Så nært målet surrealistisk 🔥🔥🔥realisere

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det?

Bra håper jeg at du har det. Hvordan har du det selv da? Jotakk jeg har det I grunn fint alene hjemme her . Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap.  Trenger i grunn ikke flere her for å ha det bra.  Trivsel er alfa omega for at vi har det bra I livet.  Jeg dro ut for litt siden å mokka snøen i regnværet.  Tenker at det var ok å gjøre det i hensyn til at jeg får kunder i morgen igjen. Så er jeg nødt til å ha det bra ute her selv om jeg ikke helt alltid vet hvordan dagen mine blir så er det ok å ta utgangspunkt i at dagen blir bedre enn først antatt.  Da blir det ikke akkurat fiasko så da har jeg Noe å gå på i allfall. Så lenge vi gjør vårt beste ut av hva vi gjør.  Så kan vi ikke være annet da en meget fornøyd med tingenes tilstand.  Jeg er nå meget trøtt men satser liker jeg å kunne være oppe å bare være.  Er ikke lett å bare vil vi må også sove godt for at dagen vår skal bli nydelig.  Jeg føler meg veldig på rett plass nå fremover å må våge å stå opp mot utvikling og utfordringer.  Hadde jeg satt meg ned å vært pessimistisk så tenker jeg at slaget da hadde vært tapt da. Jeg har en utrolig sterk intuisjon på absolutt alt,  å jeg kjenner nå på kroppen min at vi er på en perfekt reise i livet.  Jeg merker nå at kroppen min trenger mer ro og når jeg har klart å lande i mål etter denne tøffe kampen. Så trenger jeg større frihet å stille stund.  Merker nå at jeg ser så frem til å få absoluttet negative tall om til positivt.  Det å kjempe for tilværelsen som jeg har holdt på nå i over tre år tar på kroppen min.  Å jeg merke nå at jeg tåler ikke negativt.  Å de klarer jeg dårligere nå siden jeg kjenner på dette med å være sliten er jo bare forbokstaven.  Det er jo nesten som et ran også være sammen med negativ energi  ,  jeg trenger fokus på positivt å være i balanse og harmoni.  I en familie er det også tøffe tak I blant.  Der det er lite penger til det daglige.  Jeg som bare har 1 inntekt,  har det nok tøffere enn de som er to uansett hvor mange munner de må mette.  Jeg er takknemlig uansett om en gründer ene dagen er lut fattige å neste dag er det overflødig av penger…. jeg setter så pris på at jeg alene klare mine mål og krav. Det å betale utgifter på bedriften og privat parallelt er tøft egentlig må velge mellom bedriften og privat.  For å få kabalen til å gå opp . Jeg må jo ha produkter å selge for å ha en butikk som selger å er attraktiv.  Så må jeg samtidskunst holde litt igjen så jeg ikke drukner i utgifter. Dette er balanse mellom alt.  Å jeg ser tydelig vekst på absolutt alt jeg ønsker å tiltrekke meg. Så jeg skal fortsette med dette jeg holder på med akkurat nå å jobbe målrettet fremover.  Noe som jeg primært trives veldig godt med å gjøre.  Jeg liker å planlegge mer for bedriften å har nå begynt å se litt på nye muligheter igjen.  Jeg brenner for å være I utvikling. Jeg må ha action og harmoni og balanse mellom alt her. Nå merker jeg at jeg trenger ikke action akkurat nå. Det har vi hatt i overfor en lang periode nå å vi må kunne unne meg en hel dag fri snart uten at jeg angrer på det . Ser oppriktig frem til å kunne fortsette med dette.. for å kjenne på kroppen min at dette er virkelig mitt verk jeg tror det nesten ikke selv men jeg kjenner jeg er kry overfor hva jeg har prestert å utvikle.

 

Kjærlig hilsen

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg