Så spennende å se at ting fungerer 💛

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må bare si at jeg nyter dagen min så klart . Så er det vidunderlig nydelig med weekend må bare være ærlig å si det . Selv om jeg jobber denne weekend så er det for meg alltid nydelig med å få helg da har en litt mer slakke på mine ting så er det å bare være for meg mye mer enn å ha alt.

 

Været ble med oss i dag, noe jeg er veldig takknemlig for . Det er ikke alltid lett med å speile om været blir som det er meldt men jeg er takknemlig for den fine stunden jeg fikk på alten med kaffe i far butikken min så er dette med å ha det nydelig i mitt selskap som er viktigst . Dette med å være i en situasjon som en ikke vil være i er for meg uaktuelt. Dette er i vennskap som jeg ikke ser på som det lengre , de om programmerer jeg som bekjente . Det er nydelig for de som kun kommer til meg for å stille meg 1000 spørsmål for å ikke selv kan åpne opp om seg selv . De er bare på besøk for å hente info.

 

Eller disse karakterer som bare vil være sammen med deg da det ikke passer for de andre vennene . Det er litt sært men jeg ser jeg hadde tidligere venner som jeg ikke hadde innpass da de skulle ut å spise eller ha venne fester. Det er nydelig også se at de klarer seg uten meg å jeg har det vidunderlig uten deg i mitt liv . Jeg er en slik karakter at jeg er ikke redd for å si det jeg måtte mene men , det er slik at jeg sier ikke ting for å objektivt skade deg. Det er for å hjelpe , men det jeg ser er at de som jeg forteller ting til som er redd for å feile de blir redde meg . Dette fordi jeg ser igjennom deg.

 

Jeg liker veldig godt å følge mine drømmer

 

Det er noe jeg alltid kommer til å gjøre , det samme gjør jeg med å kutte relasjoner som å starte nye drømmer . Jeg orker ikke å ha noen bare værende som ikke gir meg noe tilbake av glede eller at jeg kjenner at dette vennskapet vil jeg beholde . Det må være næring ved det å ikke irritere meg . De som er late , ikke tar indikativ eller du som smisker med din baby stemme fuck off .Jeg vet at jeg er dirkete men det er noe du må bare tåle eller gå unna meg.

 

 

Dette med å se at du vokser er bra

 

For å få vekst må vi ta bort det som tar energi fra oss. De vi har vokst ifra eller de som bare tar også ikke gir bidrar til at du og jeg får ingen vekst. Dette med å gå å irritere seg over andre er ikke noe som er nydelig . Det er noe som jeg ikke orker å bruke min tid på. Jeg har så mange nydelige oppgaver at jeg unngår deg om jeg ikke trenger deg for å ha det hyggelige eller for å kunne lære av dine gode ting . Det som er mellom der er ikke interessant. Her ser jeg at jeg har vokst i fra mange som jeg ikke lengre kjenner den gode energien til . Det er sunt å se hva en utvikler seg mot også bare dette med å bevege seg mot di mål som en setter seg.

Sommer er nydelig selv da en er her hjemme

Jeg er så takknemlig for sommeren som Rana fikk i år, den har levert så til de grader jeg mekrer at det gir meg veldig mye tilbake . Det er ikke for en grunn at en stråler om kapp med sola. Det er herlig også se at en klarer det en har satt som agenda. – Jeg er en bestemt dame som vet hva jeg liker også vil . Det å glede meg på fremtiden er noe jeg oppriktig gjør. Mye kommer til å bli en endring på fremover men jeg er glad for det som kommer . Det jeg har lært i denne prosessen er at jeg utvikler meg mer også har jeg fått mye nye gode venner som jeg aldri hadde våget å håpe på. – Venner er noe vi må være på bølge lengde , jeg må stole på deg å igjen du må ikke irritere meg ved å gjøre ting jeg ikke liker . Dette med å ikke vise meg respekt er noe jeg verdsetter svært høyt. Dette med å mekre at jeg ikke blir det så er du ut av min venne sirkel . Dette med å merke at de jeg har hatt inn og ut av mitt liv de har jo så klart vært for en grunn men noen vennskap må en gi slipp på for selv å få mer vekst . Det er utrolig lurt å gjennomføre som jeg har gjort i mitt.  Vi trenge kun de som vi kjenner vi kan stole på 100 % å det holder for meg .

 

 

Jeg fikk en ny ide for hva jeg skal tilføre her hjemme i hagen vel og merke . Dette med å være kreativ sjel så er det ikke alltid like lett å se i starten hvordan ting skal bli men jeg merker nå at ting endrer seg så til en så mye bedre sted å være. Jeg merker at jeg er lykkelig også har det så mye hyggeligere ved å ha tatt meg tid til meg selv også ved at jeg har lyttet mer til min intuisjon over hva eller hvem jeg skal tilbringe tiden min med. Der kroppen min vegrer seg for kontakt trekker jeg meg unna der jeg kjenner for mer så åpner jeg opp for mer kontakt . – Dette med å ha åpnet også mer opp for å bygge opp det jeg selv trur på å jobbe målrettet fremover ved å bygge opp bedriften min er noe jeg oppriktig gleder meg til . Dette med å se at ting blir bare bedre og bedre så har jeg så klart mye også være takknemlig for at jeg har klart mine mål også er nærmere alt enn jeg var før en liten tid siden . Dette med å se hva jeg jobber mot så er det en riktig nydelig stund der jeg er uendelig takknemlig for alt jeg har på agendaen her .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg