heller ikke som venner , de er bare bekjente å regne. Det kan virkes strengt men da en ikke er interessant og en ber de opp til flere ganger så er de så klart ikke interessert i at en skal lykkes å de bryr seg i grunn overhode ikke på hva du egentlig holder på med. Det er noe jeg skal trene meg på mer , å koble ut de andre mer også , jeg ser jo at jeg tiltrekker eller manifesterer de jeg har i min kjerne her, å mer nye kunder kommer inn .  Jeg kan jo føle at det er litt rart at når du kontakter de du tror er nære venner så sier de blankt nei mye å har ikke tid, meget rart må jeg si men jeg må bare avkoble dette med at de har noe å gjøre i sin verden å ok , jeg slutter å kontakte om jeg kun får negativt i fra en person da orker jeg heller ikke å gi noe for å opprettholde et vennskap heller. For et vennskap det går begge veier , å jeg ser jo tydelig via fb hvem som ikke orker å ha meg med på ulike arr, der de har sine venner . Litt rart at en er så attraktiv solo ?

 

Se verden for det som kommer frem

 

Noen venner har du hele livet ditt andre har du bare litt noen har du en kortere periode å noen har vi livet ut. Det er litt spesielt da en ser rundt seg , da noen hele tiden har de samme venner men, de har ingen god relasjon mellom hverandre , da mener jeg at da er den ene person kun en som tvi holder eller ikke lever et ekte liv. Om jeg merker at folk utnytter min snillhet , er jeg ikke sen med å kaste de på dør, jeg orker ikke å ha mennesker i mitt liv som kun oppholder meg , eller bruker med kun da det passer for de. Se verden for dine vinger og være mer inkluderende , en dag er det faste du lever i historie , mulig du er mye sammen med mor/far osv men det er viktig å ha et liv utenom de , da vi en dag ikke har foreldre som er å støtter oss. Stakkars dere som er for avhengig av de , den dagen de er døde så har dere en tøffere hverdag enn dere aner , siden dere har gjort dere så av hegning av de opp igjennom livet. Det å leve igjennom sine barn også er jo døden , vi må leve vårt eget liv . De vokser opp å skaper sitt eget liv , derfor må vi foreldre lære oss å leve via oss selv også skape gode relasjoner rundt oss . Der vi har mye vi kan gjøre som ikke omhandler barna våre hele tiden, dette ser jeg selv som meget viktig faktor selv om mine barn er vidunderlig så har de alle tre sine egen meninger og mål for det de skal gjøre. Å det er meget flott at dem har det . Nå siden jeg er singel også har mye drømmer så følger jeg med i verden også alt som skjer som er spennende , men jeg lever litt for alvorlig med å være i en aktiv rolle i business men det er min svakhet som gjør at jeg sikkert saboterer mye for meg selv ved å være mye i denne rollen, men jeg elsker dette med å utvikle meg også nå fremover kommer jeg kun til å ta meg tid til de som tar seg tid til meg fremover. Det er viktig til å sette pris også vise raushet mellom alt , jeg ser verdien av dette med å skape og dette med å ta seg tid til å lytte også. Det er noe jeg merker i alt jeg gjør da kommer de uskrevne ordene opp på trykk.

 

Ønsker deg en riktig nydelig dag.

 

Kjærlig Hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg